Co byscie kupili

Data: 2010-04-04 18:58:22
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Potrzebuje telefon.
Moze byc na jakis abo.
Wymagania:

- duza ksiazka telefoniczna (obecnie mam jakies 700 wpisów w ksiazce)
- rozbudowane mozliwosci polaczenia z PC (mozliwosc zgrania całej konfiguracji do PC, wysyłania SMSów z komputera przez telefon, archwizacja itp.)
- mozliwosc tworzenia grup i przypisywania grupom cech takich jak dzwiek dzwonka itp.
- latarka (swietny gadzet w SE) :)
- fajne byłoby tzw szybkie wyszukiwanie (cos jak metoda slownikowa w smsach), jak w Se C702
- szybkosc dzialania (poziom z SE C702 jest oględnie mowiac niezadowalajcy)
- mała awaryjnosc - w tym temacie C702 to dno.
- wyswietlacz - taki jak w C702 wystarczy, ale raczej nie mniejszy
- bateria - coby chociaz z dwa dni wystarczyła.
- dyktafon, uruchamiany jednym przyciskiem, nie wydajacy z seibie dzwieków podczs nagrywania rozmowy

Hmmm, cos jeszcze? (co dla was jest wazne?)

Aparat - moze byc byle jaki.
ekspress do kawy - nie koniecznie
GPS - nie koniecznie

Co polecacie?
Aha, dobrze, zeby był w jakiejs rozsadnej cenie, to znaczy zeby nie kosztował 500zł w najdrozszje promocji.
Rachunek - mysle, ze jestem w stanie placic jakies 60-70zł miesiecznie maks. --
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2010-04-06 09:14:37
Autor: basteku
Co byscie kupili
[cut]

W995.

Pozdr.
Bastek

Data: 2010-04-08 05:21:15
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik basteku bastek.u@NO123SPAM.interia.pl ...

[cut]

W995.

i co? SE juz poradziło sobie z awaryjnoscia i błedach w oprogramowaniu?

Data: 2010-04-09 11:41:00
Autor: basteku
Co byscie kupili
W dniu 2010-04-08 07:21, Budzik pisze:
Użytkownik basteku bastek.u@NO123SPAM.interia.pl ...

[cut]

W995.

i co? SE juz poradziło sobie z awaryjnoscia i błedach w oprogramowaniu?

hmm ... mam juz 5 telefon SE ... K750i, K800i, W580i, W995 i Yari (w miedzy czasie zona miala W300i) i pierwsze slysze o awaryjnosci o bledach w oprogramowaniu ... Zawsze mi wszystko dobrze dzialalo.

Data: 2010-04-09 12:58:33
Autor: Budzik
Co byscie kupili
[...]

moze masz małe wymagania?
Ja mam C702 i był 4 razy w serwisie.
Do firmy kupiłem podobne i polowa była w serwisie przynajmniej raz.
Chcesz liste bugów w oprogramowaniu?

Co do k750i - miałem chwile. Nawet fajny. Dla mnie problemem była np. mala ksiazka adresowa (500 wpisów) oraz brak mozliwosci sczytania do komputera full ustawien telefonu.
Ale musze przyznac, ze wiele rzeczy było lepiej rozwiazanych niz w c702.

Miałem tez k500 - zacinajacy sie joystick oraz odpadajaca klapak - szybko sie pozbyłem tej zabawki.

Data: 2010-04-11 02:20:31
Autor: Janeo
Co byscie kupili
On 9 Kwi, 14:58, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Ja mam C702 i był 4 razy w serwisie.
Do firmy kupiłem podobne i polowa była w serwisie przynajmniej raz.
Chcesz liste bugów w oprogramowaniu?
Co za bzdura, mam go od ponad roku i działa bez pudla.

Data: 2010-04-11 12:17:59
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik Janeo janeo100@gmail.com ...

Ja mam C702 i był 4 razy w serwisie.
Do firmy kupiłem podobne i polowa była w serwisie przynajmniej raz.
Chcesz liste bugów w oprogramowaniu?
Co za bzdura, mam go od ponad roku i działa bez pudla.

