Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154

Data: 2011-01-16 15:04:22
Autor: wasabi
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
Co by zwolennicy PiS pisali na ten temat ?

Data: 2011-01-16 08:00:46
Autor: Hans Kloss
On 16 Sty, 15:04, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:
Co by zwolennicy PiS pisali na ten temat ?

Za bardziej kształcące uważam rozważenie co by było gdyby twój ojciec
we wiadomym czasie i miejscu miał  przy sobie sprawną i nie dziurawą
prezerwatywę.
J-23

Data: 2011-01-16 11:08:57
Autor: Bruner

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:82cdb078-5483-4579-a87b-498a8db82afad7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

A ja na twoim miejscu zrobil bym sobie biopsjie czy ci sie rak prostaty nie przerzucil na mozg

Data: 2011-01-16 09:26:32
Autor: Hans Kloss
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
On 16 Sty, 17:08, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:

A ja na twoim miejscu

Na moje miejsce nie wezmą ani notorycznego matoła ani chorego na
pokurwienie mózgowe i w ten oto prosty sposób odpadłbyś w
przedbiegach. Twoje rozważania mają więc charakter czysto teoretyczny..
J-23

Data: 2011-01-16 09:44:14
Autor: Bruner
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
Polityka PISu opiera sie na oglupianiu i sianiu dezinformacji. Zadyma by byla rowniez spora, sprawa by zostala zgloszona na forum Europejskim, prezes by sie domagal dimisji Putina i trybunalu dla Tuska.

Data: 2011-01-16 14:56:11
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
Polityka PISu opiera sie na oglupianiu i sianiu dezinformacji. Zadyma by byla rowniez spora, sprawa by zostala zgloszona na forum Europejskim, prezes by sie domagal dimisji Putina i trybunalu dla Tuska.

wlasnie jset dokladnie odwrotnie, wielbicielu Putina.

Data: 2011-01-16 15:00:14
Autor: obserwator
[...]

co ty bredzisz? jaka zadyma ? Jaka dymisja Putina? Ruskie niech sobie rzadza
jak chca i toleruja kogo chca. Natomiast w kazdym normalnym panstwie demokracji zachodniej, Tuska juz dawno
zmiotly by media i opinia publiczna z powierzchni ziemi.

Data: 2011-01-16 10:10:09
Autor: Bruner

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:igv15u$lm8$1inews.gazeta.pl...

Natomiast w kazdym normalnym panstwie demokracji zachodniej, Tuska juz dawno
zmiotly by media i opinia publiczna z powierzchni ziemi.

W kazdym normalym panstwie Barbara  Blida by nadal zyla.
Nie mowiac ze prezes to zwykly hochsztapler naobiecywal ludziom 3 mln mieszkan.

Data: 2011-01-16 15:47:29
Autor: obserwator
[...]
 w kazdym normalnym panstwie nikt nie wiesza na sznurze od zelazka urzednika panstwowego ktory pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Kancelarii
Premiera - Grzegorza Michniewicza.

Nie tnie na kawalki pila polskiego urzędnika państwowego, byłego wicewojewode
katowickiego i byłego wiceministra transportu - Eugeniusza Wróbela.
I nie zwala potem winy na jego syna, tylko prawdopodobnie dlatego, ze  ten urzednik m.innymi wspoltworca lotniska pod Katowicami, wypowiadal sie niezgodnie z przyjeta o katastrofie lotniczej pod Smolenskiem, linia polityczn
rzadu Tuska. W kazdym normalnym panstwie, nie wykorzystuje sie do celow politycznych
smierci osoby powiazanej z mafia, a lekcewazy wyjasnienie tak powaznej
tragedii, jak smierc Prezydenta i wysokich urzednikow panstwowych na terenie
kraju ktory okupywal Polske przez prawie pol wieku.

W kazdym normalnym kraju, nie pozwala sie aby nadal wladze sprawowal rzad,
ktory ma na swoim koncie 400 powaznych afer, rozsprzedaje majatek narodowy,
zadluza niesamowicie kraj, nie robi zadnych reform i generalni postepuje w
kazdej dziedzinie tak, jakby byl okupantem, a nie reprezentantem narodu ktory
powierzyl mu wladze.

