Co bedzie nastepne?

Data: 2009-04-29 15:11:29
Autor: Dieter
Co bedzie nastepne?
Czytam sobie Onet i widze, ze polowa naglowkow od jakiegos czasu dotyczy swinskiej, czy jak to woli nazywac rzad Izraela - meksykanskiej grypy.

W ostatnich kilku latach mielismy juz:

- bron masowego razenia
- terrorystow
- Al Kaide
- Bin Ladena
- SARS
- ptasia grype
- chorobe szalonych krow
- kryzys
- swinska grype

Co teraz Wybrancy wymysla zeby zastraszyc podatnika i go wydoic z kasy na calym swiecie? Stawiam na ciag dalszy piratow, czyli grupy czarnuchow, z ktorymi nie moga sobie poradzic wszystkie armie swiata.

Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow wazny bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

D.

Data: 2009-04-29 13:30:52
Autor: XXL
Co bedzie nastepne?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow wazny bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z tego co napisałeś nic nie wynika. Ani z Twojej spiskowej teorii świata ani z podanej daty - koniec czerwca.
Napisz wyraźnie, że np. z końcem czerwca według Twojej teorii skończy się
korekcyjne odbicie na poziomie ok......???
Takiej prognozy jaką podałeś nie da się w żaden sposób zweryfikować, bo nie ma
w niej żadnej istotnej treści.

Data: 2009-04-29 20:56:05
Autor: Zbyszek
Co bedzie nastepne?
Dnia 29-04-2009 o 15:30:52  XXL <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

jak kojarze to ujemna korelacja oznacza odmienne kierunki a Dieter  zapowiadał wzrost dolca, wiec reszte sobie dospiewaj.
Co do mnie, nie mam nic przeciwko korelacji, tylko kierunek mi nie pasuje.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-30 10:59:41
Autor: DJ
Co bedzie nastepne?
jak kojarze to ujemna korelacja oznacza odmienne kierunki a Dieter zapowiadał wzrost dolca, wiec reszte sobie dospiewaj.
Co do mnie, nie mam nic przeciwko korelacji, tylko kierunek mi nie pasuje.

Tylko jak to sie ma do wczesniejszej prognozy Dietera wzrostow na gieldzie do wrzesnia?

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-04-30 20:02:59
Autor: Zbyszek
Co bedzie nastepne?
Dnia 30-04-2009 o 10:59:41 DJ <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał(a):

jak kojarze to ujemna korelacja oznacza odmienne kierunki a Dieter
zapowiadaÂł wzrost dolca, wiec reszte sobie dospiewaj.
Co do mnie, nie mam nic przeciwko korelacji, tylko kierunek mi nie  pasuje.

Tylko jak to sie ma do wczesniejszej prognozy Dietera wzrostow na  gieldzie
do wrzesnia?

tez sie nad tym zastanawiam ! Dieter odezwij sie!
no i ten kierunek... musieliby znowu cos wymyslec by tak ludzi załadować.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-29 22:03:48
Autor: Maciej Bojko
Co bedzie nastepne?
On Wed, 29 Apr 2009 13:30:52 +0000 (UTC), " XXL"
<duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Oczywiście. Nie każdy potrafi tak napisać prognozę. :)

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-29 15:56:51
Autor: Madafaka
Co bedzie nastepne?
Dla USD i indeksow wazny bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

ale osssso chozzzi? usdpln, eurusd?

Data: 2009-04-29 17:18:50
Autor: komunista0
Co bedzie nastepne?
> Dla USD i indeksow wazny bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

ale osssso chozzzi? usdpln, eurusd?
Jak to? Nieuku nie rozumiesz co miszcz chce Ci przekazać?

Data: 2009-04-29 17:27:19
Autor: Jan Werbiński
Co bedzie nastepne?
Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:158a.00000209.49f86fdanewsgate.onet.pl...
> Dla USD i indeksow wazny bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

ale osssso chozzzi? usdpln, eurusd?

Jak to? Nieuku nie rozumiesz co miszcz chce Ci przekazać?

