Co by grozi艂o Kasi Pi贸reckiej?

Data: 2010-10-15 06:11:11
Autor: witek
Co by grozi艂o Kasi Pi贸reckiej?
On 10/15/2010 6:05 AM, Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:
Witam,

wszyscy chyba znaj膮 serial pisany przez Jacka Janczarskiego p.t.
Zmiennicy. Wi臋c tylko w skr贸cie: Kasia P. nie mog膮c dosta膰 pracy w WPT
jako kobieta kradnie dokumenty Mariana K., podaj膮c si臋 za Mariana K.
zdaje egzamin na prawo jazdy, potem pracuje jako Marian K. w WPT.
Ostatecznie przyznaje si臋 do tego w s膮dzie (pozwana o alimenty) oraz w
mediach.

Serial serialem, ale co by grozi艂o Kasi P., gdyby co艣 takiego zrobi艂a
naprawd臋?

to samo co niejakiemu  Zbigniewowi B.

Data: 2010-10-16 08:22:41
Autor: Olgierd
Co by grozi硂 Kasi Pi髍eckiej?
W dniu Fri, 15 Oct 2010 06:11:11 -0500, witek napisa艂, a ja na to:

Serial serialem, ale co by grozi艂o Kasi P., gdyby co艣 takiego zrobi艂a
naprawd臋?

to samo co niejakiemu  Zbigniewowi B.

Ten mi si臋 ju偶 w "Dziewczynach do wzi臋cia" nie podoba艂 ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Co by grozi艂o Kasi Pi贸reckiej?