Data: 2009-07-23 23:16:42 | |
Autor: scob | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
Użytkownik "gorgu" <alibabka12@gmail.com> napisał w wiadomości news:h49ibu$umo$1news.onet.pl... http://informacyjny-24.pl/index.php/Motoryzacja/BMW-M3-E46-Supercharger-500KM.html uuu, carbon! uuuu! superczardżer! uuu! aerograf! uuu! SIATEX!!!! pokazać ci mocniejsze, krajowe audi C3 ? do tego quattro ;-) |
|
Data: 2009-07-23 21:47:03 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
On Thu, 23 Jul 2009 23:16:42 +0200, scob <scob123@321tlen.pl>
wrote: pokazać ci mocniejsze, krajowe audi C3 ? do tego quattro ;-) Pokaż. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-07-24 00:40:29 | |
Autor: scob | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnh6hmin.6nc.rekinlazarus.wkurw.org... Pokaż.i cholera - wychodzi, że nakłamałem ;-) to jest C4, nie c3: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89703&highlight= ale wystarczy youtube'a zapytać, żeby znaleźć całą masę wózków zasilanych 2,2t o mocach grubo przekraczających 500bhp ( w tym nie-krajowe ;-) C3 700+KM) generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz |
|
Data: 2009-07-24 07:27:09 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
On Fri, 24 Jul 2009 00:40:29 +0200, scob <scob123@321tlen.pl>
wrote: Pokaż.i cholera - wychodzi, że nakłamałem ;-) Pomijając już, że to auto wygląda jak ze szrotu, to nie ma 700KM, tylko 315 i w planach ma około 350. Do 470KM tej trójki jeszcze ciut brakuje. ale wystarczy youtube'a zapytać, żeby znaleźć całą masę wózków zasilanych 2,2t o mocach grubo przekraczających 500bhp ( w tym nie-krajowe ;-) C3 700+KM) Chcesz jeszcze coś opowiedzieć? Czy może przestaniesz bredzić i poszukasz sobie na rf.pl, ile kosztowało pięćsetkonne S2 Alberta? generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz I gdzie ten siatex? Jak ktoś lubi szroty i inne grenlandie w pięciu kolorach, to nie potrzeba kasy, ale jeśli stary mocny samochód ma nie być szrotem, to kasę będzie połykał w tempie zawrotnym. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-07-24 20:37:46 | |
Autor: scob | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnh6ioid.jr7.rekinlazarus.wkurw.org... ile kosztowało pięćsetkonne S2 Alberta?a co to ma do rzeczy? jest jakimś odnośnikiem, wzorcem czy jak? I gdzie ten siatex? Jak ktoś lubi szroty i inne grenlandie wjak każdy fun-car. bez znaczenia - stary czy nowy. Terenowy czy ścigant. i co ? a ta bumcia to taka super nóweczka? do tego wykonana w warunkach fabrycznych, zapewne całkowicie niezawodna i z gwarancją na silnik. Generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz ;-) Ty wyznajesz widocznie ciemną stronę mocy :D : "dałem do zrobienia...", "kazałem zamontować...", "przerobiono mi...." - tak (przynajmniej z mojej lektury forów) powstało wspomniane przez ciebie s2. Jest też druga szkoła, i tę szanuję i podziwiam ludzi, którzy tak robią - pisałem o tym m.in. w wątku, do którego dawałem odnośnik: "zamknąłem się w garażu na kwartał, a efekt _mojej_ pracy jest _na dzisiaj_ taki". I taki sposób tuningu jest tańszy -o wykonawców i szpan. A hobbyści czasu nie liczą ;-) Jeśłi dalej zachwycasz się beemką - podzielmy tjuning na dwie kategorie - amatorską (biorę i robię sobie szybkie auto) i profesjonalną - tudzież reklamową. Bumcia ww. należy do tej drugiej kategorii - "patrzcie, co potrafimy zrobić". No to w tej kategorii jest też to: http://speed-zone.pl/dane/opisy/vtg/nitro.jpg 500 koni.. pfff! zelżał cietrzew? to miłego weekendu. |