Że USD jest odwrotnie skorelowany z bliżej nieokreślonymi indeksami. Znaczy, że jak USD spadnie, to coś wzrośnie. Niestety nie wiadomo czy spadnie, czy wzrośnie i o ile. Podsumowując - nic nie wiadomo.
Mam nadzieję, że wytłumaczyłem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-29 19:23:02
Autor: Pafcik
Co bedzie nastepne?
Dla USD i indeksow wazny bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

ale osssso chozzzi? usdpln, eurusd?

to sie okaże,

pod koniec czerwca :-)

Data: 2009-04-29 17:45:08
Autor: Endriu
Co bedzie nastepne?

Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow wazny
bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

Jeżeli mozna zapytać: skąd ci wzięły się twoje przypuszczenia, lub inaczej - efektem skorelowania których cyklów http://tiny.pl/zjfz jest twoja prognoza...?

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-29 19:56:37
Autor: skippy
Co bedzie nastepne?
....Stawiam na ciag dalszy piratow...
:)))
Tak kurcze, to jest po prostu szok.

qwa ciagle mnie szokuje, ze tam płyną wręcz lotniskowce, wszystkie armie, a Ci robia co chcą.
Ciekawe jest to, ze w byle jakich samolotach lata ochrona z giwerami, a na tankowcach z grubymi bańkami jest kapitan i paru marynarzy; jak bezbronne dzieci.
Że taki strategiczny interes zostawiono w jakims dziwnym stanie.

Wniosek jeden - Somalia i okolice maja coś, o co chce walczyć usia i big żółty.
Bo jaki inny?

W końcu pretekst do wysłania tam powaznej armii zrobi się powazny, widocznie to musiało potrwać i mieć jakis bkg rozciagniety w czasie.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-29 20:01:50
Autor: skippy
Co bedzie nastepne?
Media skrupulatnie (prawie) milcza o skali inwestycji big yellow w Afryce i co ciekawe, w okolicach Zatoki.
Okolicach kluczowych.
Dzierzawa portów itp.

A wy potraficie tylko napisac commenty jak połamany JW.
Tak to jest, jak sie czyta tylko szit.

Data: 2009-04-29 20:10:04
Autor: Tomasz Gęguś
Podziekowanie było Re: Co bedzie nastepne?
skippy napisał:

Media skrupulatnie (prawie) milcza o skali inwestycji big yellow w Afryce
i co ciekawe, w okolicach Zatoki.

Bardzo dziekuje za zasugerowanie mi opcji Ctrl-L w KNode. Na prawdę to
działa. --
Gdy widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu.

Data: 2009-04-29 21:10:48
Autor: Endriu
Co bedzie nastepne?
Media skrupulatnie (prawie) milcza o skali inwestycji big yellow w Afryce i co ciekawe, w okolicach Zatoki.

Czy aby na pewno big Yellow ?. Są różne opinie...

Wojna USA-Chiny
http://urbas.blog.onet.pl/2,ID373564504,RS1,index.html

" [...] Sądzimy, że fala piractwa u wybrzeży Somalii jest inspirowana działaniami amerykańskimi i ma na celu zwiększenie ryzyka transportu morskiego - najważniejszego w handlu zagranicznym Chin. Takie podejrzenia wynikają z ataku pirackiego na płynący pod flagą amerykańską statek Maersk Alabama w dniu 8 kwietnia 2009 r. Według oficjalnych doniesień załoga w niewiadomy sposób obroniła statek przed atakiem uzbrojonych i doświadczonych piratów. Jest to możliwe praktycznie tylko w przypadku, gdy wśród załogi znajdowali się amerykańscy żołnierze. Z kolei ich obecność wskazuje na ochronę ładunku statku, którym prawdopodobnie nie była wyłącznie pomoc humanitarna. Hipotezę tę potwierdza również fakt, że statek płynął pod banderą amerykańską, co pozwalało siłom zbrojnym USA podjąć uzasadniona akcję w przypadku zagrożenia ładunku. Ponadto zdziwienie budzi dwukrotna ucieczka kapitana statku z rąk piratów połączona z budzącą uznanie konsekwentną akcją ratowania marynarza przez żołnierzy amerykańskich.  Była ona charakterystyczna dla ratowania towarzysza broni, który znalazł się w rękach nieprzyjaciela [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-29 21:54:12
Autor: Endriu
Co bedzie nastepne?

