Data: 2013-04-15 08:47:10 | |
Autor: Monster | |
Co a wal na lozyskach? | |
W dniu 2013-04-14 18:42, Tmek pisze:
WitamStare boksery BMW i ruskie pochodne z wyłączeniem Dniepra. Tomek |
|
Data: 2013-04-15 09:30:37 | |
Autor: Kuczu | |
Co a wal na lozyskach? | |
W dniu 2013-04-15 08:47, Monster pisze:
W dniu 2013-04-14 18:42, Tmek pisze: Praktycznie wszystkie single japonskie sa na lozyskach. V2 rowniez. Powietrzniaki Suzuki GSX maja lozyska ale spawany wal i ich remont jest klopotliwy. Ale za to wytrzymuja po kilkaset kkm wiec to problem niemal nieistniejacy. Jesli chce sie pogrzebac dla sportu to polecam jednak single. W tej klasie najlepsze sa Yamahy SR/XT ze wzgledu na bezproblemowy dostep do czesci (www.kedo.de). Z innymi juz bywa roznie i na ogol skazanym sie jest na zakup czesci OEM z ktorymi bywa roznie (dostepnosc i ceny). -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-04-15 17:57:11 | |
Autor: Tmek | |
Co a wal na lozyskach? | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:kkga8h$o8l$1node1.news.atman.pl...
Dzieki za linka, nie znalem. Ciekawe rzeczy maja w jednym miejscu. Z silnikiem xt zzyty jestem podwojnie. Sa faktycznie bezproblemowe i nigdy nie musialem nic powazniejszego w nich robic. Ogladalem juz xs 400. Na zywo troche male, w stanie czesto duzo przeszly, upodobnione do skarbonek. Xs 650 fajne, wieksze w cenie dwoch 400, zadkie. Jak teraz patrze SR500 buda z xs, silnik prawie xt wiec wydaje sie to zgrabnym polaczeniem. Mega zadkie u nas. Ale fajne. Tmek |
|