Co by³o najwspanialsze w PRLu

Data: 2011-05-06 19:26:15
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq0cgd$hrs$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 10:36:

dzi¶ tylko mamona siê liczy, a cz³owiek jest niewolnikiem systemu......

a kto Ci ka¿e u¿ywaæ OS-a nie takiego jak Ty chcesz. zmieñ sobie na inny. jest tyle do wyboru i w ró¿nych cenach, czasami trafiaj± siê darmowe. np GNU/Linux Debian . wypu¶cili ostatnio 6.0 . ;-)

Data: 2011-05-06 19:47:14
Autor: boukun
Co by³o najwspanialsze w PRLu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq1b18$euc$2inews.gazeta.pl...
[...]

To siê nazywa Squeeze, (stable), ja korzystam z Wheezy (testing)...

boukun

Data: 2011-05-06 20:00:03
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq1coo$st0$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 19:47:

[...]

i pomy¶leæ, ¿e wszystko to dziêki kapitalizmowi. w ¿adnym innym systemie politycznym ludzie nie siedzieliby za frajer ¿eby innym umo¿liwiæ istnienie w cyber-przestrzeni. nawiasem mówi±c uwa¿am, ¿e Linusovi Torvaldsovi nale¿y siê pomnik, ale niech ¿yje sto lat.

Data: 2011-05-06 20:02:45
Autor: boukun
Co by³o najwspanialsze w PRLu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq1d0m$oak$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy ty my¶isz, ¿e jak by by³ dzisiaj w Polsce socjalizm, to tego by nie by³o? Computer wymy¶li³ Polak, ale jak wszystko co polskie, zosta³o nam skradzione...
Chiny dzisiaj mocarstwem ponad wszystko, a jak by³em dzieckiem, to mia³em ju¿ zegarki z Tajlandii...

boukun

Data: 2011-05-06 20:07:18
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq1dlr$1o6$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 20:02:

[...]

widzê, ¿e trzeba Ciê o¶wieciæ. tzw "realny socjalizm" do którego Ty ca³y czas czujesz miêtê mo¿e i by Ci da³ jaki¶ komputer, ale sieæ i po³±czenie z ca³ym ¶wiatem to ho... ho... to by by³o zastrze¿one dla ludzi u w³adzy, popleczników, ludzi ze s³u¿b i innych ormowców... :-D

Data: 2011-05-06 20:10:56
Autor: boukun
Co by³o najwspanialsze w PRLu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq1de8$oak$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko wtedy, gdyby do w³adzy doszli ci, co rz±dz± dzisiaj, znaczy ci okr±g³osto³owcy i spadkobiuercy okr±g³ego sto³u. Polska by³a wpolna i to tylko w miarê od sierpnia 1980 roku do 13 grudnia 1981 roku, potem ju¿ nigdy wiêcej. My¶my dyktowali warunki naszej unikalnej demokracji, a¿ Geremek powiedzia³ STOP, trzeba polsk± demokracjê zatrzymaæ... i mamy to kurestwo co mamy...

boukun

Data: 2011-05-06 20:21:28
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq1e57$4tq$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 20:10:

[...]

tylko ta "unikalna demokracja" za bardzo pachnia³a zwyczajn± anarchi±. dopiero gdy przy Okr±g³ym Stole mo¿na by³o zakre¶liæ jakie¶ ramy do powstania demokracji i jej rozwiniêcia. obywatele mogli oddaæ prawdziwie s³yszalny g³os, ¿e "demokracji socjalistycznej" po prostu nie chc± i mnie siê wydaje, ¿e tzw demokracja socjalistyczna po prostu nie istnieje. :-)
wracaj±c do sieci za komuny, czy Ty sobie naprawdê wyobra¿asz istnienie spo³eczeñstwa informatycznego w okowach komuny?