Zapytałem, czy chcesz liste.
Jezeli natomiast pod słowem bzdura przemycasz sugestie, ze kłamie w
temacie reklamacji - moge wrzucic skan ksiazeczki gwarancyjnej.

Data: 2010-04-11 14:36:48
Autor: JoteR
Co byscie kupili
"Budzik" napisał:

[...]

Po co? Przecież jemu jego jedyny egzemplarz działa, zatem jest to bez wątpienia i skanów najlepszy model ze stajni SE a inni som gupi i już. I tup nóżką.
A ja się cieszę, że żona w ostatniej chwili zmieniła zdanie i nie wzięła tej siedemsetdwójki, ten model okazał się konstrukcyjną porażką na tle innych aparatów SE, mimo potencjalnie przyzwoitych parametrów.

JoteR

Data: 2010-04-11 14:24:50
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik JoteR joter@pf.pl ...

[...]

miałem podobne odczucia, ale juz nie chciałem kopac.

A ja się cieszę, że żona w ostatniej chwili zmieniła zdanie i nie
wzięła tej siedemsetdwójki, ten model okazał się konstrukcyjną porażką
na tle innych aparatów SE, mimo potencjalnie przyzwoitych parametrów.

dokładnie - diabeł tkwi w szczegółach.
A szkoda, bo na pierwszy rzut telefon jest naprawde przyjemny.

Data: 2010-04-12 11:34:20
Autor: Janeo
Co byscie kupili
On 11 Kwi, 16:24, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
miałem podobne odczucia, ale juz nie chciałem kopac.
Ty mnie? Nie masz zbyt duzego mniemania o sobie?
Od dawna jestem na forum C702-ki i jedyna wciaz powracajace nuta -
jako rzeczywista porażka - to makabrycznie scierajaca sie obudowa
ktora odrzuca ludzi. Pozostale zachowanie jak lekkie mulenie to cecha
niejednego telefonu, poza tym narzekan nigdy nie bylo, w kazdym razie
nie wiecej niz przy kazdym modelu. Mnie tez - JAK INNYM (nie tobie) -
sprawuje sie znakomicie.
Obecnie ten telefon ma juz kilka konkurencyjnych modeli ktore weszly
na rynek pozniej, w 2009 roku, stad na pewno jego atrakcyjnosc musiala
spasc. Ale nie ze wzgledu na wyimaginowana, szczegolna usterkowosc.

Data: 2010-04-12 23:36:08
Autor: Budzik
Co byscie kupili
[...]

Nie mowiłem o kopaniu ciebie, tylko twojej argumentacji ("mi działa, wiec to jakies bzdury")

tak jak pisałem - na kilkadziesiat telefonów połowa była w serwisie conajmniej raz.
Mój był 5 razy (3 razy z tym samym).

Co do scierajacej sie obudowy - akurat to mam w dupie.

Co do mulenia - nie wiem, czy to cecha, wiem, ze IMO telefon nie moze tak działać.
Działa ci np. szybkie wyszukiwanie z polskimi literkami?
Działa ci przeciaganie plików z i do telefonu? (w k750i działało)
Działa ci wysyłanie smsów via Myphone explorer? (w k750i działało)
Masz jakis sposób na to, aby szybko ustawic wszystkie opcje z powrotem, w momencie gdy telefon wraca z serwisu goły i puściutki?

I nie chodzi o atrakcyjność w stosunku do nowych modeli - ja nie z tych.