Natomist ten nieudolny rzad chetnie zajmuje sie oczernianiem i zwalczaniem
opozycji, poslugujac sie pod jej adresem oskarzeniami typu: ile kosztuje kawalek dorsza.

itepe...ited....

Data: 2011-01-16 20:34:52
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 16:47,  obserwator pisze:

[...]

a teraz dupku wymień te 400 afer, albo zgłosze do prokuratury pomawianie rządu (a na to są już paragrafy)

Data: 2011-01-16 11:46:52
Autor: Hans Kloss
On 16 Sty, 20:34, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:

a teraz dupku wymień te 400 afer, albo zgłosze do prokuratury pomawianie
rządu (a na to są już paragrafy)

Zgłoś jeszcze pedrylu do prokuratory że uważam wszystkich  platfonsów
za aferzystów i ludzkie śmieci a wszystkich głosujących na platfonską
hołotę za stado wymóżdżonych bęcwałów. A ryżego donka osobno mam za
gnidę, oszusta i kanalię. Dawaj, do prokuratury z tym gnojku. Jak nie
napiszesz powiadomienia to cię ogłoszę na grupie kłamliwym śmieciem.
J-23

Data: 2011-01-16 20:58:25
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 20:46, Hans Kloss pisze:
[...]

"każdy sądzi po sobie" - tak pisze u2 twój kolega z PiS, wiec nie ładnie tak na siebie publicznie

Data: 2011-01-16 22:07:54
Autor: obserwator
wasabi <vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
> [...]

> powierzyl mu wladze.

a teraz dupku wymień te 400 afer, albo zgłosze do prokuratury pomawianie rządu (a na to są już paragrafy)

voila, argument ad personam na post merytoryczny (dowody mozna znalezc w
sieci), a potem placze, ze mu sie odpowie na jego lumpiarskim poziomie.

Podaj mnie do prokuratury, za pisanie prawdy o aferach PO.
Beda mnie przesluchiwac takimi metodami jak za komuny?  Naliczono ich 400. A jest ich duzo wiecej.ILe ci placa, ze bronich tych
zlodziei i oszustow? Pewnie jakis promil ich dochodow, ciemniaku.

Data: 2011-01-16 16:22:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-16 16:10, Bruner pisze:

W kazdym normalym panstwie Barbara  Blida by nadal zyla.

W każdym normalnym państwie już dawno siedziałaby w kryminale. Dodatkowo z 10 lat za wyciąganie broni na policję.

Data: 2011-01-16 15:55:40
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
W każdym normalnym państwie już dawno siedziałaby w kryminale. Dodatkowo z 10 lat za wyciąganie broni na policję.

o wlasnie, w normalnym panstwie, z mety zostalaby zastrzelona za napasc z
bronia w reku na funkcjonariuszy ktorzy przyszli wykonywac obowiazki sluzbowe.

Data: 2011-01-16 20:32:35
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 16:55,  obserwator pisze:
[...]

tak, tylko skąd wiadomo ze wyciągła pierwsza, może broń wyciągła jak już była martwa

Data: 2011-01-16 16:32:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igv2f2$3vs$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-16 16:10, Bruner pisze:

W kazdym normalym panstwie Barbara  Blida by nadal zyla.

W każdym normalnym państwie już dawno siedziałaby w kryminale. Dodatkowo z 10 lat za wyciąganie broni na policję.

To ona chciała policję zabić i dlatego ją sastrzelono? W obronie własnej?

Data: 2011-01-16 16:22:06
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
To ona chciała policję zabić i dlatego ją sastrzelono? W obronie własnej?

pomysl przez moment...po co PiS mialby ja zabijac, skoro potrzebna byla
PiS-owi zywa. Byla poderzana o wspolprace z mafia. PiS nie mial kopletnie
zadnego interesu zabijac jej nawet w obronie wlasnej. Byla zbyt cennym swiadkiem Natomiast mozna przyjac dwie bardzo prwdopodobne hipotezy ze:

* strzelila do siebie bo byla tak umoczona (podobna chorobliwie ambitna byla),
ze wiedziala iz mafia i tak ja zalatwi, moze nawet w sposob bardziej brutalny
anizeli smierc przez postrzelenie

* w ekipie funkcjonariuszy mogala byc osoba, ktora mafia zmusila do tego, aby pomoc Bildzie usunac sie z tego swiata i jednoczesnie skompromitowac w ten
sposob przy okazji PiS.

* trzecia hipoteza, rzeczywiscie postrzelila sie przez przypadek, ale po
cholere w koncu ta bron w ogole wyciagala w tej lazience, kiedy przyszli
funkcjonariusze?

Tak na marginesie, warto przypomniec smierc Sekuly, ktory oddal do siebie
kilka strzalow samobojczych w brzuch z duzej odleglosci.

Data: 2011-01-16 20:31:24
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 17:22,  obserwator pisze:
[...]

jest jedna hipoteza, mieli wymuszone zeznania na nią, i wiedzieli ze sprawa by wyszła na jaw (a wychodzi, Kmiecik to potwierdziła), byc moze wiedziała cos czego nie powinna wiedzieć, zresztą na broni nie było odcisków palców, nawet Blidy, to mistrzostwo świata zastrzelić się i jeszcze broń wyczyścic

Data: 2011-01-16 16:37:49
Autor: jadrys
[...]

Jak to, - ją zastrzelono?? To policja przyjechała do jej domu żeby ją zastrzelić, i to na dodatek z jej własnej broni?

Data: 2011-01-16 10:47:37
Autor: Bruner

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:igv3dg$6u0$1news.onet.pl...
Jak to, - ją zastrzelono?? To policja przyjechała do jej domu żeby ją zastrzelić, i to na dodatek z jej własnej broni?

a co mieli strzelac z wlasnej aby potem bylo na prezesa

Data: 2011-01-16 17:04:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-16 16:47, Bruner pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl>  wrote in message
Jak to, - ją zastrzelono?? To policja przyjechała do jej domu żeby ją
zastrzelić, i to na dodatek z jej własnej broni?

a co mieli strzelac z wlasnej aby potem bylo na prezesa

Myślę że sam nie wierzysz w to że policja miała rozkaz likwidacji p. Blidy.

Data: 2011-01-16 11:25:43
Autor: Bruner

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:igv530$cvf$2news.onet.pl...
Myślę że sam nie wierzysz w to że policja miała rozkaz likwidacji p. Blidy.

jestem tak durny jak prezes aby wierzyc w jakies teorie spiskowe i wciskac ciemnote protemu ludowi,

a ty wierzysz w to ze sobie sama w glowe strzelila bo mi jakos trudno.

Data: 2011-01-16 09:30:55
Autor: Hans Kloss
On 16 Sty, 17:25, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:

a ty wierzysz w to ze sobie sama w glowe strzelila bo mi jakos trudno.

 I słusznie półmózgu bo strzeliła sobie w klatkę piersiową. Jak widać
na załączonym obrazku kompletna nieznajomość podstawowych FAKTÓW nijak
ci nie przeszkadza wypowiadać się na dowolny temat. Co dowodzi żeś
bęcwał, platfons albo osobnik obciążony dziedzicznie niedorozwojem
umysłowym.
J-23

Data: 2011-01-16 14:08:07
Autor: Bruner

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:3e9a20c5-bd1e-4d39-a88b-8255793d8833l17g2000yqe.googlegroups.com...
I słusznie półmózgu bo strzeliła sobie w klatkę piersiową. Jak widać

to sie teraz popelnia samobojstwo strzelajac sobie w klate co ty kretynie bredzisz.

Data: 2011-01-16 11:40:42
Autor: Hans Kloss
On 16 Sty, 20:08, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:

to sie teraz popelnia samobojstwo strzelajac sobie w klate
Tacy jak ty pojebie muszą właśnie "w klate" bo jakby sobie strzelili w
łeb to nijakiej szkody na zdrowiu by nie ponieśli albowiem głowa służy
tobie podobnym wyłącznie jako podstawka pod włosy.
J-23
PS. Wydaj może kozi bobku instrukcję w co sobie należy  zdaniem
półmózga strzelić aby popełnić samobójstwo- ot choćby na przykładzie
komucha sekuły.

Data: 2011-01-16 15:39:53
Autor: Bruner
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
no to uwazaj glupia cioto zebys sobie jaj nie odstrzelil jak bedziesz chcial popelnic samobojsywo

Data: 2011-01-16 20:57:11
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 20:40, Hans Kloss pisze:
[...]

napisz lepiej dlaczego musiała Blida zginąć ?

