Co cechuje nas Polakow ?

Data: 2010-04-05 14:38:54
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpcjh9$7vp$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpcabm$93q$1news.onet.pl...

Przedewszystkim obluda .
Obecna jest wsrod nas wszedzie . Obecna w polityce , obecna w kosciele w kazdej instytucji i w kazdym z nas .
Kolejna charakterystyczna nasza cecha jest zaklamanie , to samo , ktore pozwala nam mowic tysiace nic nie znaczacych slow bedacych apoteoza np. JPII-go ale kiedy zapytasz kogokolwiek z mowiacych tym jezykiem o szczegoly lub chocby tylko o konkrety , nie znajdziesz zadnej odpowiedzi . Rowniez na grupie wielu pisze " wielkiPolak " , "swiety" , " najwiekszy " i setki innych synonimow ale kiedy zapytasz jak nalezy to rozumiec , na czym owa swietosc , wielkosc itd. polega , odpowiedzi nie znajdziesz bo zamiast niej uslyszysz te same slowa , tylko w innej konfigurqacji i zestawieniu .
Nie jestesmy wolni rowniez od rzadko spotykanego u innych nacji zacietrzewienia  , tego samego , ktore rozwalalo nasz kraj przez wieki , ze przypomne tylko slynne liberum veto .
Nalezymy do ludzi wsrod ktorych jest najwiecej medrcow i wszechwiedzacych a wiec takich , dla ktorych autorytet to pustoslowie , chyba , ze chodzi o nas samych  a jesli juz jakas grupa taki autorytet uznaje , to reszta robi wszystko aby go splaszczyc , zniweczyc i zochydzic . Moznaby wymieniac setki przykladow ale wspomne tylko o Walesie , JPII-gim , czy Gieremku . Kazden z nich ma tyle samo wielbicieli ile nieprzejednanych wrogow .
Nie ma sie jednak co dziwic , skoro popelnia sie podstawowe bledy w zakresie kreowania tych autorytetow stawiajac na cokol np. Kuklinskiego lub jesli popelniane sa takie bledy jak zamiatanie pod dywan przez ludzi kosciola i czesc wiernych , dokonywanych  zbrodni np. pedofilstwa .
Czy to mloda demokracja nas tak niszczy nie pozwalajac dojsc do glosu normalnosci ? .
Czy ma to calkiem inne podloze ? .
Co o tym sadzicie ? .

Dopisz cycu do tego katalogu, jeżeliś jest Polakiem, jeszcze upierdliwość.
Piotr

O tak !!. Ta rowniez ma wsrod nas rzesze fanow !.
Wystarczy przeczytac odpowiedzi co niektorych na moj post , choc na te akuratnie moznaby a moze nalezaloby spojrzec w kategoriach choroby .

cyc

Data: 2010-04-05 15:13:48
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpcm1j$bor$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpclkv$bft$1news.onet.pl...

[...]

Ano, może i choroby... Bo jak coś człowiekowi do łba wejdzie, i nie chce wyjść, tylko sie szeląta i szeląta... I taki człek tylko z tym łazi i marudzi wszystkim wokół i bez przerwy, to wtedy możemy wspomnieć o chorobie. To takie maniakalne jest cycu...
Pomimo, że taki człek ma poczucie wyższej racji, i misji niejednokrotnie...
To jednak jest to tylko zwykły pierdolec, który trzeba lekami rozpedzać. :-)
Piotr

