Co byscie zrobili w takiej sytuacji?

Data: 2009-09-10 09:30:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co byscie zrobili w takiej sytuacji?
amos wydusil z siebie te slowy:
\

Nigdy nie dawalem lapowek, nie daje i nie zamierzam dawac. Osobisie
zadanie przywiezienia homologacji odebralem jako zaczynek do
wyciagniecia ode mnie kasy. Co by bylo, gdybym nie mial tego
dokumentu? Przeciez wiele osob kupuje auto z wbita instalacja gazowa i
bez dodatkowych papierow. Czesto dotarcie do zakladu, ktory ja wstawil
jest niemozliwe.

bo to nie do zakladu montujacego, a do producenta butli musisz napisac pismo o odpis/duplikat

Kazdy wlasciciel auta z LPG wie, ze zeby zrobic przeglad potzebny jest ten papier i tyle. Pewnym odstepstwem bywa czasem przypadek, kiedy robisz przeglad na tej samej stacji co zawsze, bo oni juz to swiadectywo widzieli i moga nie chciec drugi raz.

Poza tym - (pomijam lapówkarstwo itd)  nie ma mozliwosci zrobienia przrgladu bez tego papierka.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Co byscie zrobili w takiej sytuacji?