Co cechuje nas Polakow ?

Data: 2010-04-05 11:26:13
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?
Przedewszystkim obluda .
Obecna jest wsrod nas wszedzie . Obecna w polityce , obecna w kosciele w kazdej instytucji i w kazdym z nas .
Kolejna charakterystyczna nasza cecha jest zaklamanie , to samo , ktore pozwala nam mowic tysiace nic nie znaczacych slow bedacych apoteoza np. JPII-go ale kiedy zapytasz kogokolwiek z mowiacych tym jezykiem o szczegoly lub chocby tylko o konkrety , nie znajdziesz zadnej odpowiedzi . Rowniez na grupie wielu pisze " wielkiPolak " , "swiety" , " najwiekszy " i setki innych synonimow ale kiedy zapytasz jak nalezy to rozumiec , na czym owa swietosc , wielkosc itd. polega , odpowiedzi nie znajdziesz bo zamiast niej uslyszysz te same slowa , tylko w innej konfigurqacji i zestawieniu .
Nie jestesmy wolni rowniez od rzadko spotykanego u innych nacji zacietrzewienia  , tego samego , ktore rozwalalo nasz kraj przez wieki , ze przypomne tylko slynne liberum veto .
Nalezymy do ludzi wsrod ktorych jest najwiecej medrcow i wszechwiedzacych a wiec takich , dla ktorych autorytet to pustoslowie , chyba , ze chodzi o nas samych  a jesli juz jakas grupa taki autorytet uznaje , to reszta robi wszystko aby go splaszczyc , zniweczyc i zochydzic . Moznaby wymieniac setki przykladow ale wspomne tylko o Walesie , JPII-gim , czy Gieremku . Kazden z nich ma tyle samo wielbicieli ile nieprzejednanych wrogow .
Nie ma sie jednak co dziwic , skoro popelnia sie podstawowe bledy w zakresie kreowania tych autorytetow stawiajac na cokol np. Kuklinskiego lub jesli popelniane sa takie bledy jak zamiatanie pod dywan przez ludzi kosciola i czesc wiernych , dokonywanych  zbrodni np. pedofilstwa .
Czy to mloda demokracja nas tak niszczy nie pozwalajac dojsc do glosu normalnosci ? .
Czy ma to calkiem inne podloze ? .
Co o tym sadzicie ? .

cyc

Data: 2010-04-05 08:32:11
Autor: Mariusz Merta
zaiste prawdziwy potomek kajfasza, szaty pan już ro zdarł :-)))))
wal pan marchewa dla tzva adonaja, na lewo, prawo i wprost
a potem testowo w koniec jelita grubego swój rzacz jasna, postukać
mocno w resztki mózgowia czy
tego czegoś co u pana pełni tę zaszczytna funkcje to może panu pejsy
wyskoczą :-)))
panie cyc, może ładna pogoda, idź pan na spacer...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-05 17:54:28
Autor: Polok_prawdziwy
Mariusz Merta wrote:

[...]

A POCIEż zmuwiony...!?

- bojak nie, to PRYNTKO GODZINKI ŁODPRAWIAć, bo w gzechu i niecystościach skonos...!

PS - w niecystościach napewno, bo jus teroski galoty sem kidos, jak ło włosnym konaniu rozmyślos...

Data: 2010-04-05 23:36:22
Autor: zbig
On 5 Kwi, 17:32, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
[...]

E tam. Cyc to żydofob. Pejsów u niego nie uświadczysz.

Data: 2010-04-05 11:36:40
Autor: mkarwan
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpcabm$93q$1news.onet.pl...
Przedewszystkim obluda .

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?
Uważasz się za Polaka czy Żyda?

Data: 2010-04-05 08:59:29
Autor: Hans Kloss
Co cechuje nas Polakow ?
On 5 Kwi, 11:36, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?
Uważasz się za Polaka czy Żyda?

