Co by by³o gdyby...

Data: 2009-11-17 20:36:56
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
....naszymi samochodami zawiadywa³ system Microsoftu?
Popu¶æmy wodze wyobra¼ni...

W³a¶nie mia³e¶ zderzenie czo³owe.
Na du¿ym kolorowym panelu dotykowym pojawia sie napis:
System WindowsCar 2012 wykry³ zderzenie z przeszkod±.
Czy uruchomiæ procedurê odpalenia poduszek powietrznych?
 <TAK>   <NIE>
 Domy¶lnie NIE
 Widz±c szybko zbi¿aj±c± siê do Twojej klatki piersiowej kierownicê, naciskasz TAK
 [Nastêpny ekran]
 Firma Microsoft przypomina, ¿e operacja odpalenia poduszek powietrznych jest nieodwracalna.
 Czy jeste¶ pewien, ¿e chcesz uruchomiæ tê procedurê?
 <TAK>   <NIE>
 Domy¶lnie NIE
 Taaak! - wrzeszczysz i naciskasz TAK
  [Nastêpny ekran]
 Sprawdzanie kompatybilno¶ci sterowników...
 [Okno zatyty³owane Ostrze¿enie]
 System WindowsCar 2012 wykry³ niepodpisane cyfrowo sterowniki urz±dzenia
 AirBag_0FA65CE. Firma Microsoft ostrzega, ¿e u¿ywanie niepodpisanych przez Microsoft sterowników urz±dzeñ mo¿e byæ przyczyn± utraty zdrowia lub ¿ycia.
 Czy na pewno chcesz u¿yæ urz±dzenie AirBag_0FA65CE z niepodpisanymi sterownikami?
 <TAK>   <NIE>
 Domy¶lnie NIE
 Taaaak!! Do cholery!! - i czuj±c jak kierownica ³amie ci ¿ebra, ostatkiem si³ naciskasz TAK
  Rozpoczêcie procedury odpalenia poduszek powietrznych
 [pasek postêpu 10 20 30 40 50 60 70 80 90%]
 [zrobi³o siê niebiesko]
 Pojawi³ sie problem i system WindowsCar 2012 zostanie zamkniêty aby zapobiec uszkodzeniu komputera pok³adowego.
  AIRBAG_0FA65CE_DRIVER_EXTERNAL
  Je¿eli po raz pierwszy widzisz ekran b³êdu STOP, uruchom ponownie samochód
 (...)

kopyrajt baj Servant

--
Servant

Data: 2009-11-17 14:43:02
Autor: maciej debski
Co by by³o gdyby...
On Nov 17, 8:36 pm, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
[...]
kopyrajt baj Servant

naprawde? klamczuszek z ciebie maly.

mac

Data: 2009-11-18 05:46:49
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
maciej debski <mac@bar.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

On Nov 17, 8:36 pm, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
[...]
kopyrajt baj Servant

naprawde? klamczuszek z ciebie maly.

No to dawaj, do spó³ki z "Jerry". Podajcie sk±d to przepisane.
Dla Twojej wiadomo¶ci: nigdy wcze¶niej nie przeczyta³em ¿adnego nawet podobnego tekstu.

--
Servant

Data: 2009-11-18 03:14:40
Autor: maciej debski
Co by by³o gdyby...
On Nov 18, 5:46 am, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
maciej debski <m...@bar.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> naprawde? klamczuszek z ciebie maly.

No to dawaj, do spó³ki z "Jerry". Podajcie sk±d to przepisane.
Dla Twojej wiadomo¶ci: nigdy wcze¶niej nie przeczyta³em ¿adnego nawet
podobnego tekstu.

po pierwsze nie wierze, po drugie - jesli to prawda to tym gorzej.
kopanie microsoftu po kostkach i takie mniej lub bardziej bzdurne
zarciki byly modne 5 lat temu

mac.

