Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?

Data: 2011-01-05 02:01:53
Autor: boukun
Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig0d0q$ekt$1inews.gazeta.pl...
jaka jest roznica miedzy Polakami a Zydami?

To był de facto samolot z Żydami na pokładzie...

boukun

Data: 2011-01-05 01:06:29
Autor: obserwator
> [...]

> jaka jest roznica miedzy Polakami a Zydami?

To był de facto samolot z Żydami na pokładzie...

:))))) i pomidorami

Data: 2011-01-05 02:08:19
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig0g6l$kkq$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> jaka jest roznica miedzy Polakami a Zydami?

To był de facto samolot z Żydami na pokładzie...

:))))) i pomidorami

Ostatnio pisałem, jak Żydzi z tego powodu ubolewali, a w Polsce nastąpiła z ich strony niemoc, nawet Olejnik szlochała i trzęsły się jej nogi...

boukun

Data: 2011-01-05 01:36:51
Autor: obserwator
Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?
Ostatnio pisałem, jak Żydzi z tego powodu ubolewali, a w Polsce nastąpiła z
ich strony niemoc, nawet Olejnik szlochała i trzęsły się jej nogi...

oto kolejny przyklad jak rozumuje boukunstwo:)) --

Co by bylo, gdyby pod Smoleńskiem rozbił się IZRAELSKI samolot?