Przecież to sowiet, komuch i śmieć. jego zdanie na temat "co cechuje
NAS, Polaków" nie ma kompletnie żadnego znaczenia bo taki z niego Plak
jak ze mnie muzułmanin. Ja osobiście chciałbym żeby Polaków cechowało
np. konsekwentne tępienie takich matołów jak cycek ale niestety mój
naród jest cierpliwy, bogobojny, tolerancyjny aż do przesady i ogólnie
skupiony na swoich prywatnych sprawach a więc nieskory do
eksterminacji cycoidów w dobrze pojętym interesie publicznym.
J-23

Data: 2010-04-06 16:46:28
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c15cae9-3d7e-44ff-aaf8-ab72c4de5587u22g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Moj narod ?
No prosze ! hans kupil sobie narod nawlasnosc ! pewie i mnie sobie kupil ? .
Jestes glupszy niz sadzilem " bogobojny , tolerancyjny "  durniu . Taki prostak , prymityw i kawal chama , co przeciez nie jest zadnym odkryciem , pisze " moj narod " !! .  Pisze o Twoich charakterystycznych cechach  tak dla przypomnienia bo poza tym , ze jestes szczesliwym "posiadaczem " wyzej wymienionych , to masz jeszcze krotka pamiec i od czasu do czasu trzeba Ci przypomniec kim jestes i co za szwabskie scierwo z Ciebie .
I takie bolszewickie cos ma czelnosc pisac " moj narod " !!.
Co to sie porobilo na tym bozym swiecie ? .
cyc

Data: 2010-04-06 14:19:28
Autor: Hans Kloss
Co cechuje nas Polakow ?
On 6 Kwi, 16:46, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Moj narod ?
No prosze ! hans kupil sobie narod nawlasnosc !

Jesteś kompletnym idiotą, nie znającym nawet języka polskiego- jest
niemal niemożliwe  żeby był  to twój język ojczysty. . "Mój naród"
podobnie jak "moja wiara" to w moim ojczystym języku (TAK! język
polski jest moim ojczystym językiem, w odróżnieniu...) określenia
przynależności a nie stosunku własności, cycoidalny bęcwale. Pisząc
albo mówiąc o Polsce "mój kraj" "moja Ojczyzna" też czujesz się
właścicielem Polski, półmózgu?
J-23

Data: 2010-04-07 10:02:48
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c4cc79fc-1233-452b-a656-3653887c20a6r27g2000yqn.googlegroups.com...
On 6 Kwi, 16:46, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

Tak mozna interpreetowac zwrot w przypadku ludzi myslacych i zachowujacych sie normalnie .
Ty do nich nie nalezysz wiec okreslenie " moj narod " nalezy rozumiec doslownie .
Tymbardziej ma to sens , ze w sposob niepodlegajacy dyskusji usilujesz , glownie chamstwem , narzucic "swojemu narodowi " wlasna ocene zdarzen a kazdego inaczej myslacego mieszasz z blotem .....bo to przeciez " Twoj narod "!! . Ot ! , megaloman .
..
cyc

Data: 2010-04-05 12:07:05
Autor: Polok_prawdziwy
Co cechuje nas Polakow ?
cyc wrote:

"Mentalność" nasa...

- zauwaz, ze nima Nacyji na Swiecie, wturoby dobrowolnie swuj Kroj psedała...

Ito niejeden roz...!

Doputy wtosik "łobcy" zamordem nos tsymo, syćko jest ŁOKEJ, ale wystarcy dać nom troseckem "wolności"...

PS Cyzby Bismarck racjem mioł...?

Data: 2010-04-05 12:15:42
Autor:
Co cechuje nas Polakow ?
On Mon, 5 Apr 2010 11:26:13 +0200, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

Przedewszystkim obluda  [...]

 ty roberciu jestes wlasnie takiej obludy przykladem.

--

 HeSk

Data: 2010-04-05 14:38:54
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpcjh9$7vp$1speranza.aioe.org...

[...]

Dopisz cycu do tego katalogu, jeżeliś jest Polakiem, jeszcze upierdliwość.
Piotr

O tak !!. Ta rowniez ma wsrod nas rzesze fanow !.
Wystarczy przeczytac odpowiedzi co niektorych na moj post , choc na te akuratnie moznaby a moze nalezaloby spojrzec w kategoriach choroby .

cyc

Data: 2010-04-05 15:13:48
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpcm1j$bor$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpclkv$bft$1news.onet.pl...

[...]