Data: 2009-11-18 09:15:49
Autor: CeSaR
Co by by³o gdyby...

http://www.nie.com.pl/art3096.htm

Data: 2009-11-18 08:32:10
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
"CeSaR" <adres@mail.com> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

Dla Twojej wiadomo¶ci: nigdy wcze¶niej nie przeczyta³em ¿adnego nawet
podobnego tekstu.

http://www.nie.com.pl/art3096.htm

Bez przesady. W czym to niby jest poodobne do mojego?
To, ¿e go¶ciu te¿ pisze o poduszkach w zestawieniu ze standardowym pytaniem?
To ju¿ ja sam z siebie nie mog³em na co¶ takiego wpa¶æ?

I faktycznie przedtem tamtej strony nie widzia³em.

EOT

--
Servant

Data: 2009-11-18 09:56:48
Autor: CeSaR
Co by by³o gdyby...
Bez przesady. W czym to niby jest poodobne do mojego?

Twoje to rozwiniêcie jednego zdania z tamtego.

To, ¿e go¶ciu te¿ pisze o poduszkach w zestawieniu ze standardowym pytaniem?
To ju¿ ja sam z siebie nie mog³em na co¶ takiego wpa¶æ?

Mog³e¶. Radio te¿ podobno dwóch go¶ci równocze¶nie wymy¶li³o...

I faktycznie przedtem tamtej strony nie widzia³em.

Ta strona to efekt 15-o sekundowego szukania na www. Na grupach taki tekst by³ ju¿ dawno.

EOT

Szkoda, ¿e wogóle by³ pocz±tek.

Data: 2009-11-17 21:59:43
Autor: Jerry
Co by by³o gdyby...

kopyrajt baj Servant
Ciebie to naprawdê bawi? Przy porodzie uszkodzili ci gruczo³ poczucia humoru? aha takie ¿arty z produktów  Microsoftu s± starsze odjemnie czyli s± naprawdê stare. Mo¿e zamiast pisaæ (ctr v) warto najpierw przeczytaæ. Pomy¶leæ. Co ja gadam my¶lenie mo¿e zabiæ Emo.
J.

Data: 2009-11-18 05:42:10
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
"Jerry" <nnn@ccc.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

Ciebie to naprawdê bawi? Przy porodzie uszkodzili ci gruczo³ poczucia humoru?

Nie jest tak ¼le jak ci siê wydaje.

Mo¿e zamiast pisaæ (ctr v)

Dobra, podaj tylko ¼ród³o, a zaraz to skasujê.

--
Servant

Data: 2009-11-18 08:20:17
Autor: Pan Piskorz
Co by by³o gdyby...
Popu¶æmy wodze wyobra¼ni...

zanim kolejny raz wkleisz tu podobne g³upoty, poczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/System_operacyjny_czasu_rzeczywistego

P.

Data: 2009-11-18 07:41:14
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
Pan Piskorz <piskorz1@buziaczek.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

kolejny raz wkleisz tu

O, nastepny z tym wklejaniem.
Ju¿ was jest trzech. :-) Tylko jako¶ ¿aden nie udowodni³.

poczytaj:

Ty tak na powa¿nie?

--
Du¿o zdrowia
"buziaczki"

Data: 2009-11-18 09:00:27
Autor: Waldek Godel
Co by by³o gdyby...
Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:41:14 +0000 (UTC), Servant napisa³(a):

O, nastepny z tym wklejaniem.
Ju¿ was jest trzech. :-) Tylko jako¶ ¿aden nie udowodni³.

Mowisz i masz:
http://homepage.eircom.net/~nobyrne/ms-cars.htm
i to samo po polsku
http://www.itp.net.pl/~stormy/jokes/car-pl.html

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-18 09:17:08
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

http://www.itp.net.pl/~stormy/jokes/car-pl.html

Eee, tam. Kpisz sobie ze mnie?
Gdzie tê przeklejkê widzisz?

--
Servant

Data: 2009-11-18 09:42:29
Autor: Pan Piskorz
Co by by³o gdyby...
Ty tak na powa¿nie?

Jedynie zwracam uwagê, ¿e nie wiesz o czym piszesz.
P.

Data: 2009-11-18 09:32:56
Autor: PSYLO
Co by by³o gdyby...
Servant pisze:
...naszymi samochodami zawiadywa³ system Microsoftu?

