Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

Data: 2009-07-23 18:21:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!

http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html Tylko ciekawe jak toto jeździ po zakrętach.

Dzidek! Gdzie jest Dzidek!

Kupa kasy wydana na powiększenie fiutka.
Tak, nie stać mnie, za to właściciel pewnie nie kupiłby takiego roweru jaki posiadam (jeden z trzech).

Za 280 tysiaków można mieć wzmocnione STI. Nowe!
BTW http://www.cardomain.com/ride/2614296

zyga

Data: 2009-07-23 16:24:46
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 18:21:03 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Za 280 tysiaków można mieć wzmocnione STI. Nowe!
BTW http://www.cardomain.com/ride/2614296

 Jest taka różnica między M3, a STI, że może ten pierwszy nie w
 każdych warunkach jest szybszy, ale za to jak doń wsiadasz, to
 nie masz wrażenia, że siedzisz w kompakcie za 20kPLN.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-23 18:38:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Mieć wrażenie, a czuć się to zupełnie inne sprawy.
Auto ma dobrze jeździć i nie psuć się, a nie wyglądać.

zyga

Data: 2009-07-23 19:48:25
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 23.07.2009 Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał/a:

[...]

Ludzie którzy maja do czynienia z Subarakami na codzieńnazywają "Lanosa"
dupowozem bez agresji ;) Inni uważają, że to lepsze auto na codzień niż
Evo9, lepsze ale sporo wolniejsze. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-23 20:40:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bo Evo twardsze m. in.

zyga

Data: 2009-07-23 19:56:15
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 20:40:43 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Bo Evo twardsze m. in.

 Bo Evo ma... i tu należy wymienić tysiąc rzeczy, których nie ma
 STI. A i Evo wzorem elegancji nie jest.

Data: 2009-07-23 19:55:12
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 18:38:58 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Mieć wrażenie, a czuć się to zupełnie inne sprawy.

 A jak mam się czuć w aucie, które ma plastiki jak rodem z
 koreańskiej taczki i koło sterowe z zapasów fabryki w Szeged?
 Dobrze, że niektóre wersje chociaż zacne fotele mają.

Auto ma dobrze jeździć i nie psuć się, a nie wyglądać.

 Ile popsutych (popsutych, nie zamordowanych przez pastuchów) i
 źle jeżdżących M3 znasz/widziałeś? I dlaczego M3 CSL przejeżdża
 Ring 7:50, a STI MY05 w 8:24, a do tego jeszcze wygląda jak sto
 dolarów, a nie jak tandetny kompakt po kuracji metanabolem?

Data: 2009-07-24 10:09:50
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Szczególnie 2.5 litrowe subaraki turbo się nie psują :->

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-07-24 08:21:04
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Fri, 24 Jul 2009 10:09:50 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki
<karmmnie@chloru.net> wrote:

Szczególnie 2.5 litrowe subaraki turbo się nie psują :->

 Taaaa... Amory w STI i niektórych WRX-ach nie stukają. Tarcze w
 spowalniaczach się nie krzywią, dwumasowe sprzęgła wcale nie
 padają. W starszych to nawet panewki są wieczne :P

Data: 2009-07-23 20:34:06
Autor: miklo
Dnia 23-07-2009 o 18:21:03 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

Za 280 tysiaków można mieć wzmocnione STI. Nowe!
BTW http://www.cardomain.com/ride/2614296

I co z tego? To zupełnie różne samochody. RWD w pewnych warunkach będzie  szybsze. Zwłaszcza o takiej mocy ;-)

--
miklo

Data: 2009-07-23 20:39:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

W pewnych, hehe, ze świateł do pierwszego zakrętu.

zyga

Data: 2009-07-23 20:00:56
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 20:39:44 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
[...]

 Nordschleife:

 M3 CSL -- 7:50
 M3 E92 -- 8:05
 Evo IX -- 8:11
 M3 E36 -- 8:20
 M3 E46 -- 8:22
 STI MY05 -- 8:24
 Evo VII -- 8:25

 http://fastestlaps.com/track2.html

Data: 2009-07-23 22:27:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Moce i masy sobie porównajaj.

zyga

Data: 2009-07-23 20:35:36
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 22:27:33 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
[...]

 No i? Jak zapytasz o cenę, to moja odpowiedź również będzie
 brzmiała ,,no i?''.

 To co? M3 jest kiepsko wykonanym, powolnym lansowozem?