|
Data: 2009-07-24 20:54:33 | |
Autor: Jacek Rudowski | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
On 2009-07-24, scob <scob123@321tlen.pl> wrote:
ile kosztowało pięćsetkonne S2 Alberta?a co to ma do rzeczy? jest jakimś odnośnikiem, wzorcem czy jak? Skoro dyskusja sie zaczela od tego, ile kasy warto wydac na zbudowanie mocnego samochodu, to chyba warto sie porozgladac dokola i zobaczyc ile to kosztuje, nieprawdaz? Generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz ;-) A ktos twierdzil inaczej? Nie zmienia to nadal faktu, ze zeby miec naprawde mocny woz, trzeba w niego wlozyc duzy worek kasy... Czy w nowy, czy w stary... w stary moze byc nawet nieco wiecej, bo bedzie wiecej do poprawienia. Ty wyznajesz widocznie ciemną stronę mocy :D : "dałem do zrobienia...", "kazałem zamontować...", "przerobiono mi...." - tak (przynajmniej z mojej lektury forów) powstało wspomniane przez ciebie s2. Nie kazdy umie sam wykonac wszystkie prace przy swoim samochodzie. Nawet jesli ma wlasne koncepcje jego modyfikacji. Czy to jakis problem? Jest też druga szkoła, i tę szanuję i podziwiam ludzi, którzy tak robią - pisałem o tym m.in. w wątku, do którego dawałem odnośnik: "zamknąłem się w garażu na kwartał, a efekt _mojej_ pracy jest _na dzisiaj_ taki". A potem samochod stoi miesiacami albo i latami glownie w garazu. Owszem, jest to jakies rozwiazanie - pasja tez sie liczy. Ale trzeba miec tez umiejetnosci, mozliwosci, czas, checi... Niektorzy maja pomysl na samochod, ktorym chca jezdzic, a nie tylko ogladac go w garazu na podnosniku albo kobylkach. -- Jacek "AMI" Rudowski |
|
Data: 2009-07-24 21:18:37 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
On Fri, 24 Jul 2009 20:37:46 +0200, scob <scob123@321tlen.pl>
wrote: ile kosztowało pięćsetkonne S2 Alberta?a co to ma do rzeczy? jest jakimś odnośnikiem, wzorcem czy jak? Można rzec, że jest odnośnikiem. Bo a) było mocne i szybkie (i nadal jest), b) było i jest zrobione jak należy, możliwie jak najlepiej, a przy tym estetycznie i z zachowaniem właściwej kultury technicznej. I gdzie ten siatex? Jak ktoś lubi szroty i inne grenlandie wjak każdy fun-car. bez znaczenia - stary czy nowy. Terenowy czy ścigant. i co ? No to o co chodzi? a ta bumcia to taka super nóweczka? do tego wykonana w warunkach fabrycznych, zapewne całkowicie niezawodna i z gwarancją na silnik. Zdecydowanie lepiej wyglądająca i bardziej doinwestowana. Wiesz, zawias, hamulce, panele od CSL-a zamiast stalówek i pociętego zderzaka. Generalnie - pozostaje idea mojej wypowiedzi - nie potrzebujesz super-mega-siatexowej i nowiutkiej beemy za 100Kzł żeby miec mocny wóz ;-) Nie musi być nowiutka i cały czas się zastanawiam nad Twoim urazem do siateksu. Czyżby nie liczyło się nic poza pociętym zderzakiem ze szrotu? Czy właściciel