Napisałem tak, patrz:

"Wniosek jeden - Somalia i okolice maja coś, o co chce walczyć usia i big
żółty.
Bo jaki inny?"

A tak, tak .. doczytałem - pardon.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-29 22:06:07
Autor: Maciej Bojko
Co bedzie nastepne?
On Wed, 29 Apr 2009 19:56:37 +0200, "skippy" <man3@on.the.moon> wrote:

Ciekawe jest to, ze w byle jakich samolotach lata ochrona z giwerami, a na tankowcach z grubymi bańkami jest kapitan i paru marynarzy; jak bezbronne dzieci.

Tyle że z wyjątkiem filmów z Seagalem bardzo rzadko zdarza się, by
porywacze dostali się z zewnątrz do lecącego samolotu.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-29 22:17:20
Autor: skippy
Co bedzie nastepne?

Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:0mchv49u48n6jjiqcsra0h26233n7357384ax.com...
[...]

Sugerujesz że motorówki z bambusami rozwalają dobrą ochrone uzbrojoną w techinike na statkach wiozących bańki baniek?

No tak.
To mamy problem.

Data: 2009-04-29 22:41:38
Autor: Maciej Bojko
Co bedzie nastepne?
On Wed, 29 Apr 2009 22:17:20 +0200, "skippy" <man3@on.the.moon> wrote:

[...]

Sugeruję, że taka dobra ochrona 24/7 kosztuje.

No tak.
To mamy problem.

A owszem, mamy.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-29 23:14:19
Autor: skippy
Co bedzie nastepne?

Użytkownik "Maciej Bojko"

Sugeruję, że taka dobra ochrona 24/7 kosztuje.

Pisałem:
"na statkach wiozących bańki baniek?"
Czyli oszczędzaja. na maks.
:)))

No tak.
To mamy problem.

A owszem, mamy.

Tak
problem ściemy.

EOT.
Zobaczymy co z tego wyniknie.
Wszyscy wiedza jak to załatwic (podswiadomie).
No i wszyscy czekają, że coś takiego sie stanie.

Data: 2009-04-30 09:28:21
Autor: Madafaka
Co bedzie nastepne?
Wniosek jeden - Somalia i okolice maja coś, o co chce walczyć usia i big żółty.
Bo jaki inny?

Hint: zloza surowcowe. Somalia ma bardzo duze zloza, i to jeszcze nietkniete bo sa za biedni na eksploatacje
Ale mysle ze wujek Sam im pomoze to wydobyc

Data: 2009-04-30 00:26:37
Autor: Andrzej Lawa
Co bedzie nastepne?
Dieter pisze:

Co teraz Wybrancy wymysla zeby zastraszyc podatnika i go wydoic z kasy na calym swiecie? Stawiam na ciag dalszy piratow, czyli grupy czarnuchow, z ktorymi nie moga sobie poradzic wszystkie armie swiata.

No, jest jeszcze ponoć zanikające i grożące odwróceniem pole magnetyczne
Ziemi ;)

Data: 2009-04-30 03:18:24
Autor: fatso
Co bedzie nastepne?
Andrzej Lawa wrote:
Dieter pisze:

[...]

