Data: 2013-04-14 18:42:29 | |
Autor: Tmek | |
Co a wal na lozyskach? | |
Witam
Mam ochote pogrzebac sobie w jakims starym 4T moto w wolnym czasie. Stad tez pytanie, pod katem mozliwosci reanimacji trupa, jakie silniki i w czym, nie mialy panewek tylko zwykle lozyska kulkowe? Wiem ze silnik wkaldany w XT jest takowym, rowniez honda XR podobno, lacznie z lozyskami na walkach. A cos z suzuki? Albo innej marki? Zalozenia wykluczaja raczej scigi i inne wysokoobrotowe konstrukcje. pzdr Tmek |
|
Data: 2013-04-15 03:14:35 | |
Autor: zarafiq | |
Co a wal na lozyskach? | |
On Sunday, 14 April 2013 17:42:29 UTC+1, Tmek wrote:
Witam Pozwolę sobie zapytać nie w temacie w±tku. Dlaczego dla Twoich potrzeb łożyska s± lepsze niż panewki? Dobrze zgaduję, że jak się zatrze łożysko to wystarczy wymienić łożysko i jest cacy, a jak się zatrze panewka to niszczy się wszystko dookoła? Czy może chodzi o dostępno¶ć łożysk/panewek o odpowiednich wymiarach? Pozdrawiam, zarafiq |
|
Data: 2013-04-15 17:02:44 | |
Autor: Tmek | |
Co a wal na lozyskach? | |
Użytkownik "zarafiq" <dominik.jesiolowski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b4a3720d-b10f-4474-8748-f636bf388bdbgooglegroups.com... On Sunday, 14 April 2013 17:42:29 UTC+1, Tmek wrote: Witam Pozwolę sobie zapytać nie w temacie w±tku. Dlaczego dla Twoich potrzeb łożyska s± lepsze niż panewki? Dobrze zgaduję, że jak się zatrze łożysko to wystarczy wymienić łożysko i jest cacy, a jak się zatrze panewka to niszczy się wszystko dookoła? Czy może chodzi o dostępno¶ć łożysk/panewek o odpowiednich wymiarach? Opcja 1. Panewki w moto to niezbyt wdzieczny temat. Poza tym wiecej zabawy, wieksze koszty, szlify i niekoniecznie cos z tego wyjdzie. Lozyska zwyczajenie wymieniasz i kreci dalej. pozdro |
|
Data: 2013-04-15 21:50:18 | |
Autor: AZ | |
Co a wal na lozyskach? | |
On 2013-04-15, zarafiq <dominik.jesiolowski@gmail.com> wrote:
Pewnie wlasnie o to chodzi. Tyle, ze to zludne jest - boczne lozyska glowneWitam faktycznie kupisz za grosze i wymienisz sam za pomoca srubokreta i mlotka ale tych w srodku czy lozyska stopy korbowodu juz tak latwo nie wymienisz. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-04-16 11:48:38 | |
Autor: Kuczu | |
Co a wal na lozyskach? | |
W dniu 2013-04-15 23:50, AZ pisze:
Pewnie wlasnie o to chodzi. Tyle, ze to zludne jest - boczne lozyska glowne Sa zaklady ktore bez problemu to ogarniaja za rozsadne pieniadze, zwlaszcza w singlach. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-04-16 09:51:36 | |
Autor: AZ | |
Co a wal na lozyskach? | |
On 2013-04-16, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
W dniu 2013-04-15 23:50, AZ pisze:No to tak, ale tego w garazu nie zrobisz wiec i tak trzeba gdzies wiezc i tak. Ja tam w wuesce robilem to za piec dych u lokalnego speca starej daty :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-04-15 08:47:10 | |
Autor: Monster | |
Co a wal na lozyskach? | |
W dniu 2013-04-14 18:42, Tmek pisze:
WitamStare boksery BMW i ruskie pochodne z wyłączeniem Dniepra. Tomek |
|
Data: 2013-04-15 09:30:37 | |
Autor: Kuczu | |
Co a wal na lozyskach? | |
W dniu 2013-04-15 08:47, Monster pisze:
W dniu 2013-04-14 18:42, Tmek pisze: Praktycznie wszystkie single japonskie sa na lozyskach. V2 rowniez. Powietrzniaki Suzuki GSX maja lozyska ale spawany wal i ich remont jest klopotliwy. Ale za to wytrzymuja po kilkaset kkm wiec to problem niemal nieistniejacy. Jesli chce sie pogrzebac dla sportu to polecam jednak single. W tej klasie najlepsze sa Yamahy SR/XT ze wzgledu na bezproblemowy dostep do czesci (www.kedo.de). Z innymi juz bywa roznie i na ogol skazanym sie jest na zakup czesci OEM z ktorymi bywa roznie (dostepnosc i ceny). -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-04-15 17:57:11 | |
Autor: Tmek | |
Co a wal na lozyskach? | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:kkga8h$o8l$1node1.news.atman.pl...
Dzieki za linka, nie znalem. Ciekawe rzeczy maja w jednym miejscu. Z silnikiem xt zzyty jestem podwojnie. Sa faktycznie bezproblemowe i nigdy nie musialem nic powazniejszego w nich robic. Ogladalem juz xs 400. Na zywo troche male, w stanie czesto duzo przeszly, upodobnione do skarbonek. Xs 650 fajne, wieksze w cenie dwoch 400, zadkie. Jak teraz patrze SR500 buda z xs, silnik prawie xt wiec wydaje sie to zgrabnym polaczeniem. Mega zadkie u nas. Ale fajne. Tmek |
|