Ano, może i choroby... Bo jak coś człowiekowi do łba wejdzie, i nie chce wyjść, tylko sie szeląta i szeląta... I taki człek tylko z tym łazi i marudzi wszystkim wokół i bez przerwy, to wtedy możemy wspomnieć o chorobie. To takie maniakalne jest cycu...
Pomimo, że taki człek ma poczucie wyższej racji, i misji niejednokrotnie...
To jednak jest to tylko zwykły pierdolec, który trzeba lekami rozpedzać. :-)
Piotr

Tak dlugo bede "maniakalnie " walczyl z lotrami w koloratkach , jak dlugo choc jeden ksiadz bedzie sprzeniewierzal sie naukom Chrystusa a jego kumple w zawodzie beda go bronili .
Mozesz nazywac to sobie jak chcesz , maniakalna upierdliwosci , walka z kosciolem , wojna wypowiedziana kosciolowi , antyklerykalizmem i czym tam chcesz !.
Moja sila przebicia niewielka ale przynajmniej moje sumienie jest na tyle czyste , ze moge powiedziec "robilem co moglem " . Ty tego o sobie powiedziec nie mozesz i za kazdo zlo jakie wyrzadzil dotad ksiadz i to jakie jeszcze wyrzadzi , bierzesz czastke odpowiedzialnosci .
Woda w ustach jest dobra tylko wtedy , kiedy plucze sie zeby .
Gdyby  problem , ktory teraz wybuchnal z taka sila zostal przez wiernych znaczne wczesniej dostrzezony , to dzisiaj mozna byloby mowic o marginesie sprawy i przypadkach jednostkowych , sporadycznych . Poniewaz jednak tacy jak Ty i nawet ci uczciwi ksieza zamykali usta pozostalym , broblem nabrzial do rozmiarow , ktory na dlugo polozy cien na kosciele .
Nie mam watpliwosci kto ma racje , ja krytykujac i domagajac sie kary dla winnych , czy Ty , ktory bagatelizujesz problem  udajac , ze go nie ma !.

cyc

Data: 2010-04-05 16:13:35
Autor: u2
Co cechuje nas Polakow ?
W dniu 2010-04-05 15:13, cyc pisze:
Tak dlugo bede "maniakalnie " walczyl z lotrami w koloratkach , jak dlugo choc jeden ksiadz bedzie sprzeniewierzal sie naukom Chrystusa a jego kumple w zawodzie beda go bronili .

Pozostaw to organom sprawiedliwości, ty nie jesteś od wymierzania kary,
jesteś tylko zwykłym propagandystą :)

Data: 2010-04-06 16:35:12
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpcrse$mt7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja nie bede , oczywiscie  ich wsadzal do wiezienie bo nie od tego jestem ale bede im to wytykal i takie mam prawo a wrecz obowiazek !.
Co do wieznien , to niestety mieszkamy w panstwie wyznaniowym , gdzie o karze i winie w przypadku przestepcow w koloratkach nie decyduje prawo , tylko zdanie hierachy a to najczesciej jest jedno - niewinny .

cyc

Data: 2010-04-05 17:38:06
Autor: karwanjestkretynem
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Poniewaz jednak tacy
jak Ty i nawet ci uczciwi ksieza zamykali usta pozostalym , broblem nabrzial do rozmiarow , ktory na dlugo polozy cien na kosciele .

Jeśli zamykali, to nie są uczciwi. Ich uczciwośc jest taka sama jak hanysa, a polega na tym, żeby o draństwach sutannowych zboków głośno nie mówic.

Artur Borubar
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 261 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-06 16:31:42
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpcqp9$icj$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpcnme$h2g$1news.onet.pl...

Nie mam watpliwosci kto ma racje , ja krytykujac i domagajac sie kary dla winnych , czy Ty , ktory bagatelizujesz problem  udajac , ze go nie ma !.

Ja też nie mam wątpliwości cycu, ze znalazłeś kij, a teraz szukasz psa. Oczywiście czynność tę wykonujesz z niezwykłą szlachetnoscią w oku. Pewnie pies to "doceni" kiedy go w końcu dorwiesz.
Piotr
PS. W tym co piszesz jest pełno insynuacji pod moim adresem, w zasadzie same insynuacje. Pobrzmiewa w tym wasz ulubiony slogan, "kto dziś nie jest z nami, ten jest przeciw nam...".
A ja mam tylko w dupie te wasze GWniane krucjaty. Bo ty wykonujesz szechterowy plan. Oczywiscie wiesz o tym cycu?

