Co by by³o gdyby...

Data: 2009-11-17 14:43:02
Autor: maciej debski
Co by by³o gdyby...
On Nov 17, 8:36 pm, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
[...]
kopyrajt baj Servant

naprawde? klamczuszek z ciebie maly.

mac

Data: 2009-11-18 05:46:49
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
maciej debski <mac@bar.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

On Nov 17, 8:36 pm, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
[...]
kopyrajt baj Servant

naprawde? klamczuszek z ciebie maly.

No to dawaj, do spó³ki z "Jerry". Podajcie sk±d to przepisane.
Dla Twojej wiadomo¶ci: nigdy wcze¶niej nie przeczyta³em ¿adnego nawet podobnego tekstu.

--
Servant

Data: 2009-11-18 03:14:40
Autor: maciej debski
Co by by³o gdyby...
On Nov 18, 5:46 am, Servant <frei...@rcs.cy> wrote:
maciej debski <m...@bar.pl> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> naprawde? klamczuszek z ciebie maly.

No to dawaj, do spó³ki z "Jerry". Podajcie sk±d to przepisane.
Dla Twojej wiadomo¶ci: nigdy wcze¶niej nie przeczyta³em ¿adnego nawet
podobnego tekstu.

po pierwsze nie wierze, po drugie - jesli to prawda to tym gorzej.
kopanie microsoftu po kostkach i takie mniej lub bardziej bzdurne
zarciki byly modne 5 lat temu

mac.

Data: 2009-11-18 09:15:49
Autor: CeSaR
Co by by³o gdyby...

http://www.nie.com.pl/art3096.htm

Data: 2009-11-18 08:32:10
Autor: Servant
Co by by³o gdyby...
"CeSaR" <adres@mail.com> napisa³(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

Dla Twojej wiadomo¶ci: nigdy wcze¶niej nie przeczyta³em ¿adnego nawet
podobnego tekstu.

http://www.nie.com.pl/art3096.htm

Bez przesady. W czym to niby jest poodobne do mojego?
To, ¿e go¶ciu te¿ pisze o poduszkach w zestawieniu ze standardowym pytaniem?
To ju¿ ja sam z siebie nie mog³em na co¶ takiego wpa¶æ?

I faktycznie przedtem tamtej strony nie widzia³em.

EOT

--
Servant

Data: 2009-11-18 09:56:48
Autor: CeSaR
Co by by³o gdyby...
Bez przesady. W czym to niby jest poodobne do mojego?

Twoje to rozwiniêcie jednego zdania z tamtego.

To, ¿e go¶ciu te¿ pisze o poduszkach w zestawieniu ze standardowym pytaniem?
To ju¿ ja sam z siebie nie mog³em na co¶ takiego wpa¶æ?

Mog³e¶. Radio te¿ podobno dwóch go¶ci równocze¶nie wymy¶li³o...

I faktycznie przedtem tamtej strony nie widzia³em.

Ta strona to efekt 15-o sekundowego szukania na www. Na grupach taki tekst by³ ju¿ dawno.

EOT

Szkoda, ¿e wogóle by³ pocz±tek.

Co by by³o gdyby...