Data: 2009-07-23 22:54:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Właśnie tak jest!
;-)

zyga

Data: 2009-07-23 21:02:54
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Thu, 23 Jul 2009 22:54:10 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

 To co? M3 jest kiepsko wykonanym, powolnym lansowozem?

Właśnie tak jest!
;-)

 A teraz pomódl się do ołtarzyka z Subarakiem wyciętym z gazetki

Data: 2009-07-23 23:05:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jestem o krok dalej, mam zdalnie sterowany model.
:-P

zyga

Data: 2009-07-24 11:40:10
Autor: DoQ
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Jestem o krok dalej, mam zdalnie sterowany model.
:-P

Dokręć mu sonde lambda :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-24 07:37:00
Autor: Maciej Leszczynski
Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote in news:slrnh6hico.6nc.rekinlazarus.wkurw.org:

Moce i masy sobie porównajaj.

 No i? Jak zapytasz o cenę, to moja odpowiedź również będzie
 brzmiała ,,no i?''.

 To co? M3 jest kiepsko wykonanym, powolnym lansowozem?

nie jest - BMW to bardzo dobre samochody - tyle, ze targetem sti/evo sa glownie rajdy, a ze wykorzystuje sie je glownie na ulicy, no coz - co kto lubi - na ulice wybralbym na pewno jakies mocne bmw

Data: 2009-07-23 22:33:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Ale to Ty zacząłeś ze stwierdzeniem, że RWD nie skręca. Teoretyku. No chyba, że piszesz na podstawie doświadczeń z tą swoją brandzlozjazdówką, to może zasługujesz na miano prawiepraktyka.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-25 12:44:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:27:33 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

 http://fastestlaps.com/track2.html

Moce i masy sobie porównajaj.

Racja, liżyrowku. W FWD nie mozna takiej mocy dać, jak w RWD. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-25 12:43:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Jul 2009 20:39:44 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

W pewnych, hehe, ze świateł do pierwszego zakrętu.

Bo za tym zakrętem, to FWD już nie będzie - będzie w rowie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-28 13:01:45
Autor: miklo
Dnia 23-07-2009 o 20:39:44 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

W pewnych, hehe, ze świateł do pierwszego zakrętu.

Zatrudnij się w Ferrari. Jeszcze nie wiedzą, że powinni robić AWD  najwyraźniej. I F1 by lepiej pewnie jeździło ;-)

Na co dzień RWD się świetnie sprawdza. W sporcie też. Nie w rajdach z  brudną nawierzchnią oczywiście. Ale to nie oznacza, że RWD nie daje rady  skręcić.

--
pozdrawiam,
miklo

Data: 2009-07-28 15:11:00
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 13:01:45 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

Na co dzień RWD się świetnie sprawdza. W sporcie też. Nie w rajdach z  brudną nawierzchnią oczywiście. Ale to nie oznacza, że RWD nie daje rady  skręcić.

 Częstokroć skręca lepiej, tylko na wyjściu traci.

 I w rajdach się sprawdza: jak kierownik ma jaja, to są TAKIE
 BOCZURY.

Data: 2009-07-28 18:47:57
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 17:11:00 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

 Częstokroć skręca lepiej, tylko na wyjściu traci.

No ja to wiem :-)

 I w rajdach się sprawdza: jak kierownik ma jaja, to są TAKIE
 BOCZURY.

No bez przesady. Chyba już nie te czasy. AWD w rajdach króluje od prawie  30 lat :D

--
miklo

Data: 2009-07-28 17:20:51
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 18:47:57 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

 I w rajdach się sprawdza: jak kierownik ma jaja, to są TAKIE
 BOCZURY.

No bez przesady. Chyba już nie te czasy. AWD w rajdach króluje od prawie  30 lat :D

 I nawet u nas, gdzie króluje liga Lancera, mamy RWD-1/2/3 (w tym
 Virnika w M3). A w cywilizacji:

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Data: 2009-07-28 19:26:11
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 19:20:51 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Znam te wideo :-) Pokaż mi zwyciężcę rajdu RWD w ostatnich 5 latach na  szczeblu kraju / kontynentu.

--
miklo

Data: 2009-07-28 17:57:04
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 19:26:11 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Znam te wideo :-) Pokaż mi zwyciężcę rajdu RWD w ostatnich 5 latach na  szczeblu kraju / kontynentu.

