Co Zając radził Kotlińskiemu

Data: 2011-11-23 19:02:02
Autor: abc
Co Zając radził Kotlińskiemu
Zając odpisał: "Nic mu też nie "sprzedałem". Co do Piotrowskiego - obaj
wiemy, jak było, poznałem go przecież w Twoim gabinecie, radziłeś się mnie
parokrotnie, czy powinieneś go zatrudnić w tygodniku. Odradzałem Ci, żeby
gazecie nie przypięto po wsze czasy nieładnej "łatki", nie posłuchałeś mojej
rady i sam widzisz, że Ci źle nie radziłem". (...)

Cezary Gmyz nie był u mnie i nie proponował mi pieniędzy, wymieniliśmy tylko
e-maile. Szczerze odradzałem Ci tego Piotrowskiego, choć nie przypuszczałem,
że medialna "zadyma" będzie dopiero teraz, sądziłem, że znacznie wcześniej.
Już nie kojarzę, kto ją rozpoczął, ale niepotrzebnie - w mojej ocenie -
zaatakowałeś Monikę Olejnik".

Kotliński: "Palikot będzie mnie bronił jak niepodległości. Zastanów się
jeszcze w kwestii tego Gmyza... Może przyjedziesz i pogadamy?".

Więcej http://www.rp.pl/artykul/758612-Kotlinski-i-proba-korupcji-.html

Co Zając radził Kotlińskiemu