GW ? , szechter ? , krucjata ? ,  paranoja , Piotrze , paranoja !!.
Jestes jednym z tych  ktorzy maja " dar " interpretowania cudzych intencji tak ,jakbys byl w stanie czytac w umyslach .
Nie masz takiego daru , ani takiego prawa , ktore pozwoliloby Ci na takie oceny . Jesli powiem , ze jestem komunista , to znaczy , ze nim jestem ale jesli mowie , ze nie , to znaczy , ze nie jestem . Podobnie ma sie sprawa z moimi intencjami dotyczacymi krytyki kleru . Jesli mowie , ze czynie to z czysta intencja  , taka ktora ma na wzgledzie dobro Kosciola , to znaczy , ze tak mysle i nikt nie ma prawa mi zarzucac czegos innego , tymbardziej , ze nie mam powodow abym musial klamac bo ani sie nie mam czego bac , ani mi nikt nic nie wezmie , kiedy napisze , ze jestem antyklerykalem , tymbadziej ze zjawisko to dzisiaj jest juz powszechne .
Nie umiesz zrozumiec tego , ze stojac po stronie niekwestionowanego zla , ktore ja krytykuje nie masz racji ? .
Moj kij nie znalazl sie w moich rekach z przypadku , ze utrzymam sie w zaproponowanej przez Ciebie konwencji , podnioslem go , ale tylko dlatego abym mial czym bronic tak siebie , jak i tych wartosci , ktore sa mi bliskie a ktore na oczach milionow sa beszczeszczone przez tych , ktorych jedynym zadaniem jest ich promowanie .

cyc
cyc

Data: 2010-04-07 09:58:04
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpg7iv$h9t$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpfgkh$j13$1news.onet.pl...

GW ? , szechter ? , krucjata ? ,  paranoja , Piotrze , paranoja !!.
Jestes jednym z tych  ktorzy maja " dar " interpretowania cudzych intencji tak ,jakbys byl w stanie czytac w umyslach .

No dobra, daru nie mam, ale mogę sie policytować?
Kto ma większą "paranoję".
Ja, czy ty?
Piotr
PS. Jakbys miał problem to policz swoje teksty w których wyrazasz "troskę" o naszą matkę Kosciół.

Troski niegdy nie za wiele !!.Pozatym jest to glownie reakcja na bezmyslna obrone tego czego obronic sie nie da przez tych , dla ktorych dobro Kosciola polega ne skrywaniu i tolerowaniu dokonywanych zbrdoni przez jego przedstawicieli  .

cyc

Tylko te z ostatniego tygodnia cycu. :-) Zestaw je z
ilością swoich tekstów na inny temat.
A później spróbuj mi wytłumaczyc, że to "normalny" objaw.

Data: 2010-04-05 16:28:06
Autor: awe
Co cechuje nas Polakow ?

[...]

-- -- -- -- -- -
dlatego tak wlasnie patrze na ciebie. lecz sie glabie i to u specjalisty, bo od paru miesiecy upierdalasz tymi swoimi wypocinami ludziom zycie na psp
awe
awe

Data: 2010-04-05 16:39:51
Autor: Polok_prawdziwy
Co cechuje nas Polakow ?
awe wrote:

dlatego tak wlasnie patrze na ciebie. lecz sie glabie i to u specjalisty,
bo od paru miesiecy upierdalasz tymi swoimi wypocinami ludziom zycie na

Acobyś chcioł, modlitw porannych, abo aniołapańckiego łodrana suchać AWEMARYNA...!!!

Abo PIERDUŁ, jakie to Poloki PANY I WŁADCY PSEBIEGŁE som...!?

Idź lepij, i twojego PONAIWŁADCY nakozaniu w nojblizsym kościele posłuchej - bedzies siem SPEŁNIONY cuć...!

Data: 2010-04-06 07:15:02
Autor: awe
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:7b8p87-6q6.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
przestan pierdolic. nie rozumiem tego lamanego goralskiego. wiesz cieciu ja nie jestem na etapie czytania rad jakiegos zjeba z netu. doskonale sam sobie daje rade
awe

Data: 2010-04-05 17:58:56
Autor: Gringo
Co cechuje nas Polakow ?
Piotr wrote:

U�ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa� w wiadomo�ci

[...]