 Równie dobrze mógłbym Cię poprosić, abyś pokazał zwycięzcę
 amatora np. na szczeblu światowym i też nie będzie łatwo.

 A tymczasem kibicom RWD się podoba, a nie każdy ma ciśnienie na
 generalkę.

Data: 2009-07-28 20:31:47
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 19:57:04 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

Równie dobrze mógłbym Cię poprosić, abyś pokazał zwycięzcę
amatora np. na szczeblu światowym i też nie będzie łatwo.

No nie. Wg mnie czas RWD w rajdach się skończył - jeśli ktoś chce zrobić  wynik.

A tymczasem kibicom RWD się podoba, a nie każdy ma ciśnienie na
generalkę.

Mi też się podoba. Uwielbiam RWD :-) Ale nie mówmy, że RWD rządzi w każdej  dziedzinie.

--
miklo

Data: 2009-07-28 18:42:21
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 20:31:47 +0200, miklo
<milosz.ignatowski@gmail.com> wrote:

No nie. Wg mnie czas RWD w rajdach się skończył - jeśli ktoś chce zrobić  wynik.

 Żeby robić wynik, trzeba być teamem fabrycznym lub półfabryczym.
 I moim zdaniem ten wąż w końcu połknie własny ogon. Pozostanie
 fun.

Mi też się podoba. Uwielbiam RWD :-) Ale nie mówmy, że RWD rządzi w każdej  dziedzinie.

 Nikt tego nie twierdzi. Jednakże śmieszne jest zapatrzenie w
 jedyną słuszną opcję.

Data: 2009-07-31 22:58:13
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 20:42:21 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

Mi też się podoba. Uwielbiam RWD :-) Ale nie mówmy, że RWD rządzi w  każdej
dziedzinie.
 Nikt tego nie twierdzi. Jednakże śmieszne jest zapatrzenie w
 jedyną słuszną opcję.

No pewnie. I dlatego to właśnie ja zaprotestowałem, gdy koleś wyskoczył z  Subaru :D

--
miklo

Data: 2009-07-28 19:59:29
Autor: Bugatti
Użytkownik "miklo"  napisał w wiadomości:

Dnia 28-07-2009 o 19:20:51 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

 http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Znam te wideo :-) Pokaż mi zwyciężcę rajdu RWD w ostatnich 5 latach na szczeblu kraju / kontynentu.

W kwestii wyścigów... 8 najszybszych aut na Ringu to RWD...najszybszy AWD (Nissan GT-R) jest 9. i wolniejszy od najszybszego SR8 o przeszło 31 sec. ;-)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-07-28 20:32:10
Autor: miklo
Dnia 28-07-2009 o 19:59:29 Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):

W kwestii wyścigów... 8 najszybszych aut na Ringu to RWD...najszybszy  AWD (Nissan GT-R) jest 9. i wolniejszy od najszybszego SR8 o przeszło 31  sec. ;-)

Mowa była o rajdach. W wyścigach wiadomo, że jest inaczej :-)

--
miklo

Data: 2009-07-28 21:01:14
Autor: J.F.
On Tue, 28 Jul 2009 17:20:51 +0000 (UTC),  Robert Rędziak wrote:
I nawet u nas, gdzie króluje liga Lancera, mamy RWD-1/2/3 (w tym
Virnika w M3). A w cywilizacji:

http://www.youtube.com/watch?v=CgUQh3AHqs0

Czy mi sie wydaje czy mu na prostych auto tanczy troche ?
Bardziej niz FWD ? No i wcale pieknych boczkow nie zapina :-)

J.

Data: 2009-07-28 19:16:09
Autor: Robert Rędziak
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!
On Tue, 28 Jul 2009 21:01:14 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czy mi sie wydaje czy mu na prostych auto tanczy troche ?
Bardziej niz FWD ?

 Tak i o to, między innymi, chodzi.

No i wcale pieknych boczkow nie zapina :-)

 Bo to boczurów potrzebna jest też trasa: nikt na łukach takowych
 nie będzie zapinał. A tam, gdzie jest dużo nawrotek, jest szansa
 na boki. I owszem, AWD-ami też zapinają, ale oni się ustawią do
 wyjścia z zakrętu, łycha i poszli, a tymczasem RWD trzeba
 najpierw ustabilizować...

Data: 2009-07-25 12:42:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:21:03 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Kupa kasy wydana na powiększenie fiutka.

Zarzecki, nie stać Cię na powiększenie swojego i się podniecasz :D

--

Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi!