Co byś chętnie kupił gdyby... ?

Data: 2009-04-06 12:28:12
Autor: qlphon
Co byś chętnie kupił gdyby... ?
Na jednym z zagranicznych forów nurkowych znalazłem ciekawe pytanie i dyskusję. Pytanie brzmiało :
CO BYĆ CHĘTNIE KUPIŁ GDYBY TO BYŁO PRODUKOWANE ? Ciekaw jestem czego brakuje nasyzm nurkom...? Jaki sprzęt, element wyposażenia, gadget nurkowy przydałby się a jesczcze go nie ma ?

dawno temu "wymyśliłem" komputer nurkowy z transmisją wifi lub bt
stale podający przewodnikowy stan butli, tętno, odległość i kierunek na każdego nurka z grupy

ewentualnie nad grupą płynęłaby automatyczna "bojka" zbierające te sygnały i transmitujące je do lodzi (na większą odległość, niż bt/wifi może pod wodą)

jacket z regulacją pływalności - guziki góra/dół działają tylko w momencie naciskania - puszczasz guzik robisz stop i dżaket sam pilnuje głębokości, naciskasz 2 na raz i dżaket staje sie neutralny (znaczy działa klasycznie)

pianka wykonana z czegoś o gęstości wody (ciężka na powierzchni) ale dobrze izolująca termicznie

z prostszych rzeczy:
    maska z analogowym kompasem i odpowiednim układem optycznym, żeby nie męczyć oczu
    obudowa wodoodporna na palmtopa z czujnikiem ciśnienia (wtedy pomysł nr1 byłby "prosty")

Data: 2009-04-07 01:30:28
Autor: piod9
Co byś chętnie kupił gdyby... ?

[...]

niedawno czytałem o takim ustrojstwie - chłopaki zrobili takiego
samobalasta ale ja tam wolę sam bujać w otchłani z kamerką.
pozdrawiam
piotrek

Co byś chętnie kupił gdyby... ?