Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?

Data: 2011-01-05 00:12:10
Autor: obserwator
Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?
jaka jest roznica miedzy Polakami a Zydami?

Wklejam tekst, ktory moze pozwoli zorientowac sie w roznicach, miedzy Polakami
a Zydami.
Koniecznie prosze przeczytac komentarze pod tekstem, aby uzmyslowic sobie
jeszcze lepiej te roznice. Zydzi dzialaja, a Polacy wola godzinami rozprawiac o napletkach i narzekac, ze
ich Zydzi robia w bambuko, oraz podejrzewac o geny zydowskie Polakow ktorzy
chca zmienic sytuacje Polski, na bardziej cywilizowana. ...a teraz tekst:

Takie pytanie postawił dziś na wykładzie naszym, oczywiście nie odpowiadając
na nie, w ramach dygresji, ks, prof. Waldemar Chrostowski. Wydaje mi się
bardzo interesujące, dlatego postanowiłam pociągnąć wątek.

Zacznę od zauważenia pewnego faktu, który też został dziś wspomniany przez ks.
prof., o którym już kiedyś pisałam. Otóż zauważmy, że gdy mowa o katastrofie
smoleńskiej, Rosja, jej wymiar sprawiedliwości i wszelkie organy zajmujące się
sprawą są przedstawiane w naszych mediach (mam na myśli te wiodące, typu
Wybiórcza czy TVN) jako kompetentne, prawomocne, dążące do prawdy i tak dalej
i tym podobne.

Co się natomiast zmieniło, z tą rosyjską sprawiedliwością w sprawie
Chodorkowskiego? Czy w jednych sprawach Rosja jest praworządna i sprawiedliwa
(Smoleńsk) a w innych niedemokratyczna (Chodorkowski). Przecież opinia
publiczna nie zostawiała suchej nitki na Rosji w związku z procesem
rosyjskiego "opozycjonisty", który swoją drogą zdefraudował niebagatelną ilość
pieniędzy.

To pierwsze, co chciałam zauważyć. Przejdę teraz do sedna sprawy, mianowicie
do czysto hipotetycznej sytuacji, w której pod Smoleńskiem (ROSJA) rozbija się
IZRAELSKI samolot. Na większość z przypuszczeń można odpowiedzieć niemalże z
pewnością.

Są dwie możliwe przyczyny katastrofy:

1. Wypadek - z różnych przyczyn, jednej bądź mnóstwa, nieistotne.

2. Zamach - rosyjski bądź nie, nas interesuje rosyjski (abstrahując zupełnie
od prawdopodobieństwa, wiem, że taki scenariusz jest zupełnie hipotetyczny.

Weźmy pod uwagę 1 wersję, mianowicie wypadek. Jak wobec tego zachowuje się
Rosja? Prawdopodobnie, wiedząc, że ma czyste sumienie w tej sprawie zależy
jej, żeby nie było żadnych niedomówień, wątpliwości. Owszem, może dążyć do
własnego śledztwa w tej sprawie, o posiadanie dowodów itd, jak to ma miejsce
śledztwie dotyczącym smoleńska.

Jak natomiast zareagował by Izrael na próbę przejęcia śledztwa? Oj, czy muszę
odpowiadać? Jestem przekonana, że w głowie im by się nie mieściło zostawiać
wszelkie dowody stronie rosyjskiej. Ponieważ ich wiedza nie jest na tyle
wielka, by wiedzieć, czy to faktycznie był wypadek. Daję głowę, że zrobili by
wszystko, by to śledztwo przejąć i przeprowadzić je rzetelnie.

Nie wiem jak zareagowałby Kreml na twarde żądania Izraela, wiem natomiast, że
Izrael dążyłby do celu za wszelką (WSZELKĄ) cenę. Myślę, że Rosja - zakładając
wypadek - nie pakowałaby się w konflikt z innym państwem, które swoja wartość zna.

Sprawa skomplikowałaby się dopiero w wypadku zamachu. Rosja nie mogłaby
pozwolić sobie na oddanie dowodów, musiałaby przejąć śledztwo, poprowadzić je
po swojemu, dowody zniszczyć, śledztwo utrudniać (skądś to znamy?). I co na to
Izrael? Moim zdaniem - byłaby wojna.

Izrael jest świadomy swojej wartości, nigdy nie poddałby się innemu państwu,
to nie mieści się w mentalności żydowskiej. Dość kiepsko wygląda przy tym to,
co dzieje się ze śledztwem smoleńskim.

