Co by tu kupić

Data: 2013-07-26 15:29:27
Autor: tyran
Co by tu kupić
On 2013-07-26 14:27, madkiw wrote:

Witam
Czytam od dawna piszę pierwszy raz :) mam taki mały dylemat, do tej pory
jeździłem Hondami (Civic V gen, VI gen) ale teraz zapragnąłem czegoś
lepszego. Bo Honda mimo że fajna to jednak trochę toporny, głośny
samochód a mi zachciało się trochę luksusu. Podobają mi się BMW E39, E46
no ale wszyscy straszą że to drogie w utrzymaniu, części kosztują itd.
Będę mieć jakieś 24 tys. na wszystko, co w tej kwocie można by kupić
ciekawego, dającego trochę frajdy z jazdy ? (bo to że punto mogę kupić
to wiem ;) )
Jeżdżę głównie po mieście , trasy rzadko , chciałbym coś w benzynie, z
manualną skrzynią, na jakichś ekstra bajerach mi nie zależy.
Pomożecie ?
Pozdrawiam madkiw

To moze Accord VII? Nie wiem jaki luksusowy jest w porownaniu z BMW, ale po przesiadce z Civic-a widze roznice.

--
tyran

Co by tu kupić