Data: 2010-04-12 21:23:39
Autor: Janeo
Co byscie kupili
On 13 Kwi, 01:36, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Dzia a ci np. szybkie wyszukiwanie z polskimi literkami?
Dzia a ci przeciaganie plik w z i do telefonu? (w k750i dzia a o)
Dzia a ci wysy anie sms w via Myphone explorer? (w k750i dzia a o)
Masz jakis spos b na to, aby szybko ustawic wszystkie opcje z powrotem, w
momencie gdy telefon wraca z serwisu go y i pu ciutki?
Dodaj jeszcze:
"Dziala ci Wi-Fi? (w C905 dziala)"

Data: 2010-04-13 06:01:45
Autor: Budzik
Co byscie kupili
[...]

sugerujesz, ze ktoras z podanych przeze mnie opcji jest wymyslona i nie powinna działac w c702?
Pomyslmy:
szybkie wyszukiwanie jest wbudowane, po prostu ktos zrobil to zle i np. Łukasza w ten sposób w książce nie znajdziesz.

przeciaganie plików - sugerujesz, ze nie mozna wgrac badz zgrac zdjec czy mp3 z telefonu. Można, tyle, ze jest to gorzej oprogramowane niz w poprzednim modelu.

wysyłanie via MyPhoneExplorer - ono nawet "troche działa" - znaczy jest taka opcja, czasami sms nawet przejdzie, ale program krzyczy, ze jakis bład i nie wysłał, oczywiscie rowniez nie zapisuje smsa w archiwum.

Która z tym opcji jest wymieniona przy c702 na zasadzie wifi, ktorego w telefonie ma, nikt nie obiecywał, ze bedzie i w zwiazku z tym nie dziwie się, ze nie ma?

Data: 2010-04-13 08:55:47
Autor: Grzegorz Krukowski
Co byscie kupili
On Tue, 13 Apr 2010 06:01:45 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

wysyłanie via MyPhoneExplorer - ono nawet "troche działa" - znaczy jest taka opcja, czasami sms nawet przejdzie, ale program krzyczy, ze jakis bład i nie wysłał, oczywiscie rowniez nie zapisuje smsa w archiwum.
No i to jest ciekawe. Na forum MPE mało postów na temat tego telefonu
więc powinno być OK. Zgłaszałeś tam błędy?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-13 15:16:45
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik Grzegorz Krukowski registered.user@op.pl ...

[...]

nigdy tam nawet nie trafiłem :)
Polskojezyczne?

Data: 2010-04-14 19:53:42
Autor: Grzegorz Krukowski
Co byscie kupili
On Tue, 13 Apr 2010 15:16:45 +0000 (UTC), Budzik
[...]

Nie, DE + subforum angielskie. Thats all.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-14 19:30:25
Autor: rafa
Co byscie kupili
Od dawna jestem na forum C702-ki i jedyna wciaz powracajace nuta -
jako rzeczywista poraĹźka - to makabrycznie scierajaca sie obudowa
ktora odrzuca ludzi. Pozostale zachowanie jak (...)

Moj egzemplarz kupowany u Playa z abo:
- dwa przyciski 4 i 7 wduszone i nieodskakujace
(brak 'klika' przy wciskaniu), proba wymiany na
drugi dzien po kupnie, po upewnieniu sie ze w
innych egzemplarzach jest ok, skonczyla sie
niepowodzeniem: aparat pojechal na 4 tygodnie do
serwisu po ekspertyze, wrocil z adnotacja ze
zostal naprawiony "przez wgranie nowego
oprogramowania", w rzeczywistosci byl rozkrecany i
naprawiony mechanicznie, wrocil z porysowana
szybka. Operator nie uznal mojej reklamacji,
przelknalem sline i zylem dalej.
- okazalo sie ze u mnie w domu (Poznan) dziala
siec Play tylko przy oknie, bo aparat skacze co
chwile z nadajnika 3G na 2G i z powrotem, przy
czym po zaakceptowaniu polaczenia przelacza sie z
roamingowego BTS PLusa na dalej polozony BTS Play.
Efekt: losowe tracenie lacznosci, zanik glosu,
zrywanie polaczen. Telefon k750i i P1i (nie
wpsominajac o innych producentach) dzialaja poprawnie.
- po roku zepsulo sie zlacze FastPort (przestalo
rozpoznawac sluchawki). telefon lezy na polce i go
chyba mlotkiem rozwale bez sentymentu.
- odbiornik GPS - dzialal jak chcial i kiedy
chcial, czasem lapal sygnal po minucie, czasem po
dziesieciu minutach nie zlapal.

Takie sa moje wrazenia. Totalny szmelc. A juz
mojego zdania na temat tracenia WSZYSTKICH
ustawien telefonu (lacznie z ksiazka) po updacie
przez SEUSa nie bede wypowiadal.

pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-04-14 21:01:43
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik rafa zooboy@poczta.onet.pl ...

[...]

to chyba jakas wada fabryczna - u mnie w ten sposób przestały działac poprawnie 4 5 i 6 - po dwoch reklamacjach naprawili.

Takie sa moje wrazenia. Totalny szmelc. A juz
mojego zdania na temat tracenia WSZYSTKICH
ustawien telefonu (lacznie z ksiazka) po updacie
przez SEUSa nie bede wypowiadal.

nie wiem co to?
Po wgraniu aktualizacji via net wszystko pozostało, tylko telefon jeszcze bardziej zwolnił!
Po aktualizacji w serwisie zawsze przyjezdzał goły (bez zadnych ustawien, lacznie z ksiazka!)!

Data: 2010-04-14 23:38:31
Autor: rafa
Co byscie kupili
Takie sa moje wrazenia. Totalny szmelc. A juz
mojego zdania na temat tracenia WSZYSTKICH
ustawien telefonu (lacznie z ksiazka) po updacie
przez SEUSa nie bede wypowiadal.

nie wiem co to?

SEUS= SonyEricsson Update Service = update view inet
u mnie zawsze konczyl sie czyszczniem ksiazki
adresowej

Data: 2010-04-13 12:56:17
Autor: basteku
Co byscie kupili
W dniu 2010-04-09 14:58, Budzik pisze:

moze masz małe wymagania?

Wybor W995

- duza ksiazka telefoniczna (obecnie mam jakies 700 wpisów w ksiazce)

jest

- rozbudowane mozliwosci polaczenia z PC (mozliwosc zgrania całej
konfiguracji do PC, wysyłania SMSów z komputera przez telefon, archwizacja
itp.)

MyPhoneExplorer

- mozliwosc tworzenia grup i przypisywania grupom cech takich jak dzwiek
dzwonka itp.

Grupy mozna tworzyc, ale dzwonki mozna przypisywac niestety do koknretnej osoby

- latarka (swietny gadzet w SE) :)

No ba ... pewnie, ze jest :)

- fajne byłoby tzw szybkie wyszukiwanie (cos jak metoda slownikowa w
smsach), jak w Se C702

Pytanie wyszukiwanie czego ?? bo jezeli chodzi o kontakt to oczywiscie jest

- szybkosc dzialania (poziom z SE C702 jest oględnie mowiac niezadowalajcy)

Hmm .. wg mnie dziala szybko ..

- mała awaryjnosc - w tym temacie C702 to dno.

Jeszcze ani razu nie mialem z nim problemow ..

- wyswietlacz - taki jak w C702 wystarczy, ale raczej nie mniejszy

Wyswietlacz jest duzy :))

- bateria - coby chociaz z dwa dni wystarczyła.

Spokojnie wystarcza - ok godz. rozmow, internet 3G

- dyktafon, uruchamiany jednym przyciskiem, nie wydajacy z seibie dzwieków
podczs nagrywania rozmowy

Ciezko mi powiedziec, bo nie uzywam ..

Ja mam C702 i był 4 razy w serwisie.
Do firmy kupiłem podobne i polowa była w serwisie przynajmniej raz.
Chcesz liste bugów w oprogramowaniu?

nie mialem nigdy C702.

[...]

Hmm .. dziwne, ale wg mnie da sie wszystkie ustawienia wyeksportowac i ponownie zaimportowac praktycznie do kazdego SE darmowmym MyPhoneExlorer'rem (doskonalym zreszta narzedziem do SE - szkoda, ze Nokie nie maja takich darmowych programow)

Miałem tez k500 - zacinajacy sie joystick oraz odpadajaca klapak - szybko
sie pozbyłem tej zabawki.

