Co by to jeszcze spieprzyć, panowie ....

Data: 2009-07-03 23:53:47
Autor: Marcin Hyła
Co by to jeszcze spieprzyć, panowie ....
Wbrew (być może) oczekiwaniom wynikającym z tytułu posta nie o infrastrukturze rowerowej bedzie :-) ale o haj-endowych (PODOBNO) elementach wyposażenia roweru.

Kurna, jak tak dalej pójdzie, to powinienem dostawać do testów takie różne... jak ja nie zepsuje, to nikt nie zepsuje :-)(

Rok temu bez paru tygodni donosiłem o tym jak przebiłem nieprzebijalnego Marathona XR. A dzisiaj w drodze połamałem bagażnik SL Bike _teoretycznie_ uchodzący za tylko ciut gorszy od Tubusa:
http://www.slbike.com/e/seiten/trekking.htm (a dokładniej - jego poprzednią wersję sprzed bodaj 4 czy 5 lat). Dokumentacja:

http://www.rowery.org.pl/penkuo01.jpg
http://www.rowery.org.pl/penkuo02.jpg
http://www.rowery.org.pl/penkuo03.jpg

Na szczęście jak widać miałem pustego lowridera z przodu i ortliby przełożyłem na przód a szkrzyneczkę wziąłem na plecy, ale kurna... Nie podoba mi się to a szkrzyneczka jest upierdliwa jako kurier bag :-()

Zwłaszcza że mam jeszcze jakieś 150-200 kilo do zrobienia do niedzieli w ramach riserczu i do najbliższego pekape :-/

Jakies pomysły typu na co zwracać uwagę na spawanie aluminium na prowincji w sobotę? ;-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-04 00:13:41
Autor: reme.k
Co by to jeszcze spieprzy�, panowie ....
Rok temu bez paru tygodni donosi�em o tym jak przebi�em nieprzebijalnego Marathona XR. A dzisiaj w drodze po�ama�em bagażnik SL Bike _teoretycznie_ uchodz�cy za tylko ciut gorszy od Tubusa:
http://www.slbike.com/e/seiten/trekking.htm (a dok�adniej - jego poprzedni� wersj� sprzed bodaj 4 czy 5 lat).

Wygl±da na to ¿e producent odrobi³ lekcje i do³o¿y³ po rurce/prêcie w tym
newralgicznym miejscu :)

Data: 2009-07-04 00:20:28
Autor: Marcin Hy³a
reme.k@vp.pl wrote:

[...]

Kufa, a co ja z tego mogê mieæ?

Tubusa se kupie, niestety w cykloturze widze same czorne. A ja chce srebrny. Choæ jak widaæ srebrne sie ³ami± :-)

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-04 08:33:25
Autor: Wojtek
Marcin Hy³a pisze:
reme.k@vp.pl wrote:

[...]

Trza by³o NIE MYÆ ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadaj±c prywatnie

Data: 2009-07-05 16:49:02
Autor: Titus Atomicus
In article <h2mt3j$8um$1@news.onet.pl>, Wojtek <osobisty@pota.onet.pl> wrote:

Marcin Hy³a pisze:

> Trza by³o NIE MYÆ ;)

Czy to tylko u mnie skrzaczony jest cytat, a co gorsza temat?

TA

Data: 2009-07-05 13:20:06
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Marcin Hy³a na post news:h2m07e$ir0$1inews.gazeta.pl z So 04 lip 2009 00:20:28 pisze co nastepuje:

Tubusa se kupie, niestety w cykloturze widze same czorne. A ja chce srebrny. Choæ jak widaæ srebrne sie ³ami± :-)

a dyc jest tu:
http://tiny.pl/33nx

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Mo¿esz utraciæ wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-07-04 07:30:20
Autor: Menel
Co by to jeszcze spieprzyæ, panowie ....
Marcin Hy³a <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisa³(a):
A dzisiaj w drodze połamałem bagażnik SL Bike _teoretycznie_ uchodzący za tylko ciut gorszy od Tubusa:

S±dz±c po ustawieniu haka na sakwie pretensje mo¿esz mieæ tylko do siebie :)

Data: 2009-07-04 10:17:19
Autor: Marcin Hy³a
Menel wrote:

S±dz±c po ustawieniu haka na sakwie pretensje mo¿esz mieæ tylko do
siebie :)

Podejd¼ do ¶ciany i z ca³± si³± j***n w ni± czó³kiem zanim co¶ napiszesz.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-04 08:31:56
Autor: Menel
Menel wrote:

> S±dz±c po ustawieniu haka na sakwie pretensje mo¿esz mieæ tylko do
> siebie :)

Podejd¼ do ¶ciany i z ca³± si³± j***n w ni± czó³kiem zanim co¶ napiszesz.

marcin ha
Chyba na lekcji fizyki jak uczyli co to jest moment si³y to akurat je¼dzi³e¶ na rowerze wiêc siê chwilê zastanów zanim przejdziesz do j***nia.