bejcy powinien, w imię czystości rasowej swego bolidu, wziąć i wyciąć kratkę wraz z dolną krawędzią zderzaka brzeszczotem? Wtedy byłby fajny, jedyny i niepowtarzalny? A wracając do ,,nowości''. Nie musi być nowa, ale baza do grzebania ma być sensowna. Jeśli lekko zabite C4 ma lepsze właściwości jezdne od M3 E46, to może i racja jest po Twojej stronie. Jednak obawiam się, że pojazdy te dzieli duży dystans. Ty wyznajesz widocznie ciemną stronę mocy :D : "dałem do zrobienia...", "kazałem zamontować...", "przerobiono mi...." - tak (przynajmniej z mojej lektury forów) powstało wspomniane przez ciebie s2. Wyznaję zasadę, że pewne rzeczy lepiej dać do zrobienia fachowcom, bo zrobią to lepiej i w ostatecznym rozrachunku taniej ode mnie. Przez te kilka lat można już mniej więcej się zorientować, kto jest w stanie zrobić dobre auto, a kto będzie się uczył na klientach. Jest też druga szkoła, i tę szanuję i podziwiam ludzi, którzy tak robią - pisałem o tym m.in. w wątku, do którego dawałem odnośnik: "zamknąłem się w garażu na kwartał, a efekt _mojej_ pracy jest _na dzisiaj_ taki". No to efekt był mało porażający. I taki sposób tuningu jest tańszy -o wykonawców i szpan. Tańszy, bo kolejne wysadzone silniki kosztowały po 2kPLN na szrocie? Wiesz, kiedyś widziałem przepis na tanie, ale szybkie auto na długiej prostej: wycinanki. Jak została sama napędzana płyta podłogowa, to dopiero było szybkie, a zarazem tanie auto. A hobbyści czasu nie liczą ;-) Aż któregoś dnia stwierdzają, że jeździli wózkiem tydzień-dwa w roku i chyba im się to znudziło. Coś jak Berkut, który produkuje co trochę nowe wydumki, które prawie nigdy nie są skończone. Szacun wielki dla Berkuta, za to jakie wydumki mu wychodzą, ale w sumie to mógłby którąś trochę pojeździć. Jeśłi dalej zachwycasz się beemką - podzielmy tjuning na dwie kategorie - amatorską (biorę i robię sobie szybkie auto) i profesjonalną - tudzież reklamową. Bumcia ww. należy do tej drugiej kategorii - "patrzcie, co potrafimy zrobić". Dlaczego uważasz, że tylko ,,potrafimy zrobić''? Jakkolwiek okazało się, że w końcu coś zawiodło (tylko nikt nie chce powiedzieć, czy auto, czy raczej właściciel), to zanim do tego doszło, latało całkiem żwawo. No to w tej kategorii jest też to: http://speed-zone.pl/dane/opisy/vtg/nitro.jpg Czy to jest wykres słynnego driftowozu, który przez przypadek trafił na długą prostą, by nigdy nie zejść bodajże poniżej jedenastek? Pytamboniepamiętam. Ale jeśli to ten wspaniały pojazd, to jakoś tak dziwnie się składa, że słabsze, choć droższe i bardziej ,,patrzcie, co potrafimy zrobić'' 9ff zmiatało ten zajebisty wynalazek z powierzchni ziemi. A przy okazji, w Polsce jest jeszcze mocniejsze M3 E46. I jeździ. zelżał cietrzew? to miłego weekendu. Jaki cietrzew? Twój, że frajerzy płacą kasę, a bystrzaki robią sami, na częściach ze szrotu i dlatego są bystrzakami, bo tydzień w roku jeżdżą, pozostałe 51 siedzą w garażu? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-07-23 23:26:35 | |
Autor: gorgu | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
Użytkownik "scob" <scob123@321tlen.pl> napisał w wiadomości news:h4aklj$qta$1mx1.internetia.pl...