Bez  wrzasku zadnego pali sie nam cicho ziemia pod nogami: ulamal sie kawalek lodu na Arktyce i plynie
aby nas utopic i zmienic klimat. Iles tam gatunkow ginie co roku bezpowrotnie. Ludzkosc osiagnela juz
6.6 miliarda osobnikow i niczym  szarancza niszczymy wszystko wokolo. Ale na tym nie da sie zarobic
tak jak w ostatnich dniach przemysl farmaceutyczny tutaj, ktory dostal dodatkowe cenne zamowienia na watpliwej jakosci
srodki przeciw grypie.
Redukcja populacji jest konieczna i zamiast walczyc ze swinska grypa powinnismy stac z zalozonymi lapkami,
obserwowac jej dobroczynny skutek.
Polska to nie Meksyk, kraj 100 milionowy ze stolica-potworem, wielkosci 21 mln mieszkancow.
Polska ma nadwyzki zywnosci, dobrze rozwinieta sluzbe zdrowia i jakby to sie niektorym nie wydawalo dziwne-
jest krajem porzadku i prawa.  W Meksyku morduje sie dzis policjantow na peczki- a to dopiero poczatek.
Wniosek dla mnie prosty: wzmocnic ochrone granic, nie dopuscic do upadku polskich wartosci jak rodzina, katolicyzm,
patriotyzm polski i solidaryzm spoleczny.
 Zylem 34 lata w Wlk Brytanii i widze jak sie takie wartosci rozbija od wewnatrz. To nie grypa ale utrata spojnosci wewnetrznej
jest rzeczywistym zagrozeniem dla Polakow u siebie.

fatso

Data: 2009-04-30 06:50:08
Autor: Endriu
Co bedzie nastepne?

Wniosek dla mnie prosty: wzmocnic ochrone granic, nie dopuscic do upadku
polskich wartosci jak rodzina, katolicyzm,
patriotyzm polski i solidaryzm spoleczny.

Niesamowite.
I to mówi białorusińsko-wikingowski-żyd przepędzony przez stalinowskich aparatczyków z Polski a obecnie mieszkający w Wielkiej Brytanii...
Jestem pod wrażeniem ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-30 10:48:51
Autor: fatso
Co bedzie nastepne?
Endriu wrote:
[...]

Ze popieram katolicyzm?  Jahwe jest swiadkiem ile razy w zyciu przykopalem czarnym pajakom.
Ale zwaz sobie fakty: spojny narod , spojony jedna ideologia. I ta ideologia, wykladana co tydzien
z ambony w kosciele pozwolila zbudowac solidarne panstwo. Panstwo silne wewnetrznie, rzadzone
za zgoda wszystkich swoich obywateli- bo terrorystow slaskich czy tez kaszubskich na razie jakos nie widze.
A u nas wlasnie przedwczoraj wyszli z sadu pakistanscy zwolennicy Osamy Bin Ladena.  Wyraznie maczali
lapki w straszliwym zamachu bombowym na serce Londynu w 2005 r ale nic im nie dalo sie udowodnic.
Wiec teraz lza w zywe oczy i domagaja sie kosztownych dochodzen publicznych, odszkodowan. Smieja sie nam
w oczy bo Anglicy sami pozwolili sie tak rozlozyc na obie lopatki. Ja mysle Endriu, ze polski model jest lepszy.

Aha, to co ja mysle nie ma zadnego znaczenia. Ale warto wiedziec, ze p.Senator Rulewski, byly wice-szef
"S"-ki i rewolucjonista z duzym bagazem historycznym, postanowil sie kilka lat temu na starosc ozenic.
Tak jak i ja, w kosciele od dziecinstwa nie bywal. No i gdzie sie ozenil ten Rulewski? Otoz zrobil to uroczyscie,
w obecnosci wlasnych dzieciatek dwojga, w kosciele katolickim. Wiem bo bylem tam swiadkiem i dalem w prezencie
piekny zestaw pseudo-carskich platerow a la Feberge- z falszowanymi pieczeciami ze niby to prawdziwe srebra.
Ale o tym cicho-sza! Podobno nadal stoja nieuzywane  i podziwiane  za szyba. Czekaja dzbanuszki  na  zlodzieja.
Falszywe dzbanuszki, falszywa wiara? Niewazne, wazne ze dzis Polacy sa jak na monecie amerykanskiej:
Orly i znak tam-E Pluribus Unum.

fatso

Co bedzie nastepne?