Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Co a wal na lozyskach?

Co a wal na lozyskach?

Data: 2013-04-15 08:47:10
Autor: Monster
Co a wal na lozyskach?
W dniu 2013-04-14 18:42, Tmek pisze:
Witam

Mam ochote pogrzebac sobie w jakims starym 4T moto w wolnym czasie.
Stad tez pytanie, pod katem mozliwosci reanimacji trupa, jakie silniki i w
czym, nie mialy panewek tylko zwykle lozyska kulkowe?

Wiem ze silnik wkaldany w XT jest takowym, rowniez honda XR podobno, lacznie
z lozyskami na walkach.
A cos z suzuki? Albo innej marki?

Zalozenia wykluczaja raczej scigi i inne wysokoobrotowe konstrukcje.

pzdr
Tmek


Stare boksery BMW i ruskie pochodne z wyłączeniem Dniepra.

Tomek

Data: 2013-04-15 09:30:37
Autor: Kuczu
Co a wal na lozyskach?
W dniu 2013-04-15 08:47, Monster pisze:
W dniu 2013-04-14 18:42, Tmek pisze:
Witam

Mam ochote pogrzebac sobie w jakims starym 4T moto w wolnym czasie.
Stad tez pytanie, pod katem mozliwosci reanimacji trupa, jakie silniki
i w
czym, nie mialy panewek tylko zwykle lozyska kulkowe?

Wiem ze silnik wkaldany w XT jest takowym, rowniez honda XR podobno,
lacznie
z lozyskami na walkach.
A cos z suzuki? Albo innej marki?

Zalozenia wykluczaja raczej scigi i inne wysokoobrotowe konstrukcje.

pzdr
Tmek


Stare boksery BMW i ruskie pochodne z wyłączeniem Dniepra.


Praktycznie wszystkie single japonskie sa na lozyskach. V2 rowniez. Powietrzniaki Suzuki GSX maja lozyska ale spawany wal i ich remont jest klopotliwy. Ale za to wytrzymuja po kilkaset kkm wiec to problem niemal nieistniejacy. Jesli chce sie pogrzebac dla sportu to polecam jednak single. W tej klasie najlepsze sa Yamahy SR/XT ze wzgledu na bezproblemowy dostep do czesci (www.kedo.de). Z innymi juz bywa roznie i na ogol skazanym sie jest na zakup czesci OEM z ktorymi bywa roznie (dostepnosc i ceny).


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-04-15 17:57:11
Autor: Tmek
Co a wal na lozyskach?

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:kkga8h$o8l$1node1.news.atman.pl...


Praktycznie wszystkie single japonskie sa na lozyskach. V2 rowniez. Powietrzniaki Suzuki GSX maja lozyska ale spawany wal i ich remont jest klopotliwy. Ale za to wytrzymuja po kilkaset kkm wiec to problem niemal nieistniejacy. Jesli chce sie pogrzebac dla sportu to polecam jednak single. W tej klasie najlepsze sa Yamahy SR/XT ze wzgledu na bezproblemowy dostep do czesci (www.kedo.de). Z innymi juz bywa roznie i na ogol skazanym sie jest na zakup czesci OEM z ktorymi bywa roznie (dostepnosc i ceny).


Dzieki za linka, nie znalem. Ciekawe rzeczy maja w jednym miejscu.
Z silnikiem xt zzyty jestem podwojnie. Sa faktycznie bezproblemowe i nigdy nie musialem nic powazniejszego w nich robic.

Ogladalem juz  xs 400.  Na zywo troche male, w stanie czesto duzo przeszly, upodobnione do skarbonek.
Xs 650 fajne, wieksze w cenie dwoch 400, zadkie.

Jak teraz patrze SR500 buda z xs, silnik prawie xt wiec wydaje sie to zgrabnym polaczeniem.
Mega zadkie u nas. Ale fajne.

Tmek

Co a wal na lozyskach?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona