Co by nie gadac to za Kaczora

Data: 2009-03-08 07:48:37
Autor: konserwator
Co by nie gadac to za Kaczora
Nie bylo tak zlych stosunkow z Niemcami jak za rzadow Wladka pluja Bartoszyckiego...
Ministra od specjalnych pouczen...

rym

Data: 2009-03-08 10:00:03
Autor: ColgatesBilly
Co by nie gadac to za Kaczora

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message news:govq8q$19k$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nie bylo tak zlych stosunkow z Niemcami jak za rzadow Wladka pluja Bartoszyckiego...
Ministra od specjalnych pouczen...

rym

To dobrze czy zle?

PS cos mi ten post leci...partyjniactwem i filipikami wq stylu
      Brudzinskiego, niestety

Kol

Data: 2009-03-08 12:32:01
Autor: HaMMeR
Co by nie gadac to za Kaczora
ColgatesBilly wrote:

[...]

A zgadnij sobie...

PS cos mi ten post leci...partyjniactwem i filipikami wq stylu
Brudzinskiego, niestety

No tak, Brudzinski be, a zatem niewatpliwie 'filipiki' w stylu Palikota to to,
co twoja mentalnosc 'lyka' bez najmniejszego klopotu, jak swinia pasze..,
nieprawdaz?
A to ci komfort!

HaMMeR

Kol

Data: 2009-03-08 12:40:13
Autor: Roman Rumian
Co by nie gadac to za Kaczora
Panie Krzysztofie,

witam ! :-)))

Zabawisz Pan tu 'chwilę' ?!

Ukłony

Roman Rumian

(...)

Data: 2009-03-08 12:58:18
Autor: Piotr
Co by nie gadac to za Kaczora
Dnia Sun, 08 Mar 2009 12:32:01 +0100, HaMMeR napisał(a):

[...]

Długo wytrzymałeś, zazdroszczę.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-08 14:02:55
Autor: ColgatesBilly
Co by nie gadac to za Kaczora

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:w8dezq8k2ra4.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Sie mu wybije, moja w tym glowa  ;)

Kol

Data: 2009-03-08 13:25:01
Autor: Piotr
Co by nie gadac to za Kaczora
Dnia Sun, 8 Mar 2009 14:02:55 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Sie mu wybije, moja w tym glowa  ;)

Aaa, no to zamieniam się we wzrok...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-08 18:07:13
Autor: HaMMeR
Co by nie gadac to za Kaczora
ColgatesBilly wrote:

[...]

-- -- -- -- -- --

Zamiast ciotowatej szmaty, pod ktora zasadnie cos ukrywasz
(lysine czy moze swiecace nadmiernie czolko?), zakladaj czapka
leninowke (vide obrazek na scianie w twoim mlodzienczym pokoju),
bedzie i po linii i po bazie...
A z tym 'wybijaniem', to faktycznie latwo ci przyjdzie,
pare peanow na czesc Putina i juz lece na polroczne
rzyganko...

Data: 2009-03-08 13:11:05
Autor: rAzor
Co by nie gadac to za Kaczora
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki HaMMeR! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten HaMMeR <tranzac@aster.pl> nabazgrał::
HaMMeR

A nie mówiłem, że ta grupa to nieuleczalna zaraza z nawrotami? he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-08 13:43:04
Autor: ColgatesBilly
Co by nie gadac to za Kaczora

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message news:49b3acb7$0$29457$f69f905mamut2.aster.pl...
ColgatesBilly wrote:

[...]

??????????
( a witamy witamy)

Mi po prostu, zal dupe sciska, jak widze te zalosna "wymiane ciosow"
partyjniacka, a zwl ta.. z "Gosiewsko-Bielanowskiego" ducha....
- a ten post, ma wlasnie ten klimat.
I tak se oni gadaja od lat.
Jedni warci drugich, a chodzi tylko o przetrwanie na szczycie u koryta.

PiS dzis, to juz jedno wielkie skomlenie do mediow, by ich zaakceptowali,
ale nawet wielokrotne zaklinanie sie, ze uznaja i zrobia wszystko
(poza tym, na czym jada, co ich... "odroznia") nie pomaga.

Dzis, sluchalem Sniadanka Olejnik po raz ostatni.
Kazdy kto sluchal nie ma juz zadnej watpliwosci, ze to jedna, zalosna
banda, ktora chce sie kísic we wlasnym sosie, i nikogo
'innego nie dopuscic.
Zblatowana holota... beztalencia, co mysla, ze jakims powiedzonmkiem, bonmotem
wykreauja sie na idoli i celebryty.
Od naszej strony oczekuje wiec niepartyjniactwa i minimum klasy
a nie , kopiowania stylu tamtej swoloczy

Kol

Data: 2009-03-08 13:25:11
Autor: Adam
Co by nie gadac to za Kaczora

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:govq8q$19k$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nie bylo tak zlych stosunkow z Niemcami jak za rzadow Wladka pluja Bartoszyckiego...
Ministra od specjalnych pouczen...

rym
Baroszewski się wkurzył na Niemców, bo odwołali jego tytuł profesorski.
AC

Data: 2009-03-08 14:05:51
Autor: konserwator
Co by nie gadac to za Kaczora

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
http://trimen.pl/witek/raport_wiekszosci.jpg-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gp0e02$nvr$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ale medala, ktory dostal od swoich faszystowskich przyjaciol pewnie nie odda...

rym

Data: 2009-03-08 18:19:07
Autor: cytryna
Co by nie gadac to za Kaczora

> [...]
> Ministra od specjalnych pouczen...
>
> rym
Baroszewski się wkurzył na Niemców, bo odwołali jego tytuł profesorski.

Taki tytuł "profesora" jakim chwali się Władek-maturzysta, niemiecki wymiar sprawiedliwości wycenił na 100 tyś. euro. Mieli takiego klienta i do dziś spłaca raty za dowartościowanie i zwyczajną hucpę. Nie pomogło mu zapluwanie
się i pewnie nie miał nominacji z GWna na autorytet amoralny.

Data: 2009-03-08 16:21:43
Autor: cirrus
Co by nie gadac to za Kaczora
[...]

Lepsze były za Fastrygi!