Co bierze Iwański?

Data: 2009-10-05 09:38:00
Autor: ..Aldi..
Co bierze Iwański?
Widać było, że to nam bardziej zależało na strzeleniu gola, a kontry Jagiellonii nie robiły na nas zbyt dużego wrażenia.

o raju... faktycznie był nawalony albo na chaju
nie robiły wrażenia! mało z krzesła nie spadłem, jak Grosicki zalożył
siatkę Choto (chwilę później dograł do Frankowskiego i było b.groźnie)
i to w dodatku wyglądało to tak - od niechcenia!

albo sytuacja, w której Grosicki z kontry z piłką wyprzedził Astiza,
zabiegł mu drogę i znalazł się w pozycji sam na sam z Muchą, tylko
nieco przesadził...

od połowy bałem się, że Legia może coś strzelić przypadkiem i zmienić
wynik na jakiś remis czy coś.. to byłaby niesprawiedliwość!

Jagiellonia grała rewelacyjnie, byłem zachwycony, obserwuję ich uważniej
od pojawienia się Frankowskiego i to chyba jeden z najlepszych meczy,
jakie zagrali.

Co bierze Iwański?