Co bardziej ekonomiczne LPG czy ON?

Data: 2009-03-16 14:00:40
Autor: Agent
Co bardziej ekonomiczne LPG czy ON?

Użytkownik "gadacz102" <gadacz102@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gplhe0$11l$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam dylemat Co jest bardziej ekonomiczne tzn sumarycznie mniej wydatków?

1. Samochód typu Opel Astra, Ford Focus, Vw Golf w benzynie z LPG kupiony jako 8 letni Sprzedam po 4 latach. Bedę robił około 25000 km rocznie

2, Tej samej wielkości samochód i te same warunki pozostałe - ale w Dieslu?
To zależy czy kupisz benzynę z LPG czy bez i w jakim stanie diesla. Jak benzyna bez LPG to koszty zakupu auta + montaz LPG prawdopodobnie przewyzszy koszt zakupu diesla. Z kolei disel z tego roku pewnie będzie miał spory przebieg i ryzykoawarii wzrasta a naprawa może byc droga. W sumie jak zawsze - bierz co Ci wpadnie w ręce w lepszym stanie technicznym

Data: 2009-03-16 22:54:23
Autor: gadacz102
[...]

Sporo sie ostatnio nasłyszałem o kosztownych naprawach diesli u znajomych i dlatego zadałem to pytanie.

Data: 2009-03-17 10:14:11
Autor: Agent

Użytkownik "gadacz102" <gadacz102@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpmiel$t80$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale nikt ci nie odpowie czy Ci się coś popsuje. Poza tym naprawa może byc kosztowna jak zdecydujesz się na części nowe albo sporo tańsza jak na uzywane lub regenerowane  + jakiś tam wkład własny.

Co bardziej ekonomiczne LPG czy ON?