Carbon-srarbon ;) Quattro moze lepiej latać po zakrętach o ile ma dobry zawias. gorg |
|
Data: 2009-07-24 07:33:36 | |
Autor: Maciej Leszczynski | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
"gorgu" <alibabka12@gmail.com> wrote in news:h4akic$ou5$1news.onet.pl:
Carbon-srarbon ;) Quattro moze lepiej latać po zakrętach o ile ma chyba na dziurawych zakretach o ile kierowca ma spore doswiadczenie |
|
Data: 2009-07-25 12:06:42 | |
Autor: Maciek \"Sołtys\" | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
scob pisze:
Dokładnie :) ostatnio za 46 kpln na allegro stała Honda Civic 5gen z 500 Km pod maską i dało się :) A tak dopieszczonego samochodu nie widziałem dawno. Nie było jednej nieprzemyślanej śrubki. Polecam poszukanie hasła Tieesto + Civic (youtube) samochód miał zamontowany silnik z innej civiczki (Czarna Mamba) rozwiercone lekko 1,8 litra z turbo burbo. Auto o masie ok tony zjadało wszystko co jeździło po warszawie. -- Maciek "Sołtys" Kraków |
|
Data: 2009-07-25 13:32:06 | |
Autor: Jacek Rudowski | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
On 2009-07-25, Maciek "Sołtys" <soltys_3@op.pl> wrote:
Dokładnie :) Jesli sadzisz, ze dopieszczone 500KM da sie ot tak zrobic za 46tys. zlotych - pomijam juz to, ze sam samochod-baza tez kosztuje - to jestes szalenie naiwny. Watpie, by koszt zrobienia tego samochodu zamkna sie w kwocie chocby dwukrotnie wiekszej. A jesli masz watpliwosci to zsumuj sobie chocby koszta czesci przy ich dalszej odsprzedazy, bo zgaduje, ze o tym Tiesto i o tej Hondzie mowisz: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=67377&hl= A to, za ile samochod stal na sprzedaz i w jakim setupie nie musi miec wiekszego zwiazku z tym, ile kasy wlozono w jego przygotowanie. -- Jacek "AMI" Rudowski |
|
Data: 2009-07-27 23:02:39 | |
Autor: Maciek \"Sołtys\" | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
Jacek Rudowski pisze:
Jesli sadzisz, ze dopieszczone 500KM da sie ot tak zrobic za 46tys. zlotych - pomijam juz to, Ale ja nie pisałem o tym że tyle kosztowało zbudowanie tego auta ale że za tyle go można było kupić. - i pisałem to w kontekście kupna 500KM w BMW za 5 razy tyle. -- Maciek "Sołtys" Kraków |
|
Data: 2009-07-27 21:57:13 | |
Autor: Jacek Rudowski | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
On 2009-07-27, Maciek "Sołtys" <soltys_3@op.pl> wrote:
A to, za ile samochod stal na sprzedaz i w jakim setupie nie musi miec wiekszego No, a utrzymanie go to przeciez pryszcz... Juz abstrahujac od tego, o co Ci rzekomo chodzilo. Tak czy inaczej podejscie masz mocno naiwne, bo ten samochod jednak tez nie zbudowal sie sam, tylko jakimis kosztami poniesionymi przez wlasciciela. Zapewne tez frajera i glupka, bo przeciez zamiast pakowac kase, mogl kupic gdzies tam tanszy samochod - idac za Twoim przykladem. Tylko przy takim podejsciu skad te wszystkie samochody by sie braly? -- Jacek "AMI" Rudowski |
|
Data: 2009-07-25 13:54:13 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Co Wy na to? M3 500KM Polak potrafi! | |
On Sat, 25 Jul 2009 12:06:42 +0200, Maciek "Sołtys"
<soltys_3@op.pl> wrote: ostatnio za 46 kpln na allegro stała Honda Civic 5gen z 500 Km pod maską i dało się :) Skąd myśl, że te 46kPLN pokrywa(ło) wszystkie koszty, jakie poniósł właściciel? Bo z tego co widzę, jak się wyprzedawał, to graty sprzedawał za bezcen (np. skrzynkę ze szperą Quaife za 4k, gdzie sam dyfer kosztuje Ł585). Short block z kucizną Eagle i CP za 7kPLN? Gdzie same korbowody kosztują pewnie około połowy tej sumy? Auto o masie ok tony zjadało wszystko co jeździło po warszawie. Ta. Jasne. Jeszcze powiedz, że było najszybsze w kraju. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |