Co by by³o gdyby...

Data: 2011-12-27 14:48:23
Autor: abc
Co by by³o gdyby...
Gdyby jednak Pan Jezus narodzi³ siê w podobnych warunkach dzisiaj gdzie¶ w
Polsce, prawdopodobnie zaczê³yby siê powa¿ne problemy.

Natychmiast do stajenki przyby³aby ekipa TVN-24 z pani± red. Justyn±
Pochanke, która nakrêci³aby wstrz±saj±cy felieton filmowy, do czego
doprowadzi³y rz±dy braci Kaczyñskich, ¿e kobiety musz± rodziæ dzieci po
stajniach.

Donald Tusk na zwo³anej jeszcze tej samej nocy konferencji prasowej
za¿±da³by ust±pienia rz±du i rozpisania nowych wyborów.

W miêdzyczasie do stajenki przybywa³yby kolejne ekipy telewizyjne i radiowe,
a tak¿e t³umy fotoreporterów, z których ka¿dy chcia³by uzyskaæ ujêcie lepsze
od konkurencji.

W tych warunkach musia³oby doj¶æ do przepychanek, a nawet bójek, byæ mo¿e z
udzia³em Józefa, który pewnie ju¿ po godzinie mia³by dosyæ ca³ego tego
towarzystwa, wypytuj±cego go, a to o to, a to o tamto i bezceremonialnie
zagl±daj±cego we wszystkie k±ty...

W takiej sytuacji na pewno pojawi³aby siê policja i w tym momencie wyda³oby
siê, ¿e ani Józef, ani Maria, nie maj± dowodów osobistych, a poniewa¿ ¿aden
z policjantów nie zna³by przecie¿ jêzyka aramejskiego, nie by³oby innego
wyj¶cia, jak zabraæ Józefa na komisariat do wyja¶nienia, za¶ Mariê z
Dzieci±tkiem - do policyjnej izby dziecka.

W miêdzyczasie jednak relacjê w TNV-24, ³±cznie ze zdjêciami z bójki i
interwencji policji, obejrza³by redaktor dy¿urny z "Gazety Wyborczej" i
powiadomi³ ¶cis³e kierownictwo, które uzna³oby z pewno¶ci±, ¿e to znakomity
materia³ do akcji "rodziæ po ludzku", a zarazem okazja do skrytykowania
ohydnego re¿imu braci Kaczyñskich, którym wytkniêto by koncentrowanie siê na
lustracji i rozliczeniach, a ignorowanie ludzkich, a zw³aszcza kobiecych
potrzeb.

Nastêpnego dnia jednak odezwa³yby siê organizacje feministyczne i
proaborcyjne. Podnios³aby siê fala krytyki pod adresem Józefa, ale równie¿
pod adresem Marii, ¿e z karygodn± lekkomy¶lno¶ci± zdecydowa³a siê urodziæ
Dziecko w takich warunkach.

W radykalnych pismach kobiecych Józef zosta³by okrzykniêty "mêsk±
szowinistyczn± ¶wini±", za¶ Magdalena ¦roda w rozmowie z Kazimier± Szczuk± w
"Gazecie Wyborczej", na przyk³adzie Marii skrytykowa³aby bezmy¶ln± uleg³o¶æ
kobiet.

W rezultacie Maria i Józef zostaliby uznani za "toksycznych rodziców", a s±d
bombardowany apelami organizacji feministycznych i gejowskich i oblegany
przez naprêdce zorganizowane pikiety, nakaza³by odebranie im praw
rodzicielskich i umieszczenie Jezusa w Domu Ma³ego Dziecka.

Wiêcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2332

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2011-12-27 11:31:21
Autor: J-23
Co by by³o gdyby...
On 27 Gru, 14:48, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

wyladowalby u czubkow. kto by mu uwierzyl w te jego proroctwa. teraz
sprawa jest prosta, jak ktos ma zwidy to jest psychol

Data: 2011-12-27 21:21:28
Autor: Obserwator
Co by by³o gdyby...
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisa³(a):
wyladowalby u czubkow. kto by mu uwierzyl w te jego proroctwa. teraz
sprawa jest prosta, jak ktos ma zwidy to jest psychol

 ty tez jestes zwidem. Hologramem to sie nazywa wg wspolczesnej fizyki.

Zamknij sie w psychuszce skoro w to watpisz:)

Data: 2011-12-27 22:24:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Co by by³o gdyby...

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jddcso$f5j$1inews.gazeta.pl...
[...]

¬le z tob±, je¶li masz zwidy.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-27 21:41:19
Autor: Obserwator
Co by by³o gdyby...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
¬le z tob±, je¶li masz zwidy.

zwidy to ty masz idzikowski, bo wszedzie widzisz pisowcow.
Ulegasz zludzeniu i projektujesz swoje iluzje.

Zamiast glupio sie czepiac poczytaj sobie cos o paradygmacie holograficznym.

*Religie Wschodu od dawna utrzymywa³y, i¿ materialny
¶wiat jest Maya, iluzj±. Chocia¿ my¶limy, i¿ jeste¶my fizycznymi
istotami, które poruszaj± siê po fizycznym ¶wiecie, stanowi to tak¿e
z³udzenie.*

Mozg jako hologram, ciekawa dyskusja na forum:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,99050835,99051001,Mozg_jako_hologram_.html?v=2 --

Data: 2011-12-27 23:13:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Co by by³o gdyby...

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdde1v$imu$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

¬le z tob±, je¶li masz zwidy.

zwidy to ty masz idzikowski, bo wszedzie widzisz pisowcow.
Ulegasz zludzeniu i projektujesz swoje iluzje.

Pewien polityk powiedzia³, ¿e prawda le¿y tam, gdzie le¿y. Parafrazuj±c tego polityka mówiê, ¿e widzê pisowców tam, gdzie ich widzê, ale nie wszêdzie, tylko tam gdzie s±.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-27 22:28:23
Autor: Obserwator
Co by by³o gdyby...
[...]

nieprawda. Na tym forum sa przeciwnicy PO, ktorzy nie sa pisowcami, ale ty im wmawiasz na sile ze to pisiaki. Sprawdz sobie nawet dzisiaj na tej grupie, co
pisales do rAzora. Potem przejrzyj google. To juz zakrawa na obsesjenie tylko u ciebie, ale generalnie u peowcow.

Data: 2011-12-28 10:57:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Co by by³o gdyby...

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jddgq7$rli$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak. Twierdzê, ¿e jeste¶ pisiaczkiem. Zaprzeczysz?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-28 15:33:38
Autor: stevep
Co by by³o gdyby...
Dnia 28-12-2011 o 10:57:37 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

[...]

Choæby zaprzecza³ to taki przyjaciel "idiotyzmu pisowskiego" jak Durñ.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-30 22:07:04
Autor: pluton
Co by by³o gdyby...

Tak. Twierdzê, ¿e jeste¶ pisiaczkiem. Zaprzeczysz?

Uwazaj, bo on powie, ze jest zerowcem i bedzie ci lyso.

Nullification

Data: 2011-12-30 22:15:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Co by by³o gdyby...

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdl9eq$8ab$1inews.gazeta.pl...

Tak. Twierdzê, ¿e jeste¶ pisiaczkiem. Zaprzeczysz?

Uwazaj, bo on powie, ze jest zerowcem i bedzie ci lyso.

Zerowcem jest Ziobro!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-27 22:05:34
Autor: u2
Co by by³o gdyby...
W dniu 2011-12-27 20:31, J-23 pisze:
wyladowalby u czubkow. kto by mu uwierzyl w te jego proroctwa. teraz
sprawa jest prosta, jak ktos ma zwidy to jest psychol

W jakie proroctwa ?

Data: 2011-12-27 14:07:08
Autor: J-23
Co by by³o gdyby...
On 27 Gru, 22:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-12-27 20:31, J-23 pisze:

> wyladowalby u czubkow. kto by mu uwierzyl w te jego proroctwa. teraz
> sprawa jest prosta, jak ktos ma zwidy to jest psychol

W jakie proroctwa ?

tiu cus jest:
http://www.oficjalnynealfrisby.pl/ewangelia-jezusa-chrystusa/proroctwa-jezusa.html

mnie to specjalnie nie obchodzi. ale taki apologeta wiary jak ty
powinien sie wykazywac stosowna wiedza. chyba ze jak to katolicy
zawodza w kosciele "dziekujemy ci panie zesmy barany..."

Data: 2011-12-27 15:02:45
Autor: Bia³y.Murzyn.PL
Co by by³o gdyby...
Tu masz co by bylo gdyby urodzil sie teraz:

http://www.youtube.com/watch?v=8gFYzErcweg&feature=youtu.be

Data: 2011-12-27 20:21:22
Autor: Polok_Prawdziwy
Co by by³o gdyby...
abc wrote:

Gdyby jednak Pan Jezus narodzi³ siê w podobnych warunkach dzisiaj gdzie¶ w
Polsce, prawdopodobnie zaczê³yby siê powa¿ne problemy.

Natychmiast do stajenki ....

Do chlewa, ABECAD£O, do CHLEWA....!!!!

PS - apozatem, wtobysiemtam UFOwskimi BENKARTAMI psejmowo³...

Data: 2011-12-30 18:46:34
Autor: pluton
Co by by³o gdyby...
Gdyby jednak Pan Jezus narodzi³ siê w podobnych warunkach dzisiaj gdzie¶ w
Polsce, prawdopodobnie zaczê³yby siê powa¿ne problemy.

Jakie tam problemy, ja slyszalem, ze zostal zyczliwie przywitany.
Bo to bylo tak:
Pan Jezus zstapil, wstapil na imprezke a tam wszyscy juz troche najarani.
No wiec PJ podchodzi do jakiegos goscia i mowi: wiesz, chcialem
ci powiedziec cos waznego.
A ten mowi : stary, wyluzuj, jest imprezka, masz tu skreta, sztachnij sie
porzadnie.
PJ: ale ja naprawde chcialem wam powiedziec cos waznego.
Stary, nie marudz, sztachaj sie.
No wiec PJ sie sztachnal, troche oczka mu wyszly, wypuscil dym uszami
i mowi: Wiesz, ja jestem Jezus.
A na to imprezowicz klepie PJ po plerach i mowi: widzisz kurwa stary, i o to
chodzi!.

Nullification

Co by by³o gdyby...