Data: 2011-01-16 12:51:23
Autor: Hans Kloss
On 16 Sty, 20:57, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:

napisz lepiej dlaczego musiała Blida zginąć ?

Powiem ci tak: oczywiście nie mam pojęcia nie wiem bo się w owych
środowiskach nie obracam
Niemniej znam opinie ludzi związanych z tzw. "mafią miedziową". Według
nich był to ewidentny sygnał dla wszystkich zainteresowanych
współpracą z prokuraturą w sprawie przewałów na węglu (a zwłaszcza
dla  chwilowo nieosiągalnej pani Kmiecik aka "Alexis" ) że bardzo nie
warto owej współpracy szukac . Ot coś w rodzaju końskiej głowy którą
znalazł był w "Ojcu chrzestnym" pewien manager z branży rozrywkowej.
Jedno jest zupełnie pewne i niewątpliwe- PiS nie miał ŻADNEGO interesu
aby uśmiercic Blide, wrecz przeciwnie- pisowcy mieli bardzo, bardzo
wielki interes w tym żeby Blida zeznawała i obciążyła innych polityków
związanych z "mafią węglową". A po śmierci Blidy  Alexixs odwołała
zeznania i po ptokach.
J-23

Data: 2011-01-16 21:46:49
Autor: wasabi
Co by się działo TU-154
On Sun, 16 Jan 2011 12:51:23 -0800, Hans Kloss wrote:

[...]

To jak nazwiesz wymuszenie zeznań na Kmiecik aby obciązyła Blidę ? Dziś wiadomo ze Blida była czysta, nic na nią nie miano po za wymuszonymi zeznaniami Kmiecik.

Data: 2011-01-16 14:00:51
Autor: Hans Kloss
On 16 Sty, 22:46, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

To jak nazwiesz wymuszenie zeznań na Kmiecik
Jakie wymuszanie, co ty bredzisz człowieku. Alexis aresztowano W LUTYM
2005 kiedy rządziła jeszcze w najlepsze elesde. I wówczas to doszło do
owego "wymuszenia" zeznań? Ciekawym kto wymuszał..miller? Sam na
siebie bat kręcił?

aby obciązyła Blidę ? Dziś  wiadomo ze Blida była czysta,
G..wiadomo i dopóki będą rządzic platfonsy albo elesdowcy to tak
pozostanie.

 nic na nią nie miano po za wymuszonymi zeznaniami Kmiecik.
Taaa, powtarzaj to sobie jak mantrę, może w końcu sam uwierzysz. Ale
nie licz że uwierzy ktokolwiek o zdrowych zmysłach.
J-23

Data: 2011-01-17 00:10:47
Autor: mi
On 16.01.2011 22:46, wasabi wrote:
Dziś wiadomo ze Blida była czysta

To czemu ta Blida się zastrzeliła? Tak na darmo?

mi

Data: 2011-01-16 20:28:05
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 18:30, Hans Kloss pisze:
[...]

ABW pod rządami PiS ją zabili i teraz tuszuje sprawę, fakty o tym mówią, takcy jak ty maja jej krew na rękach

Data: 2011-01-17 14:26:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-16 17:25, Bruner pisze:
[...]

W co tak naprawdę wierzy prezes to nie wiadomo. Wierzył pewnie że kolesie od okrągłego stołu nie wystawia go do wiatru po tym co dla nich zrobił, a jednak pewnie go wystawili.

Oczywiście że nie dopuszczam innej wersji niż samobójstwo.

Data: 2011-01-16 16:56:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igv3dg$6u0$1news.onet.pl...

[...]

Toż przecież napisano: "...za wyciąganie broni na policję"

Data: 2011-01-16 17:04:17
Autor: jadrys
[...]

Na takie zachowanie jest paragraf, i to z bardzo wysokimi konsekwencjami. Ale nie kara śmierci.

Data: 2011-01-16 17:15:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igv531$cvf$3news.onet.pl...

[...]

A oni ją zastrzelili!

Data: 2011-01-17 14:23:27
Autor: jadrys
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154

Na takie zachowanie jest paragraf, i to z bardzo wysokimi konsekwencjami. Ale nie kara śmierci.

A oni ją zastrzelili!

Tak? A ile dostali za to "zabójstwo"?

Data: 2011-01-16 18:31:08
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-16 16:22, jadrys pisze:

W kazdym normalym panstwie Barbara Blida by nadal zyla.