Data: 2009-07-04 08:34:21
Autor: Jan Srzednicki
Menel wrote:

> [...]

Chyba na lekcji fizyki jak uczyli co to jest moment si³y to akurat je¼dzi³e¶ na rowerze wiêc siê chwilê zastanów zanim przejdziesz do j***nia.

A teraz wyka¿ siê i wyt³umacz, dlaczego takie akurat ustawienie haka
mia³oby wp³ywaæ na trwa³o¶æ baga¿nika.

Bo konstrukcjê systemu no¶nego Ortlieba znasz, prawda?

Data: 2009-07-04 08:46:37
Autor: Menel
Co by to jeszcze spieprzyæ, panowie ....
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa³(a):
On 2009-07-04, Menel wrote:
> [...]

mia³oby wp³ywaæ na trwa³o¶æ baga¿nika.

Bo konstrukcjê systemu no¶nego Ortlieba znasz, prawda?

Masz prêt w kszta³cie litery L zaczepiony na koñcach. Jak zaczniesz nim telepaæ na boki trzymaj±c w rogu to musi siê urwaæ.
Jakby zaczepi³ o pionowy tam gdzie siê trzy zbiegaj± problemu by nie by³o.
Jak masz baga¿nik na rowerze to pobujaj nim na boki ³api±c w ró¿nych miejscach.

Data: 2009-07-04 13:25:33
Autor: Silinde Ringëril
Co by to jeszcze spieprzyæ, panowie . ...
Marcin Hy³a <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisa³(a):
Podejd¼ do ¶ciany i z ca³± si³± j***n w ni± czó³kiem zanim co¶ napiszesz.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Menel pisze:
Chyba na lekcji fizyki jak uczyli co to jest moment si³y to akurat je¼dzi³e¶ na rowerze wiêc siê chwilê zastanów zanim przejdziesz do j***nia.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Panowie, trochê kultury i dystansu, po co siê obra¿aæ nawzajem???

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzy¿acy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Data: 2009-07-04 08:34:28
Autor: Wojtek
Marcin Hyła pisze:

Jakies pomysły typu na co zwracać uwagę na spawanie aluminium na prowincji w sobotę? ;-)

Kiedyś pospawano i miskę olejową w aucie, w piątek o 21 w nocy... także jak widać się da.
Trza zapytać najbliższego mechanika samochodowego "panie gdzie tu spawiommm alu"

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadajÄ…c prywatnie

Data: 2009-07-04 10:20:31
Autor: Marcin Hyła
Co by to jeszcze spieprzyć, TADAM, TADAM! !!!! :-)
Wojtek wrote:

Kiedyś pospawano i miskę olejową w aucie, w piątek o 21 w nocy... także jak widać się da.
Trza zapytać najbliższego mechanika samochodowego "panie gdzie tu spawiommm alu"

Ale jaja. Ale MEGAJAJA.

Jestem w Połczynie Zdroju, około 22:00 dojechałem do hotelu w którym sie w recepcji poskarżyłem na ww sytuację i pytałem czy wiedzą, czy ktoś spawa alu w okolicy.

Dzisiaj wstaję, ide na śniadanie a recepcjonistka sie pyta, czy to mój rower.

Bo... PROSZE PANA, JUÅ» PANU POSPAWALIÅšMY!

Zamurowało mnie, patrzę - faktycznie pospawane. Zaraz zrobie fotki. Totalny opad szczeny.

Aha: Hotel Polanin w Połczynie.

:-oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-04 13:21:38
Autor: Titus Atomicus
Co by to jeszcze spieprzyæ, TADAM, TADAM!!!!! :-)
In article <h2n3cr$fke$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hy³a <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> wrote:

Wojtek wrote:

> Kiedy¶ pospawano i miskê olejow± w aucie, w pi±tek o 21 w nocy... tak¿e > jak widaæ siê da.
> Trza zapytaæ najbli¿szego mechanika samochodowego "panie gdzie tu > spawiommm alu"

Ale jaja. Ale MEGAJAJA.

Jestem w Po³czynie Zdroju, oko³o 22:00 dojecha³em do hotelu w którym sie w recepcji poskar¿y³em na ww sytuacjê i pyta³em czy wiedz±, czy kto¶ spawa alu w okolicy.

Dzisiaj wstajê, ide na ¶niadanie a recepcjonistka sie pyta, czy to mój rower.

Bo... PROSZE PANA, JU¯ PANU POSPAWALI¦MY!