Tego tez nie mialem.

Data: 2010-04-13 15:16:34
Autor: Budzik
Co byscie kupili
[...]

ale zgram wszystko? Od ksiazki telefonicznej po mp3 i przypisania tychze do poszczegolnych osób/grup?

- mozliwosc tworzenia grup i przypisywania grupom cech takich jak
dzwiek dzwonka itp.

Grupy mozna tworzyc, ale dzwonki mozna przypisywac niestety do koknretnej osoby

i do dzis nie wiem, po co tworzyc takie grupy (w poprzednich Se to samo)

- latarka (swietny gadzet w SE) :)

No ba ... pewnie, ze jest :)

tak jak smiałem sie z pierwszej latarki w k750 tak dzis uwazam, ze jedna z bardziej przydarnych pierdołek.

- fajne byłoby tzw szybkie wyszukiwanie (cos jak metoda slownikowa w
smsach), jak w Se C702

Pytanie wyszukiwanie czego ?? bo jezeli chodzi o kontakt to oczywiscie
jest
a działa z pl-literkami?
Znaczy, wpisujac 585 znajde Łukasza?

- szybkosc dzialania (poziom z SE C702 jest oględnie mowiac
niezadowalajcy) Hmm .. wg mnie dziala szybko ..

czyli jak wejde do ksiazki i wpisze szybko 3-4 litery, to znajde dana osobe od razu czy bede musiał czekac z 2 sekundy, jak w c702?

- mała awaryjnosc - w tym temacie C702 to dno.

Jeszcze ani razu nie mialem z nim problemow ..

ok, ale jedna sztuka o niczym nie swiadczy.
Moize tylko c702 jest jakis pechowy?

[...]

mozesz sprawdzic?

[...]

wszystkie? Np. przypisanie dzwonka do konkretnej osoby? Jak?

Data: 2010-04-14 08:14:57
Autor: basteku
Co byscie kupili
W dniu 2010-04-13 17:16, Budzik pisze:
[...]

hmm ... mp3 zgrasz ale niestety nie da sie przypisac do osoby :(( .. a szkoda ..

[...]

:) chyba tylko w celu wysylania sms'ow swiatecznych :) ..

a działa z pl-literkami?
Znaczy, wpisujac 585 znajde Łukasza?

Tak .. nie mam  łukasza w ksiazce, ale testowo zalozylem sobie i dziala ..

[...]

hmm .. wyszukuje z szybkoscia wpisywania liter ..

- dyktafon, uruchamiany jednym przyciskiem, nie wydajacy z seibie
dzwieków podczs nagrywania rozmowy

Ciezko mi powiedziec, bo nie uzywam ..

mozesz sprawdzic?

hmm .. tu chyba jednak slychac cos :) i nie da sie jednym przyciskiem wlaczyc nagrywania .. :( ..

[...]

No coz .. tu niestety racje masz ... jednak nie wszystko ...

Przepraszam, ze polecilem Ci telefon nie spelniajacy Twoich wymagan.

Podsumowujac, wybralem wlasnie SE ze wzgledu na szybkosc dzialania, wygode uzytkowania .. wazniejsze funkcje uzywane w telefonie ustawiam sobie na skrotach klawiszow nawigacyjnych, czyli np przycisk w prawo wlacza badz wylacza BT .. klawisz w gore wlacza badz wylacza WLAN .. itd ..

Pozdr.
Bastek

Data: 2010-04-14 16:01:43
Autor: Budzik
Co byscie kupili
[...]

no wlasnie.
To po co polecasz cos, co nie jest odpowiedzia na moje pytanie?
Mp3 tez nie zgrasz jakos automatycznie, musisz recznie poprzenosic.

[...]

no tak, chyba tylko do tego. No ale zeby było fajniej - ustawien grup tez nie mozna zgrac.

a działa z pl-literkami?
Znaczy, wpisujac 585 znajde Łukasza?

