Co by tu kupic... peugot, ford, japonczyk ?

Data: 2009-04-06 11:18:42
Autor: Adam Wolk-Jankowski
Co by tu kupic... peugot, ford, japonczyk ?
Mam doskonale doswiadczenia zarówno z Toyota (Avensis '05: 60tys i igla) jak i Renault (Twingo '99: 150tys i wlasciwie bez  zadnego problemu oprócz eksploatacji) wiec dogmaty sobie a zycie sobie - zalezy od egzemplarza/modelu/rocznika.
Prawdziwego Japonczyka to teraz trudno ustrzelic a nawet jak sie uda to okazuje sie, ze silnik ma francuski lub niemiecki.

Wiem, ze to nie do konca ta klasa ale poogladaj Mitsubishi Outlandera.
--
Z powazaniem:
Adam Wolk-Jankowski

Data: 2009-04-06 11:27:49
Autor: Marcin Luty
[...]

No wlasnie w tym mamy z silnikow wysokopreznych do wyboru 2.0 TDI lub 2.2 HDI :-)

--
ml

Data: 2009-04-06 11:33:43
Autor: Adam Wołk-Jankowski
Co by tu kupic... peugot, ford, japonczyk ?
No wlasnie w tym mamy z silnikow wysokopreznych do wyboru 2.0 TDI lub 2.2 HDI :-)

No i moim zdaniem to świetna alternatywa: chcesz oszczędnie i niezniszczalnie to pompowtryskiwacze VW, chcesz z kopem i kulturą to common raili Peugeota.
Chyba żaden inny samochód nie daje takiego wyboru. Biorąc pod uwagę, że całe auto składane w Japoni, miejsca w środku, że zapakujesz pół domu, jak trzeba to jest 7 miejsc siedzących a do tego cena o średnio 30-40tyś niższa niż identyczne autka ze stajni PSA.
--
Z poważaniem:
Adam Wołk-Jankowski

Data: 2009-04-10 15:15:31
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Mon, 6 Apr 2009 11:18:42 +0200, Adam Wolk-Jankowski napisał(a):

Prawdziwego Japonczyka to teraz trudno ustrzelic a nawet jak sie uda to okazuje sie, ze silnik ma francuski lub niemiecki.

 Eee, tam - Honda, Subaru to mało?

T.

Co by tu kupic... peugot, ford, japonczyk ?