W każdym normalnym państwie już dawno siedziałaby w kryminale. Dodatkowo
z 10 lat za wyciąganie broni na policję.

A to cos nowego. Mozesz rozwinac?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-17 14:22:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-16 18:31, jedrus pisze:
[...]

Co nowego i co rozwinąć?

Data: 2011-01-16 16:45:57
Autor: mi
Co by siĂŞ dziaÂło jak by ruscy zakazal i lÂądowania TU-154
On 16.01.2011 16:10, Bruner wrote:
W kazdym normalym panstwie Barbara  Blida by nadal zyla.

Cóż, mogła się nie zastrzelić.

Oj, boli czerwonych ta Blida, boli. :)))

mi

Data: 2011-01-16 16:48:41
Autor: cyc
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
Wojne byscie oblakancy wypowiedzieli !.
Psie syny !

cyc

Data: 2011-01-16 16:51:08
Autor: mi
On 16.01.2011 16:48, cyc wrote:
Wojne byscie oblakancy wypowiedzieli !.
Psie syny !

Człowiek inteligentny widzi wiele rozwiązań. Człowiek prymitywny - najprostsze.

mi

Data: 2011-01-16 19:11:51
Autor: cyc
Co by sie dzia3o jak by ruscy zakazali l?dowania TU-154

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:igv45b$988$1news.onet.pl...
On 16.01.2011 16:48, cyc wrote:
Wojne byscie oblakancy wypowiedzieli !.
Psie syny !

Człowiek inteligentny widzi wiele rozwiązań. Człowiek prymitywny - najprostsze.

mi

Poniewaz pytanie bylo kierowane do ludzi PiS-u stad taka wlasnie moja odpowiedz .

cyc

Data: 2011-01-16 20:11:27
Autor: mi
On 16.01.2011 19:11, cyc wrote:
Poniewaz pytanie bylo kierowane do ludzi PiS-u stad taka wlasnie moja
odpowiedz .

Przepraszam, ale nie rozumiem. Gdy pojawia sie temat PiS to wtedy tracisz rozum?

mi

Data: 2011-01-17 14:05:58
Autor: cyc
Co by sie dzia3o jak by ruscy zakazali l?dowania TU-154

Uzytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisal w wiadomosci news:igvfsu$i1e$1news.onet.pl...
On 16.01.2011 19:11, cyc wrote:
[...]

Nie !! to oni go stracili a z takimi na;ezy rpzmawiac ich jezykiem !.

cyc

Data: 2011-01-17 16:07:47
Autor: mi
On 17.01.2011 14:05, cyc wrote:
Nie !! to oni go stracili a z takimi na;ezy rpzmawiac ich jezykiem !.

Wciąż nie rozumiem. Nawet jeśli tak jest to mówić do głupca rzeczy głupie nie ma sensu. Więc po co to robisz, nie stać cię na coś mądrzejszego?

mi

Data: 2011-01-17 18:08:00
Autor: cyc

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ih1m00$ts8$1news.onet.pl...
On 17.01.2011 14:05, cyc wrote:
[...]

Owszem stac !!. Problem w tym , ze "odpuszczenie " lansowania idiotyzmow w rzdzaju "zamach " jest rownoznaczne w mentalnosci idiotow z uznaniem tej " prawdy " jako obowiazujacej !!.
Natej zasadzie zrodzilo se tysiace teorii i " filozoficznych mysli " , ze wspomne tylko przyslowiowych juz   debatach na temat " ilosci diablow mieszczacych sie na glowce od szpilki ".
Mysl czlowieka musi byc wolna od szalenstwa a jesli juz taka jest , to powinna byc przez madrych eliminowana !.

cyc

Data: 2011-01-16 18:54:07
Autor: Marek Czaplicki
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
16:00 :

Natomiast w kazdym normalnym panstwie demokracji zachodniej, Tuska juz
dawno zmiotly by media i opinia publiczna z powierzchni ziemi.