Tak .. nie mam  łukasza w ksiazce, ale testowo zalozylem sobie i
dziala ..
super, ze porpawili.
Szkoda, ze nie potrafia poprawic w oprogramowaniu do C702

[...]

fajnie

[...]

szkoda
Uruchamianie jednym klawiszem działało dobrze w k750i - zepsuli.
Beepów chyba tez w k750 nie było, ale tu juz sobie głowy nie dam uciac.

[...]

nic nie szkodzi - jak widac diabeł tkwi w szczegoloach i nie wszyscy sa tak wymagajacy wzgledem telefonu, jak ja :)

[...]

ja tez.
Ale np. tego nagrywania w c702 dopisac sie nie da.

Data: 2010-04-15 08:40:34
Autor: basteku
Co byscie kupili
W dniu 2010-04-14 18:01, Budzik pisze:

To po co polecasz cos, co nie jest odpowiedzia na moje pytanie?

Hmm .. ok .. przeprosilem .. ale chociaz ja jeden cos polecilem ...

Mp3 tez nie zgrasz jakos automatycznie, musisz recznie poprzenosic.

mp3 kopiuja sie automatycznie ..

Pozdr.
Bastek

Data: 2010-04-15 03:10:27
Autor: Janeo
Co byscie kupili
Nie wiem po co ten caly halas.
MyPhoneExplorer -> Rozpocznij Multisynchronizacje, i po krzyku.

Data: 2010-04-15 16:01:42
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik Janeo janeo100@gmail.com ...

Nie wiem po co ten caly halas.
MyPhoneExplorer -> Rozpocznij Multisynchronizacje, i po krzyku.

i co wtedy sie dzieje?
Synchronizuja sie melodie przypisane do kontaktów?

Data: 2010-04-15 10:32:53
Autor: Janeo
Co byscie kupili
On 15 Kwi, 18:01, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Synchronizuja sie melodie przypisane do kontaktów?
??
Duzo masz takich? :-ooo

Data: 2010-04-16 06:38:58
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik Janeo janeo100@gmail.com ...

Synchronizuja sie melodie przypisane do kontaktów?
??
Duzo masz takich? :-ooo

miałbym, gdyby dało sie przenosic.
Nie mam, bo jak po pierwszym serwisie telefon przyjechał pusty, to sie wkurwiłem i nie chciało mi sie ustawiac.
Ale tu bardziej chodzi o to, ze podajesz nieprawdziwe informacje.

Data: 2010-04-15 23:55:32
Autor: Janeo
Co byscie kupili
On 16 Kwi, 08:38, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
miałbym, gdyby dało sie przenosic.
Widze, ze masz wymagania. Kto wie, moze doo kazdego wpisu inna
melodia. To dobitnie wskazuje na miare, zakres i zasadnosc twoich
zarzutow wobec telefonu. Proponuje ta bezsensowna dyskusje skonczyc.
Z mojej strony EOT

Data: 2010-04-16 08:01:52
Autor: Budzik
Co byscie kupili
[...]

ROTFL
przyczepiłes sie do jednego błedu.
Moge ci na bierząco pokazywac kolejne.
A co do melodii - wolałbym przypisywac je do grup.
Co poszczegolnych osób - mam moze 10 takich. To chyba nie sa jakies wielkie wymagania, zebym nie musiał tych 10 wpisów edytowac raz na 3 miesiacem, bo serwis nie potrafi przywrocic ustawien?

Data: 2010-04-15 16:01:44
Autor: Budzik
Co byscie kupili
Użytkownik basteku bastek.u@NO123SPAM.interia.pl ...

To po co polecasz cos, co nie jest odpowiedzia na moje pytanie?

Hmm .. ok .. przeprosilem .. ale chociaz ja jeden cos polecilem ...

sorry, sorry - po prostu czytałem po kolei i od razu odpowiadałem.
Odszczekuje powyzsze. hau hau!

Mp3 tez nie zgrasz jakos automatycznie, musisz recznie poprzenosic.

mp3 kopiuja sie automatycznie ..

ok

Data: 2010-04-10 16:58:44
Autor: Budzik

[...]