Dopisz cycu do tego katalogu, je�eli� jest Polakiem, jeszcze
upierdliwo��.
Piotr

Tak obserwuję tę grupę od dłuĹźszego czasu i nie da się ukryć, Ĺźe ten tzw. głupi Piotruś jest największym złośliwcem i upierdliwcem na grupie. Takiej drugiej zjadliwej i złośliwej kurwy tu nie ma.  Ten jegomość tylko jadem, uszczypliwością i złośliwością się Ĺźywi. Skąd tyle w człowieku nienawiści, jadu i złośliwości do ludzi? Ta menda ludzka tylko tym Ĺźyje.

Data: 2010-04-05 18:18:34
Autor: karwanjestkretynem
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Gringo" <Gringo_wytnij_to@qmail.com> napisał

Tak obserwuję tę grupę od dłuższego czasu i nie da się ukryć, że ten
tzw. głupi Piotruś jest największym złośliwcem i upierdliwcem na
grupie. Takiej drugiej zjadliwej i złośliwej kurwy tu nie ma.  Ten
jegomość tylko jadem, uszczypliwością i złośliwością się żywi. Skąd
tyle w człowieku nienawiści, jadu i złośliwości do ludzi? Ta menda
ludzka tylko tym żyje.

Hanys jest sztandarowym przykładem śmiecia, który pod przykrywką obrony wiary, oczywiście we własnym mniemaniu, ma na celu dokopanie wszystkim, którzy myślą inaczej niż on. Jak każdy moher toczy piane z gęby przy każdej okazji z przekonaniem, ze robi to w słusznej sprawie. Każde skurwysyństwo sukienkowego "tłumaczy" działaniem na chwałę bożą. Przez menelstwo tego typu, kościół się znalazł się obecnej w sytuacji, co oczywiście menelowi nie przeszkadza ubolewac nad krytykowanym kościołem. Jednym słowem, ścierwo ostatniego gatunku.

Artur Borubar

Data: 2010-04-05 09:45:34
Autor: Mariusz Merta
wyjmij belkę z oka swego
Data: 2010-04-05 18:40:58
Autor: Polok_prawdziwy
Co cechuje nas Polakow ?
Gringo wrote:

[...]

Boto cheba jakiś FRATER, abo jego PREPOGANDZISTA jest...

Data: 2010-04-05 20:50:56
Autor: Polok_prawdziwy
Co cechuje nas Polakow ?
Piotr wrote:

Boto cheba jakiś FRATER, abo jego PREPOGANDZISTA jest...

Jejku, i ty się dur/mny gurolu do szarpanie mnie po nogawkach przez
jakiegoś kundla, dołączasz?
Normalnie wstyd... A wzionbyś stachete i bił siem jak cłowiek.
Piotr
PS. "Dookoła nie widzę ludzkich twarzy..."

Cheee..., cheee...
- "ity Brutusie"....

Nie..., nie Pietrosku, niesarpiem ciem...

- tosom ino moje dumniemania....

Zrestom..., pisołem ci jus to kiedysik, zetak myślem, zeto twuj "chlebpowsedni"...

Nowet pytołem ciesiem swego casu, cyci cosik Rybnik godo... :)

Wiela znakuw naniebie i zimi nato wskazuje

Data: 2010-04-05 20:30:01
Autor: jadrys
Co cechuje nas Polakow ?
W dniu 2010-04-05 17:58, Gringo pisze:

[...]

E tam złośliwcem, - po prostu w bardzo wielu sprawach ma rację... Na pewno nie jest jakimś żadnym fanatykiem w stylu Grzegorza Z czy abc.

Data: 2010-04-07 19:08:43
Autor: HaMMeR
Co cechuje nas Polakow ?
ciach

Tak obserwuję tę grupę od dłuższego czasu...

  ciach

Nuda, ciekawosc, czy zawodowa koniecznosc?

Data: 2010-04-05 21:27:37
Autor: konserwator
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpcabm$93q$1news.onet.pl...

nie odnioise sie do tekstu (nie czytalem) ale odpowiem na pytanie zadane w temacie:
wyjatkowe poblazanie dla komuchow i nieskutecznosc ich wieszania "zamiast lisci"... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Co cechuje nas Polakow ?