Faktycznie niesamowite. Ja z rok-dwa lata temu chyba z miesiac szukalem w Warszawie zakladu ktoryby mi to zrobil - wykrecali sie (ci od felg) ze oni takich drobiazgow nie robia.
TA

Data: 2009-07-04 13:45:19
Autor: fabian
[...]

Te¿ siê u¶miechnêli¶cie jak pomy¶leli¶cie o szukaniu przez TA zak³adu który by mu pospawa³ alu? BPNSP :D

Fabian.

Data: 2009-07-04 15:40:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Oj samowolka, a może coś innego spieprzyli?
:>

zyga

Data: 2009-07-04 20:56:09
Autor: Marcin Hyła
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Aha: Hotel Polanin w Połczynie.

:-oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Oj samowolka, a może coś innego spieprzyli?
:>

Pierwsze primo: dojechałem z tym pospawanym bagażnikiem do Tuczna (jakieś 70-80 km, zaraz sprawdze na gps-ie) i sie czyma.

Drugie primo: chyba do operacji wyjeli koło i musiałem dopompować na pompie.

Ciut jestem zmęczony więc nie wiem, czy napierw zasne czy najpierw napisze cuś wiecej i pokaże zdjęcia.

Aha - przemierzyłem _najdłuższa_ w PL ścieżkę rowerową Połczyn Zdrój - Złocieniec. 27 km non-stop, w tym tylko ok. 3 km bez nawierzchni (szuter).

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-04 21:08:07
Autor: Artur
Co by to jeszcze spieprzyć, TADAM, TADAM!!!!! :-)
sobota, 04 lip, Marcin Hy³a:
Aha - przemierzy³em _najd³u¿sza_ w PL ¶cie¿kê rowerow± Po³czyn Zdrój - Z³ocieniec. 27 km non-stop, w tym tylko ok. 3 km bez nawierzchni (szuter).

Nieprawda, ¿e najd³u¿sza. W³adys³awowo-Hel d³u¿sza (ok. 35km).

Data: 2009-07-05 07:57:56
Autor: Marcin Hy³a
Artur wrote:

Aha - przemierzy³em _najd³u¿sza_ w PL ¶cie¿kê rowerow± Po³czyn Zdrój - Z³ocieniec. 27 km non-stop, w tym tylko ok. 3 km bez nawierzchni (szuter).

Nieprawda, ¿e najd³u¿sza. W³adys³awowo-Hel d³u¿sza (ok. 35km).

A to przepraszam.

Ale W³adys³awowo- Hel jest do bani: kostka polbruk, dziwna geometria itp. I formalnie jest to zdaje siê _pieszo_rowerowa_ a nie rowerowa (?)

A Po³czyn - Zdrój - Z³ocieniec jest zrobiona _bardzo_ dobrze i nie trzeba jej robiæ od nowa jeszcze raz, ¿eby by³o OK :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-05 09:51:24
Autor: Artur
Co by to jeszcze spieprzyć, TADAM, TADAM!!!!! :-)
niedziela, 05 lip, Marcin Hy³a:
[...]

O ile pamiêtam (pare razy jecha³em) droga jest tylko dla rowerów. Co nie
znaczy, ¿e nie ³a¿± tam w sezonie ludzie w du¿ej ilo¶ci (bo chodnika w
wiêkszo¶ci brak, tylko ulica, tory i ¶cie¿ka rowerowa). Co razem z wysokim
poziomem dresiarstwa tamtejszych turystów powoduje ciekawe sytuacje na tej
¶cie¿ce :).

Data: 2009-07-04 21:22:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co by to jeszcze spieprzyć, TADAM, TADAM! !!!! :-)

(jakieÅ› 70-80 km, zaraz sprawdze na gps-ie) i sie czyma.

SiÄ™ co?
;-)

zyga

Data: 2009-07-04 22:48:31
Autor: BoDro
"Marcin Hyła" napisał:

Aha - przemierzyłem _najdłuższa_ w PL ścieżkę rowerową Połczyn Zdrój -
ZÅ‚ocieniec. 27 km non-stop, w tym tylko ok. 3 km bez nawierzchni (szuter).

dodatkowo ten szuterek jst przyjazny nawet dla wąskich slicków, bo bardzo
drobniutki i twardy. Ta uwaga trochę w kontekście dzisiejszego spaceru po
paskudnych szutrówkach w okolicach Kościerzyny. Masakra - muldy, rozbełtany,
maÅ‚o spoisty gruby żwir... Nawet na semislickach maÅ‚o przyjemnie...  Inna
sprawa, że na tej połczyńsko-złocienieckiej ścieżce można zasnąć za
kierownicą - taka monotonna :-). To oczywiście kwestia osobniczych
preferencji :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Co by to jeszcze spieprzyć, panowie ....