Co by tu jeszcze spieprzyć ... może Inteligo

Data: 2012-03-06 09:14:19
Autor: quwert
Co by tu jeszcze spieprzyć ... może Inteligo
Inteligo jak każde konto ma wady i zalety istotną dla mnie zaletą jest (była) szybkość interfejsu.
Nawet klika lat temu na GPRS w Orange (ideii) dało się na tym w miarę przyjemnie pracować.
Teraz jakieś zmiany, ulepszenia sruty druty a ja kurwa czekam przed monitorem 3 minuty na otwarcie podstrony!!! Naprawdę nie wiem jak mam dziękować "mynadżerommm" tej po... instytucji
sprowadźcie wszystko do poziomu emeryta (on ma czas) a obsługę zróbcie przez skaypa face to face będzie jak za gierka a i premia pewnie wpadnie

Co by tu jeszcze spieprzyć ... może Inteligo