Beznadziejne i kompletnie nie¶mieszne - to raz. A dwa, to widzê, ¿e kolega z tych co widzê o produktach MS czerpie z Faktu ;)

--
PSYLO

Data: 2009-11-18 09:00:47
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
PSYLO <PSYLO.wytnijto@o2.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

kolega z tych co widzê o produktach MS czerpie z Faktu

Z ¿ycia, kolego, z ¿ycia. Ju¿ od kilkunastu lat.
Ale nie zamierzam siê z niczego t³umaczyæ. Bo po co?
Pewnie nie zauwa¿y³e¶, ¿e to groteska.

EOT

--
Servant

Data: 2009-11-18 03:17:16
Autor: maciej debski
Co by by³o gdyby...
On Nov 18, 9:00 am, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
PSYLO <PSYLO.wytni...@o2.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> kolega z tych co widzê o produktach MS czerpie z Faktu

Z ¿ycia, kolego, z ¿ycia. Ju¿ od kilkunastu lat.
Ale nie zamierzam siê z niczego t³umaczyæ. Bo po co?
Pewnie nie zauwa¿y³e¶, ¿e to groteska.

nie, nie, to niesmieszny kawal z dwumetrowa broda,
groteska to to ze sie probujesz bzdurnie bronic.

mac

Data: 2009-11-18 10:19:53
Autor: J.F.
Co by by³o gdyby...
U¿ytkownik "PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:he0bke$bmc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Servant pisze:
...naszymi samochodami zawiadywa³ system Microsoftu?

Beznadziejne i kompletnie nie¶mieszne - to raz. A dwa, to widzê, ¿e kolega z tych co widzê o produktach MS czerpie z Faktu ;)

Z praktyki, praktyki .... wlasnie viste instalowalem i co sie naklalem to moje :-)

J.

Data: 2009-11-19 18:58:22
Autor: PSYLO
Co by by³o gdyby...
J.F. pisze:
Z praktyki, praktyki .... wlasnie viste instalowalem i co sie naklalem to moje :-)

No popatrz, a mi siê kurcze jeszcze nigdy nie uda³o ¿adnego problemu z instalacj± Visty upolowaæ... Widaæ za cienki jestem ;-) Ale to OT i totalne NTG, wiêc sugerujê EOT.

--
PSYLO

Data: 2009-11-18 10:00:19
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Co by by³o gdyby...
Kolega/¿anka Servant napisa³/a:
Taaaak!! Do cholery!! - i czuj±c jak kierownica ³amie ci ¿ebra,
ostatkiem  si³ naciskasz TAK

Zaraz zaraz - je¶li to kierowca leci w kierunku kierownicy, to raczej nie da rady niczego powciskaæ. A je¶li to kierownica wchodzi do ¶rodka auta, to poduszka ju¿ siê raczej nie przyda. Chyba, ¿e w ramach edukacyjnych - krew na poduszce jest bardziej widoczna i dzia³a na gapiów ogl±daj±cych wrak...

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja³y[at]post.pl

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TY£U - TAK POWIEDZIA£!

Data: 2009-11-18 09:04:59
Autor: Waldek Godel
Co by by³o gdyby...
Dnia Wed, 18 Nov 2009 10:00:19 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisa³(a):

[...]

Ale wiesz ile redbulli musia³by¶ siê napiæ, ¿eby zd±¿yæ zareagowaæ w czasie
tego lotu? No i oczywi¶cie warunek zasadniczy - musisz byæ wiewiórk±.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-18 10:09:19
Autor: kamil
Co by by³o gdyby...
"Servant" <freinag@rcs.cy> wrote in message news:Xns9CC6DBE4016AAfreinagrcscy127.0.0.1...
...naszymi samochodami zawiadywa³ system Microsoftu?
Popu¶æmy wodze wyobra¼ni...

Przynudna wariacja na temat tekstu z czasow, kiedy smieszne rzeczy nagrywalo sie na dyskietke i wymienialo ze znajomymi..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-21 01:35:09
Autor: Marek
Co by by³o gdyby...
zajmij sie czyms konstruktywanym w zyciu co

Co by by³o gdyby...