Data: 2011-05-06 20:26:44
Autor: boukun
Co by³o najwspanialsze w PRLu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq1e8q$ros$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pierdu, pierdu, demokracja jest wtedy i tylko wtedy, kiedy naród bierze swoje sprawy w swoje rêce. A okr±g³y stó³, to by³ uk³ad ¿ydokomuny i obywatele nie mieli ju¿ nic do powiedzenia, okr±g³y stó³ to by³ pocz±tek rabunku kraju i grabie¿ narodu z jego wielodziesi±tkowego maj±tku narodowego. Mamy kurestwo, nic poza tym... Ludzie nie maj± na nic wp³ywu, a ¿e ci mózg wyprali w telewizji, to powtarzasz slogany i frazesy, bo nie wiesz, co to prawdziwa wolno¶æ, któr± ja mia³em okazjê zaznaæ, choæ na krótko...

boukun

Data: 2011-05-06 20:40:19
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq1f2q$b04$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 20:26:

[...]

przecie¿ polskie sprawy s± w polskich rêkach. skoro Ty nie g³osujesz to dlaczego ca³y czas z pozycji mentora oskar¿asz innych ¿e: rozkradaj±, grabi±, za nic maj± polskie interesy, zamykaj± zak³ady, dopuszczaj± do lekcewa¿enia przez w³adze zwyk³ych ludzi. ci którzy nie chodz± g³osowaæ, a zawsze wiedz± lepiej zas³uguj± na trochê rozbawienia, nic poza tym. :-)

Data: 2011-05-06 20:42:56
Autor: boukun
Co by³o najwspanialsze w PRLu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq1fc5$30b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobra, znowu zaczynasz bredziæ. W Polsce nie mamy ¿adnego prawa wyboru, w Polsce jest ICH uk³ad, który ja mam w dupie, na ten ICH uk³ad Polacy nie maj± ¿adnego wp³ywu, nie pod ICH dyktando. Polska by³a wolna tylko w 1980-1981...

Pój¶cie na ICH uk³ad, to niewola dla narodu na wieki...

boukun

Data: 2011-05-06 20:48:40
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq1g17$hoc$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 20:42:
[...]

skoro Polska by³a wolna w latach 1980-81 to dlaczego w innym w±tku zamieszczasz skomórkowany filmi z serialu dla dzieci, ¿eby pokazaæ jakie¶ tam pó³ki w sklepie w roku 1974. wyjd¼ na miasto i sfilmuj: ruch uliczny (ilo¶æ samochodów na ulicach poprawi³a siê, s± tak niezrozumia³e dla ludzi w prylu korki na ulicach), pólki w ka¿dym sklepie jaki napotkasz itd... ciekawe jak Ci wyjdzie porównanie?

Data: 2011-05-06 20:53:24
Autor: boukun
Co by³o najwspanialsze w PRLu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq1frq$30b$2inews.gazeta.pl...
[...]

Bo ¿ycie w PRLu by³o i tak przez d³u¿szy okres lepsze, jak obecnie...
A je¶li chodzi o samochody, to te¿ ludzie byliby szczê¶liwsi, gdyby nie by³o takiej motoryzacji na ulicach... Pó³ki w sklepie to wiêkszo¶æ ¶mieci. Dzisiaj by³em w Intermarche, widzia³em g³êbokie talerze, my¶la³em, ¿e bêd± fajne i pojemne, a okaza³o siê, ¿e wepchali do sklepu jaki¶ och³ap, wybrakowany, ze skazami, pewno jak zwykle, jaki¶ szajs 3-4 kategorii. talerze g³êbokie, po0jemne i dobrej jako¶ci, polskie, mieli¶my w³a¶nie w PRLu, dobre czasy niestety siê skoñczy³y bezpowrotnie...

boukun

Data: 2011-05-06 21:05:55
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq1gkr$nmn$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 20:53:

[...]

to zmieñ sklepy do jakich chodzisz. pan prezes Jaros³aw Kaczyñski, wyznawca "uk³adu" w jaki i Ty wierzysz, chodzi do odpowiednich sklepów, nie do tych dla "biedoty". ja tam nie narzekam. dla mnie to obecne czasy s± takie ¿e czujê siê w nich jak ryba w wodzie. mam ciekaw± pracê, dobre zarobki, kochaj±c± kobietê itd...

Data: 2011-05-06 21:52:12
Autor: boukun
Co by³o najwspanialsze w PRLu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq1gs6$7gs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo¶ w "dupie by³ i gówno widzia³"...

boukun

Data: 2011-05-06 22:32:17
Autor: Marek Czaplicki
Co by³o najwspanialsze w PRLu
boukun pisze w wiadomo¶ci iq1k37$bkd$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 06 maj 2011 21:52:

[...]

mo¿e i prawda, ale przynajmniej nie rozpamiêtujê bez koñca jak to kiedy¶ by³o fanie, cz³owiek by³ bez brzuszka, przy rodzicach, bez trosk o swoj± rodzinê. :-D

Co by³o najwspanialsze w PRLu