załóżmy przez chwilę, że masz rację. rząd Tuska jest słaby, oparty na pr i
spec służbach. to jak wytłumaczysz fakt, że Tusk mającyc tak wiele złych wg
Ciebie rzeczy na sumieniu, dalej rządzi? czym wytłumaczyć fakt, że odbywają
się w Polsce kolejne wybory i tak słaby, gnuśny i niereformatorski wg
oponentów rząd, zdobywa kolejny duży mandat do rządzenia, tym razem w
wyborach samorządowych?
czy tylko domniemaną "wszechwładzą służb"? przecież w każdym normalnym
kraju, ludzi uparcie twierdzących, że mimo iż odbywają się wybory
monitorowane przez niezależne organizacje międzynarodowe pod względem
sprawiedliwych, równych i przejrzystych szans dla wszystkich. twierdzących
że to wszystko oparte jest na kłamstwie i "dobrym" wykorzystaniu
socjotechniki. wysyłano by ciupasem do Tworek.
jak słaba i zła musi być opozycja, skoro nie potrafi wygrać z takim złym wg
siebie, rządem?
nawiasem to lubię sobie ogladać tenis. akurat zaczynają się otwarte
mistrzostwa Australii w tenisie i taka jedna myśl mi przychodzi do głowy w
zwiazku z tym. każdy tenisista i każda tenisistka po przegraniu gry odnosi
się do swojego przeciwnika i przeciwniczki z szacunkiem i atencją. stara
się bardzo podkreślać dobry styl gry przeciwnika, jego umiejętności. stara
się po prostu podkreślać że przegrali z bardzo dobrym przeciwnikiem. w
polityce polskiej tego brakuje, brakuje cały czas mimo różnych zapowiedzi
ze strony polityków szacunku do przeciwnika. --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 11:30:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
On 16 Sty, 15:04, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:
Co by zwolennicy PiS pisali na ten temat ?

A jaka jest aktualna wykladnia z Kremla Towarzyszu Wasabi?

Data: 2011-01-16 14:29:24
Autor: obserwator
CO BY SIE DZILALO GDYBY TO PiS RZADZIL i w katastrofie

zginal by Komoruski, Tusk i elita PO???

Data: 2011-01-16 15:41:20
Autor: wasabi
CO BY SIE DZILALO GDYBY TO PiS RZADZIL i w katastrofie
efekt rządów PiS to był wypadek CASY

ps: pomjam fakt z kim pis zrobił koalicję i gdzie była ich moralność

Data: 2011-01-16 14:55:16
Autor: obserwator
CO BY SIE DZILALO GDYBY TO PiS RZADZIL i w katastrofie
wasabi <vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
efekt rządów PiS to był wypadek CASY

ps: pomjam fakt z kim pis zrobił koalicję i gdzie była ich moralność

dowody prosze podac, a nie fantazje i wymysly.

Data: 2011-01-16 20:24:55
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 15:55,  obserwator pisze:
wasabi<vigoxp@windowslive.com>  napisał(a):

efekt rządów PiS to był wypadek CASY

ps: pomjam fakt z kim pis zrobił koalicję i gdzie była ich moralność

dowody prosze podac, a nie fantazje i wymysly.

na co dowody ?

CASA wypadek w styczniu 2008 roku (PO rządzi od 2 miesięcy, PiS władze oddał w Listopadzie, przepisów i ustaw, zaleceń nie zmienia się w 2 miechy - w 2005 wypadkiem w Hali Targów Katowickich (PiS rządzi już 3 miechy) - rząd PiS obciążył SLD za brak przepisów regulujących organizacje tego typu imprez)

A co do reszty to chyba pamiętasz jak Jarosław od czci i wiary wyzywał Samoobrone np: partia SB-ków i kryminalistów. Co mu nie przeszkodziło wejść z ta partią w koalicję - gdzie była moralność ? Koryto tak wzywało ?

Data: 2011-01-16 15:19:08
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-16 15:04, wasabi pisze:
Co by zwolennicy PiS pisali na ten temat ?

Ze skandal !!!! i jeszcze:
TU JEST POLSKA,TU JEST POLSKA,TU JEST POLSKA
Do czasu planowanej modernizacja tego lotniska pewnie taki zakaz wprowadza.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-16 16:04:03
Autor: jadrys
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
W dniu 2011-01-16 15:04, wasabi pisze:
Co by zwolennicy PiS pisali na ten temat ?

Zwolennicy przypuszczam byliby ukontentowani takim obrotem sprawy. Natomiast sam PiS w osobach takich jak np. p Brudziński wyliby jak suki w ruii do księżyca i wołali o niesprawiedliwości.

Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154