Tak dlugo bede "maniakalnie " walczyl z lotrami w koloratkach , jak dlugo choc jeden ksiadz bedzie sprzeniewierzal sie naukom Chrystusa a jego kumple w zawodzie beda go bronili .
Mozesz nazywac to sobie jak chcesz , maniakalna upierdliwosci , walka z kosciolem , wojna wypowiedziana kosciolowi , antyklerykalizmem i czym tam chcesz !.
Moja sila przebicia niewielka ale przynajmniej moje sumienie jest na tyle czyste , ze moge powiedziec "robilem co moglem " . Ty tego o sobie powiedziec nie mozesz i za kazdo zlo jakie wyrzadzil dotad ksiadz i to jakie jeszcze wyrzadzi , bierzesz czastke odpowiedzialnosci .
Woda w ustach jest dobra tylko wtedy , kiedy plucze sie zeby .
Gdyby  problem , ktory teraz wybuchnal z taka sila zostal przez wiernych znaczne wczesniej dostrzezony , to dzisiaj mozna byloby mowic o marginesie sprawy i przypadkach jednostkowych , sporadycznych . Poniewaz jednak tacy jak Ty i nawet ci uczciwi ksieza zamykali usta pozostalym , broblem nabrzial do rozmiarow , ktory na dlugo polozy cien na kosciele .
Nie mam watpliwosci kto ma racje , ja krytykujac i domagajac sie kary dla winnych , czy Ty , ktory bagatelizujesz problem  udajac , ze go nie ma !.

cyc

Data: 2010-04-05 16:13:35
Autor: u2
Co cechuje nas Polakow ?
W dniu 2010-04-05 15:13, cyc pisze:
Tak dlugo bede "maniakalnie " walczyl z lotrami w koloratkach , jak dlugo choc jeden ksiadz bedzie sprzeniewierzal sie naukom Chrystusa a jego kumple w zawodzie beda go bronili .

Pozostaw to organom sprawiedliwości, ty nie jesteś od wymierzania kary,
jesteś tylko zwykłym propagandystą :)

Data: 2010-04-06 16:35:12
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpcrse$mt7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja nie bede , oczywiscie  ich wsadzal do wiezienie bo nie od tego jestem ale bede im to wytykal i takie mam prawo a wrecz obowiazek !.
Co do wieznien , to niestety mieszkamy w panstwie wyznaniowym , gdzie o karze i winie w przypadku przestepcow w koloratkach nie decyduje prawo , tylko zdanie hierachy a to najczesciej jest jedno - niewinny .

cyc

Data: 2010-04-05 17:38:06
Autor: karwanjestkretynem
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Poniewaz jednak tacy
jak Ty i nawet ci uczciwi ksieza zamykali usta pozostalym , broblem nabrzial do rozmiarow , ktory na dlugo polozy cien na kosciele .

Jeśli zamykali, to nie są uczciwi. Ich uczciwośc jest taka sama jak hanysa, a polega na tym, żeby o draństwach sutannowych zboków głośno nie mówic.

Artur Borubar
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 261 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-06 16:31:42
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpcqp9$icj$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpcnme$h2g$1news.onet.pl...

Nie mam watpliwosci kto ma racje , ja krytykujac i domagajac sie kary dla winnych , czy Ty , ktory bagatelizujesz problem  udajac , ze go nie ma !.

Ja też nie mam wątpliwości cycu, ze znalazłeś kij, a teraz szukasz psa. Oczywiście czynność tę wykonujesz z niezwykłą szlachetnoscią w oku. Pewnie pies to "doceni" kiedy go w końcu dorwiesz.
Piotr
PS. W tym co piszesz jest pełno insynuacji pod moim adresem, w zasadzie same insynuacje. Pobrzmiewa w tym wasz ulubiony slogan, "kto dziś nie jest z nami, ten jest przeciw nam...".
A ja mam tylko w dupie te wasze GWniane krucjaty. Bo ty wykonujesz szechterowy plan. Oczywiscie wiesz o tym cycu?

