Co byś chętnie kupił gdyby... ?

Data: 2009-04-07 01:23:47
Autor: piod9
Co byś chętnie kupił gdyby... ?
On 6 Kwi, 11:55, "INDI  DIVER  Wojciech Chomański"
<bi...@indidiver.com> wrote:
Na jednym z zagranicznych forów nurkowych znalazłem ciekawe pytanie i
dyskusję. Pytanie brzmiało :
CO BYĆ CHĘTNIE KUPIŁ GDYBY TO BYŁO PRODUKOWANE ? Ciekaw jestem czego brakuje
nasyzm nurkom...? Jaki sprzęt, element wyposażenia, gadget nurkowy przydałby
się a jesczcze go nie ma ?

Pozdr.

teleportator lub teleporter czy obojętnie jak się nazywa ale żebym
mógł na sipadan skoczyć lub palau zrobić 4 nurki i wrócić zanim
pracownicy się zorientują że znowu wyjechałem na koniec świata.
no i fajnego reba którym można stukać pukać i się nie martwić - waga
do 3 kilo a jak już jest taki to poproszę o info to chętnie zakupię
takiego reba.
jeden pomysł mam ale jest w trakcie prac i mam nadzieję że niedługo
się pojawi.
pozdrawiam
piotrek

Co byś chętnie kupił gdyby... ?