Co by tu jeszcze uregulować (KE)

Data: 2015-08-10 14:43:12
Autor: z
Co by tu jeszcze uregulować (KE)
W dniu 2015-08-10 o 10:33, Arek pisze:

A teraz na serio: czy wrogowie gotówki idą już na całość?

Akurat to ja się cieszę z takiej dyrektywy bo takie konto jest mi w zupełności wystarczające. Dzięki temu zaoszczędzę kilkanaście złotych miesięcznie. Precz z wyzyskiem bankowej mafii :-)

Data: 2015-08-10 17:50:22
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:55c89c62$0$4778$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli wiesz, że bez takiej dyrektywy konta będą po kilkanaście złotych.
P.G.

Data: 2015-08-10 18:23:59
Autor: J.F.
Dnia Mon, 10 Aug 2015 17:50:22 +0200, Piotr Gałka napisał(a):
[...]

No, po ostatnich obnizkach coraz bardziej widac w bankach chec
wprowadzenia stalych wplywow - czy to za konta, czy za karty, czy z
prowizji.

J.

Data: 2015-08-11 07:57:02
Autor: Akarm
W dniu 2015-08-10 o 14:43, z pisze:
takie konto jest mi w
zupełności wystarczające. Dzięki temu zaoszczędzę kilkanaście złotych
miesięcznie.

A co stało na przeszkodzie, żeby nie płacić tych kilkunastu złotych miesięcznie?
Mnie i teraz konta bankowe nic nie kosztują. Nie muszę przelewać wynagrodzenia, nawet nie muszę mieć jakichkolwiek środków na koncie. Kartą płacę jeśli chcę, nie muszę wyrabiać jakiegoś limitu, przelewy też bezpłatne. Naprawdę nie widzę powodu, dla którego miałbym zapłacić choć 1 grosz bankowi.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-11 08:56:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-08-11 o 07:57, Akarm pisze:
[...]

Co to za oferta?

--
Liwiusz

Data: 2015-08-11 12:24:23
Autor: Akarm
W dniu 2015-08-11 o 08:56, Liwiusz pisze:
[...]

1. VWBank konto e-direct
2. Aliorowe T-mobile z naklejką zbliżeniową
3. DBnet z promocyjną kartą z Albertem Einsteinem dożywotnio bezwarunkowo bezpłatną

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-11 10:26:12
Autor: z
Co by tu jeszcze uregulować (KE)
W dniu 2015-08-11 o 07:57, Akarm pisze:

A co stało na przeszkodzie, żeby nie płacić tych kilkunastu złotych
miesięcznie?

Swego czasu Millenium wprowadziło opłaty na moim koncie a jak chciałem się przenieść na ich prawdziwe darmowe to nie umieli i musiałbym po prostu otwierać nowe konto i przenosić polecenia zapłaty .......
Po rozejrzeniu na rynku przy moich "obrotach" na koncie i tak musiałbym coś zapłacić. Dlatego odpuściłem sobie przenosiny.
Muszę mieć 5000 zł żeby nie płacić a i tak 50gr za przelew.

Data: 2015-08-11 12:27:18
Autor: Akarm
W dniu 2015-08-11 o 10:26, z pisze:

 odpuściłem sobie przenosiny.

Jasne. Czyli to tylko taki kaprys.
No cóż, kto bogatemu zabroni...

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-11 12:33:15
Autor: z
W dniu 2015-08-11 o 12:27, Akarm pisze:
Jasne. Czyli to tylko taki kaprys.
No cóż, kto bogatemu zabroni...

Nie kaprys tylko racjonalna kalkulacja sił, środków i czasu :-)

PS. Nawet bank w którym mam kredyt hipoteczny nie oferował mi darmowego konta. Tak się traktuje stałych, przywiązanych, długoletnich...

Data: 2015-08-11 17:30:06
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:55c9cf6e$0$8367$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-08-11 o 12:27, Akarm pisze:
Jasne. Czyli to tylko taki kaprys.
No cóż, kto bogatemu zabroni...

Nie kaprys tylko racjonalna kalkulacja sił, środków i czasu :-)

We wskazanych tekstach widziałem, że warunkiem otworzenia takiego konta byłoby oświadczenie że nie posiada się żadnego konta - czyli najpierw trzeba by zamknąć te wszystkie które się ma.
Kalkulując siły, środki i czas ponownie Ci wyjdzie, że Ci się nie chce więc nie zaoszczędzisz.
P.G.

Data: 2015-08-11 19:42:26
Autor: z
W dniu 2015-08-11 o 17:30, Piotr Gałka pisze:

[...]

Nie do końca. Jak będę to konto miał darmowe do końca życia (albo końca UE) to może się skuszę ;-)

Data: 2015-08-11 17:27:23
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:55c9b1a6$0$8371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A myślałem, że piszesz o przyszłości - że zamiast wtedy płacić kilkanaście zł za konto będziesz płacił 0.
Ale żeby już teraz płacić za konto to trzeba chcieć.
P.G.

Data: 2015-08-11 19:47:51
Autor: z
W dniu 2015-08-11 o 17:27, Piotr Gałka pisze:
A myślałem, że piszesz o przyszłości - że zamiast wtedy płacić
kilkanaście zł za konto będziesz płacił 0.
Ale żeby już teraz płacić za konto to trzeba chcieć.
P.G.

Albo mieć 5000 zł na koncie. albo...
Zawsze jakiś drobny druczek się znajdzie żeby darmowe nie było albo się naciąć na opłatę albo coś przeoczyć. Znamy te numery Bruner :-)

Tego Brunera już znam i jego podłe sztuczki. Uczenie się nowego kosztuje :-)

Co by tu jeszcze uregulować (KE)