GW ? , szechter ? , krucjata ? ,  paranoja , Piotrze , paranoja !!.
Jestes jednym z tych  ktorzy maja " dar " interpretowania cudzych intencji tak ,jakbys byl w stanie czytac w umyslach .
Nie masz takiego daru , ani takiego prawa , ktore pozwoliloby Ci na takie oceny . Jesli powiem , ze jestem komunista , to znaczy , ze nim jestem ale jesli mowie , ze nie , to znaczy , ze nie jestem . Podobnie ma sie sprawa z moimi intencjami dotyczacymi krytyki kleru . Jesli mowie , ze czynie to z czysta intencja  , taka ktora ma na wzgledzie dobro Kosciola , to znaczy , ze tak mysle i nikt nie ma prawa mi zarzucac czegos innego , tymbardziej , ze nie mam powodow abym musial klamac bo ani sie nie mam czego bac , ani mi nikt nic nie wezmie , kiedy napisze , ze jestem antyklerykalem , tymbadziej ze zjawisko to dzisiaj jest juz powszechne .
Nie umiesz zrozumiec tego , ze stojac po stronie niekwestionowanego zla , ktore ja krytykuje nie masz racji ? .
Moj kij nie znalazl sie w moich rekach z przypadku , ze utrzymam sie w zaproponowanej przez Ciebie konwencji , podnioslem go , ale tylko dlatego abym mial czym bronic tak siebie , jak i tych wartosci , ktore sa mi bliskie a ktore na oczach milionow sa beszczeszczone przez tych , ktorych jedynym zadaniem jest ich promowanie .

cyc
cyc

Data: 2010-04-07 09:58:04
Autor: cyc
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpg7iv$h9t$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpfgkh$j13$1news.onet.pl...

GW ? , szechter ? , krucjata ? ,  paranoja , Piotrze , paranoja !!.
Jestes jednym z tych  ktorzy maja " dar " interpretowania cudzych intencji tak ,jakbys byl w stanie czytac w umyslach .

No dobra, daru nie mam, ale mogę sie policytować?
Kto ma większą "paranoję".
Ja, czy ty?
Piotr
PS. Jakbys miał problem to policz swoje teksty w których wyrazasz "troskę" o naszą matkę Kosciół.

Troski niegdy nie za wiele !!.Pozatym jest to glownie reakcja na bezmyslna obrone tego czego obronic sie nie da przez tych , dla ktorych dobro Kosciola polega ne skrywaniu i tolerowaniu dokonywanych zbrdoni przez jego przedstawicieli  .

cyc

Tylko te z ostatniego tygodnia cycu. :-) Zestaw je z
ilością swoich tekstów na inny temat.
A później spróbuj mi wytłumaczyc, że to "normalny" objaw.

Data: 2010-04-05 16:28:06
Autor: awe
Co cechuje nas Polakow ?

[...]

-- -- -- -- -- -
dlatego tak wlasnie patrze na ciebie. lecz sie glabie i to u specjalisty, bo od paru miesiecy upierdalasz tymi swoimi wypocinami ludziom zycie na psp
awe
awe

Data: 2010-04-05 16:39:51
Autor: Polok_prawdziwy
Co cechuje nas Polakow ?
awe wrote:

dlatego tak wlasnie patrze na ciebie. lecz sie glabie i to u specjalisty,
bo od paru miesiecy upierdalasz tymi swoimi wypocinami ludziom zycie na

Acobyś chcioł, modlitw porannych, abo aniołapańckiego łodrana suchać AWEMARYNA...!!!

Abo PIERDUŁ, jakie to Poloki PANY I WŁADCY PSEBIEGŁE som...!?

Idź lepij, i twojego PONAIWŁADCY nakozaniu w nojblizsym kościele posłuchej - bedzies siem SPEŁNIONY cuć...!

Data: 2010-04-06 07:15:02
Autor: awe
Co cechuje nas Polakow ?

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:7b8p87-6q6.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

[...]

przestan pierdolic. nie rozumiem tego lamanego goralskiego. wiesz cieciu ja nie jestem na etapie czytania rad jakiegos zjeba z netu. doskonale sam sobie daje rade
awe

Co cechuje nas Polakow ?