Co byscie zrobili w takiej sytuacji?

Data: 2009-09-10 21:25:58
Autor: Adam Płaszczyca
Co byscie zrobili w takiej sytuacji?
Dnia Wed, 9 Sep 2009 22:28:44 -0700 (PDT), amos napisał(a):

Co byscie zrobili w takiej sytuacji?

Wzięli w zęby wymagany przez przepisy dokument i dali zarobić innej stacji. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-10 12:58:34
Autor: amos
Co byscie zrobili w takiej sytuacji?
On 10 Wrz, 21:25, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
Dnia Wed, 9 Sep 2009 22:28:44 -0700 (PDT), amos napisał(a):
> Co byscie zrobili w takiej sytuacji?
Wzięli w zęby wymagany przez przepisy dokument i dali zarobić innej stacji.
A jednak dalem zarobic tej samej. Jest tam jeden wporzadku diagnosta,
na ktorego szczesliwie kolejny raz trafilem.
Wszystko cieprliwie i chetnie opisuje, odpowiada na zadane pytania.

Dopytalem sie dlaczego teraz tak wymagaja papierkow. Potwierdzil to,
co zostalo juz napisane. Od jakiegos (blizej nieokreslonego) czasu
maja taki obowiazek. Wczesniej takiego obowiazku nie bylo dlatego wiec
nic nie spisywali. Z tego tez powodu nie maja w bazie szczegolow z
poprzednich badan, ktore u nich robilem.

Tym razem faktycznie skrupulatnie zanotowal numery ze swiadectwa
homologacji choc standardowo niczego poza szczelnoscia instalacji nie
sprawdzal.

Bede naprawde kiedys zdziwiony, gdy ktos mi sprawdzi numery butli...

Pozdawiam
amos

Data: 2009-09-10 23:05:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:58:34 -0700 (PDT), amos napisał(a):

Bede naprawde kiedys zdziwiony, gdy ktos mi sprawdzi numery butli...

Mi sprawdzają. Może dlatego, że ja jeżdżę do stacji, która solidnie trzepie
auto sprawdzając jego stan, a nie szuka możliwości wyrwania kasy za
pierdoły?

Parę razy dostawałem pieczątkę z zalecenie wymiany jakiejś części, a
ponieważ jestem stałym klientem, to również w sytuacji, kiedy trzeba było
coś wymienić - diagnosta wiedziałm, że będzie wymienione (i było). --

Co byscie zrobili w takiej sytuacji?