Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154

Data: 2011-01-16 08:00:46
Autor: Hans Kloss
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
On 16 Sty, 15:04, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:
Co by zwolennicy PiS pisali na ten temat ?

Za bardziej kształcące uważam rozważenie co by było gdyby twój ojciec
we wiadomym czasie i miejscu miał  przy sobie sprawną i nie dziurawą
prezerwatywę.
J-23

Data: 2011-01-16 11:08:57
Autor: Bruner

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:82cdb078-5483-4579-a87b-498a8db82afad7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

A ja na twoim miejscu zrobil bym sobie biopsjie czy ci sie rak prostaty nie przerzucil na mozg

Data: 2011-01-16 09:26:32
Autor: Hans Kloss
Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154
On 16 Sty, 17:08, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:

A ja na twoim miejscu

Na moje miejsce nie wezmą ani notorycznego matoła ani chorego na
pokurwienie mózgowe i w ten oto prosty sposób odpadłbyś w
przedbiegach. Twoje rozważania mają więc charakter czysto teoretyczny..
J-23

Co by się działo jak by ruscy zakazali lądowania TU-154