Co bank moze sprawdzac jak chce dac kredyt ?

Data: 2009-10-26 08:57:42
Autor: Fantom
Co bank moze sprawdzac jak chce dac kredyt ?
Wiec co daje takie oswiadczenie bankowi ? Do czego ma dostep "wiecej" niz bez tego oswiadczenia ?

Dzieki za info.
Czyli te oswiadczenie daje bankowi tylko i wylacznie teoretyczna mozliwosc sprawdzenia zarobkow - i nic wiecej.
Troche to bez sensu bo i tak calej reszty nie sprawdza. A co gdyby tak dac podrobione potwierdzenie przelewow do zusu czy us, z konta internetowego ? Takie cos to mozna sobie w wordzie zrobic a i tak tego nie potwierdza. Moze powinni np zadac dodatkowo dokumentow o niezaleganiu z us i zusu ? Tam sa zawsze jakies pieczatki itp - to juz nie wydruk z banku internetowego.

Fantom

Data: 2009-10-26 09:04:34
Autor: Pete
W dniu 26.10.09 08:57, Fantom pisze:
[...]

Wiesz, co KK na to?

--
Pete

Data: 2009-10-26 10:08:37
Autor: Fantom
[...]

Nie wiem ale sie domyslam.
Do tematu podchodze od strony "co daje papier bankowi" a nie "co moze podrobic Kowalski".
No i przy okazji wychodzi, ze Kowalski moze podrobic prawie wszystko, bo bank i tak nie ma mozliwosci sprawdzenia.

Fantom

Data: 2009-10-27 06:32:58
Autor: MK
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:hc3p35$fcu$1atlantis.news.neostrada.pl...

Do tematu podchodze od strony "co daje papier bankowi" a nie "co moze podrobic Kowalski".
No i przy okazji wychodzi, ze Kowalski moze podrobic prawie wszystko, bo bank i tak nie ma mozliwosci sprawdzenia.

http://wiadomosci.onet.pl/2066348,403,item.html

MK

Data: 2009-10-27 10:35:05
Autor: Fantom
[...]

Tylko tu nie ma mowy na podstawie czego ustalono, ze chca wyludzic kredyt. Na pewno nie bylo to dzieki temu oswiadczeniu :)

Fantom

Data: 2009-10-27 21:46:28
Autor: Pete
W dniu 27.10.09 10:35, Fantom pisze:
[...]

Przyszli tylko z oryginałami i zamknęli ich za wygląd...

--
Pete

Data: 2009-10-28 10:23:17
Autor: Fantom
[...]

Na pewno nie na podstawie tego "oswiadczenia".

Fantom

Data: 2009-10-28 14:57:30
Autor: Clegan
On 28 Paź, 10:23, "Fantom" <szczu...@poczta.onet.pl.skasujto> wrote:

> Przyszli tylko z oryginałami i zamknęli ich za wygląd...

Na pewno nie na podstawie tego "oswiadczenia".

Dlaczego na pewno nie ? Samo złożenie wniosku kredytowego i dołączenie
do niego sfałszowanych dokumentów to jest to usiłowanie przestępstwa.
Chcesz to osobiście sprawdzić ?

Data: 2009-10-28 21:09:56
Autor: Pete
W dniu 28.10.09 10:23, Fantom pisze:
[...]

Niby dlaczego nie? Sfałszowanie byle świstka w celu wyłudzenia kredytu kwalifikuje się tak samo jak sfałszowanie wszystkich dokumentów do kredytu.

--
Pete

Data: 2009-10-29 10:00:17
Autor: Fantom
[...]

Chodzi mi o to, ze na pewno nie "uprawnienia" ktore uzyskali za pomoca tego oswiadczenia pomogly w ich zlapaniu. Bo jezeli jedyne co mogli zerobic to zadzwonic do pracodawcy i czekac tylko na slowa typu "tak/nie" ...

Fantom

Data: 2009-10-29 20:29:30
Autor: Pete
W dniu 29.10.09 10:00, Fantom pisze:
[...]

A może goście mieli wszystkie papiery ok, ale zalegali ze składkami. I postanowili sfałszować tylko ten jeden dokument "bo to przecież tylko jeden dokument".
I pracownik banku wyłapał tę próbę. Myślisz, że sąd uniewinni ich, "bo to przecież tylko jeden dokument".

Fałszerstwo to fałszerstwo.
Niezależnie czy 1 czy n dokuentów.

--
Pete

Data: 2009-10-30 16:44:23
Autor: Fantom
[...]

No przeciez to jasne.
Nie czytasz uwaznie o czym pisze.
Post dotyczy tylko i wylacznie oswiadczenia o mozliwosci kontroli wszytskich skladanych dokumentow. A papier ten nie ma zadnego zwiazku z falszowaniem papierow typu zaleganie skladek. Dzieki temu oswiadczeniu bank i tak nie sprawdzi czy zalegaja czy nie.

Fantom

Data: 2009-11-02 07:17:02
Autor: Pete
W dniu 30.10.09 16:44, Fantom pisze:
[...]

Jak bank nabierze podejrzen, to wybierze jedno z ponizszych:
- odmowi kredytu
albo/i
- zawiadomi odpowiednie instytucje uprawnione do zweryfikowania oryginalnosci.

--
Pete

Data: 2009-11-02 10:52:50
Autor: Fantom
[...]

W sumie, chyba dla wszystkich byloby lepiej, jakby bank po otrzymaniu wniosku kredytowego, sam pobieral dane z zusu, us itp. Kowalski mialby mniej biegania, a banki wieksza pewnosc dokumentow. Oczywiscie mogliby takie dane dostac tylko dzieki jakiemus papierkowi wypelnionemu przez Kowalskiego.

Fantom

Co bank moze sprawdzac jak chce dac kredyt ?