Co by to jeszcze spieprzyć, panowie ....

Data: 2009-07-04 07:30:20
Autor: Menel
Co by to jeszcze spieprzyć, panowie ....
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a):
A dzisiaj w drodze połamałem bagażnik SL Bike _teoretycznie_ uchodzący za tylko ciut gorszy od Tubusa:

Sądząc po ustawieniu haka na sakwie pretensje możesz mieć tylko do siebie :)

Data: 2009-07-04 10:17:19
Autor: Marcin Hyła
Menel wrote:

Sądząc po ustawieniu haka na sakwie pretensje możesz mieć tylko do
siebie :)

Podejdź do ściany i z całą siłą j***n w nią czółkiem zanim coś napiszesz.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-04 08:31:56
Autor: Menel
Menel wrote:

> Sądząc po ustawieniu haka na sakwie pretensje możesz mieć tylko do
> siebie :)

Podejdź do ściany i z całą siłą j***n w nią czółkiem zanim coś napiszesz.

marcin ha
Chyba na lekcji fizyki jak uczyli co to jest moment siły to akurat jeździłeś na rowerze więc się chwilę zastanów zanim przejdziesz do j***nia.

Data: 2009-07-04 08:34:21
Autor: Jan Srzednicki
Menel wrote:

> [...]

Chyba na lekcji fizyki jak uczyli co to jest moment siły to akurat jeździłeś na rowerze więc się chwilę zastanów zanim przejdziesz do j***nia.

A teraz wykaż się i wytłumacz, dlaczego takie akurat ustawienie haka
miałoby wpływać na trwałość bagażnika.

Bo konstrukcję systemu nośnego Ortlieba znasz, prawda?

Data: 2009-07-04 08:46:37
Autor: Menel
On 2009-07-04, Menel wrote:

> [...]

miałoby wpływać na trwałość bagażnika.

Bo konstrukcję systemu nośnego Ortlieba znasz, prawda?

Masz pręt w kształcie litery L zaczepiony na końcach. Jak zaczniesz nim telepać na boki trzymając w rogu to musi się urwać.
Jakby zaczepił o pionowy tam gdzie się trzy zbiegają problemu by nie było.
Jak masz bagażnik na rowerze to pobujaj nim na boki łapiąc w różnych miejscach.

Data: 2009-07-04 13:25:33
Autor: Silinde Ringëril
Co by to jeszcze spieprzyć, panowie . ...
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a):
Podejdź do ściany i z całą siłą j***n w nią czółkiem zanim coś napiszesz.

Menel pisze:
Chyba na lekcji fizyki jak uczyli co to jest moment siły to akurat jeździłeś na rowerze więc się chwilę zastanów zanim przejdziesz do j***nia.

Panowie, trochę kultury i dystansu, po co się obrażać nawzajem???

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Co by to jeszcze spieprzyć, panowie ....