***

Pełno ostatnio wszędzie Grossa, postanowiłam i ja dorzucić swój kamyczek do
rozważania o żydach, choć zupełnie w innym aspekcie i kontekście.

http://partyzantka.salon24.pl/265171,co-gdyby-pod-smolenskiem-rozbil-sie-izraelski-samolot

Data: 2011-01-05 00:52:09
Autor: obserwator
uwaga !!

Koniecznie prosze przeczytac komentarze pod tekstem, aby uzmyslowic sobie
jeszcze lepiej te roznice.

pod tekstem pojawil sie juz komentarz osoby o nicku trzymilionowy.post - to bardzo aktywna na salonie 24, tania qu**wa.

Data: 2011-01-05 02:01:53
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig0d0q$ekt$1inews.gazeta.pl...
jaka jest roznica miedzy Polakami a Zydami?

To był de facto samolot z Żydami na pokładzie...

boukun

Data: 2011-01-05 01:06:29
Autor: obserwator
> [...]

> jaka jest roznica miedzy Polakami a Zydami?

To był de facto samolot z Żydami na pokładzie...

:))))) i pomidorami

Data: 2011-01-05 02:08:19
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig0g6l$kkq$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> jaka jest roznica miedzy Polakami a Zydami?

To był de facto samolot z Żydami na pokładzie...

:))))) i pomidorami

Ostatnio pisałem, jak Żydzi z tego powodu ubolewali, a w Polsce nastąpiła z ich strony niemoc, nawet Olejnik szlochała i trzęsły się jej nogi...

boukun

Data: 2011-01-05 01:36:51
Autor: obserwator
Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?
Ostatnio pisałem, jak Żydzi z tego powodu ubolewali, a w Polsce nastąpiła z
ich strony niemoc, nawet Olejnik szlochała i trzęsły się jej nogi...

oto kolejny przyklad jak rozumuje boukunstwo:)) --

Data: 2011-01-05 05:06:24
Autor: MH
 obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Koszerna

[...]

I buczeć jak spada samolot wypakowany żydami..

...a teraz tekst:

Takie pytanie postawił dziś na wykładzie naszym, oczywiście nie odpowiadając
na nie, w ramach dygresji, ks, prof. Waldemar Chrostowski.

Ależ oczywiście!!  Odpowiadać ? NIE !!  Jątrzyć i robić wodę z mózgu - TAK !!

[...]

No i gdzie qrva ten fakt ?!!

[...]

A cóż ma (Smoleńsk) wspólnego z (Chodorkowskim) ??  To po pierwsze , a po
drugie to co się kickowemu nie podoba ??  To , że gościu który zderfaudował
(podpier...ł) parę miliardów dolców i poszedł za to do pierdla ?? Hahh... , i
jeszcze EU go broni..

[...]

Ty facet zacznij pisać książki , scenariusze do filmów typu political fiction.

Cała reszta w twoim głównym wątku , to taki stek bzdur , który pozostawiam do
skomentowania grupowiczom o wyższej odporności ....

MH

Data: 2011-01-05 11:41:47
Autor: obserwator
Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?
Hej MH daruj sobie i nie wysilaj sie. Zapamietaj sobie: po twoich beblaniach z podrabianym goralem na tej grupie, podejrzewalem, ze jest glupek, a po twoich kolejnych komentarzach pod tekstami
ktore zamiescilem - juz nie mam zadnych watpliwosci.

Milego dnia, bo jestem zyczliwy nawet dla takich baranow jak ty:) --

Data: 2011-01-05 09:40:41
Autor: sofu
[...]

Parafrazujac pewna dowcipna piosenke o spiewaniu -  Pisac kazdy moze.........
Tak jest i tym razem. Ktoś napisał surrealistyczny tekst bawiąc się spekulacjami na temat tego: co by było gdyby baba miała wąsy?
A co do Smolenska to zgadzam się, że szeroko rozumiany rząd Tuska dał dupy Rosjanom w tej sprawie.
Oczywiscie zakładając, że nie maczał paluchów w tej katastrofie. Bo gdyby TAK, to wszystko co zrobiono od czasu katastrofy smolenskiej byłoby zgodne ze scenariuszem i na temat.
Albo wiec mamy do czynienia ze karłami moralnymi i politykami amatorami trzęsacymi się przed Rosjanami, albo z "fachowcami" ktorzy dobrze wiedzą co robia i dla czego?

sofu

Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?