Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?

Data: 2009-04-26 11:40:36
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
Na psp - wulgarny jezyk zamiast argumentow.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 11:50:59
Autor: Red Apple

""Fauteur <heRsk>"" <.?brednie@interia.pl> wrote in message news:c9a8v4l9ju8ci5b5rtgik14ffrjieukg1e4ax.com...
Na psp - wulgarny jezyk zamiast argumentow.

--
To ty i kawcki jestescie z PiS'u?
wow (@@)

Data: 2009-04-26 11:54:01
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 11:50:59 +0200, "Red Apple"
<skaramanga007@gazeta.pl> wrote:

""Fauteur <heRsk>"" <.?brednie@interia.pl> wrote in message news:c9a8v4l9ju8ci5b5rtgik14ffrjieukg1e4ax.com...
Na psp - wulgarny jezyk zamiast argumentow.
To ty i kawcki jestescie z PiS'u? wow (@@)

 po tym co tu wypisujesz jestes na pewno fanatykiem prezesa ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 11:59:11
Autor: rAzor
Użytkownik Red Apple napisał:

[...]

Sprostowanie - Kawecki głosował na PiS, ale po cichu należy do Samoobrony.

Data: 2009-04-26 12:09:44
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 11:59:11 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Sprostowanie - Kawecki głosował na PiS, ale po cichu należy do Samoobrony.

 pochwal sie swoja osoba.... no smialo... TCHORZU! ;o)))
 takis bohater? no to napisz do mnie na: bigbrednie@interia.pl
 podaj swoje imie i nazwisko. no i co, zaryzykujesz ? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:12:15
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heĆWOŁsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 11:59:11 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

Sprostowanie - Kawecki głosował na PiS, ale po cichu należy do Samoobrony.

 pochwal sie swoja osoba

Pochwal się swoimi obowiązkami alimentacyjnymi. Mamy nadzieję, ze płacisz regularnie i co do grosika. ;0))))

Data: 2009-04-26 12:17:12
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:12:15 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  pochwal sie swoja osoba
Pochwal się swoimi obowiązkami alimentacyjnymi.

 jednak jestes tchorzem. sadzisz, ze jestes anonimowy?
 czekaj no cianiasku, nazbieram wiecej twoich insynuacji
 to wtedy bekniesz.
Mamy nadzieję, ze płacisz regularnie i co do grosika. ;0))))

 sprawdz u macieja ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:20:44
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heUUUUUUUUUUUBOLsk> napisał:
[...]

To jeszcze ich nie masz? A dopiero co sie chwaliłeś, ze masz - wannabe-ESBEKU.

Data: 2009-04-26 12:25:18
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:20:44 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  jednak jestes tchorzem. sadzisz, ze jestes anonimowy?
>  czekaj no cianiasku, nazbieram wiecej twoich insynuacji
>  to wtedy bekniesz.

To jeszcze ich nie masz?

 pisz dalej w tym stylu, pisz...

A dopiero co sie chwaliłeś, ze masz - wannabe-ESBEKU.

 nie interesuja mnie towje urojenia ale pisz, pisz w tym stylu.
 z przyjemnoscia bede patrzec jak bekniesz w swidnicy ;o)))) --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:26:27
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Fauteur <heKNURsk> napisał:
[...]

A ty zbieraj, zbieraj. UBEKU

Data: 2009-04-26 12:27:48
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:26:27 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

 [...]

A ty zbieraj, zbieraj. UBEKU

 nie przenos na innych swoich rodzinnych tradycji...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:31:37
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Fauteur <heCIEEEEEĆsk> napisał:
[...]

OK. :-P
My Skalimowscy, zawsze trwaliśmy na straży "władzy ludowy".
;o)))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2009-04-26 12:34:55
Autor: Persecuteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:31:37 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

My Skalimowscy, zawsze trwaliśmy na straży "władzy ludowy".

 cianias jestes. ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:35:55
Autor: raff
Persecuteur <heÂŽsk> pisze:
On Sun, 26 Apr 2009 12:31:37 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

My Skalimowscy, zawsze trwaliśmy na straży "władzy ludowy".

 cianias jestes. ;o)))

Slyszysz Skalimowski, cienias jestes ;)

R.

Data: 2009-04-26 12:36:06
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Persecuteur <heCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEĆsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 12:31:37 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

My Skalimowscy, zawsze trwaliśmy na straży "władzy ludowy".

 cianias jestes. ;o)))

No gdziez mi tam do ciebie, śmieciu. ;o)))))

Data: 2009-04-26 11:57:23
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heGUPI CIULk> napisał:
Na psp - wulgarny jezyk zamiast argumentow.

No to pokażcie swoje argumenty, Skalimowski. Zdaje sie, że macie kolejna porcję insynuacji i oszczerstw w zanadrzu.

Data: 2009-04-26 12:08:06
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 11:57:23 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

No to pokażcie swoje argumenty, Skalimowski.

 wstydzisz sie swego nazwiska ? ;o)))

Zdaje sie, że macie kolejna porcję insynuacji i oszczerstw w zanadrzu.

 alz prosze bardzo. poznajesz? --
Czyli jesteś żydkiem.

No to się pytam - jesteś żydek, czy głupek? Bo mądry Polak by tak rabinom w dupy nie właził.

Nie, tympy kretynie od łechtaczki - w Krakowie krytykuje sie wodowanie
statków.

Naucz się liczyć co najmniej do piętnastu, tympy kretynie.

Spytaj zenona, bo jest z Krakowa, a cymbał drze ryja od wczoraj.

Powiem krótko - chuj wam, esbekom w dupę. Czaicie Skalimowski?
Jak chceta se pogadać to proszę o urzędowe pismo. A i tak CHUJA wskóracie, obleśny esbecki insynuatorze i oszcerco Skalimowski (chcesz
procesu cywilnego? - zaaapraaszam)  he he
Nie takie wiejskie ciule mnie próbowały podejść.

Chciałeś się umówić na browar? W Szczawnie? No to proszsz..
Kedy, kedy? Zmiękła ci rura, esbecka, insynuatorska padaczko?
Czekam. I na wiadome odszczekanie oszczerstwa na psp również.

Jesteś pewien, kretynie, ze nie straciłbyś miejsca pracy? Kobita jest mocno wykształcona.

Proszę bardzo - panie Heńku, pan będzie łaskaw donieść. Niech cała psp
zobaczy, żeś ubek, oszczerca i świński insynuator. Czekamy.

Ogólnie cieć i rozwodnik, żona go rzuciła (alkoholik?) i szuka dymu wśród grupowiczów. Cyc go olał, czepił się mnie, rozpowszechniając insynuacje o pedofilii, gwałtach i donosach do SB.
Krótko mówiąc - prosi się o rycerskie obicie ryja, tyle, że śmieć i
cham bez honoru wymięka, a grupa toleruje.
Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

Spierdalaj.

A to moja wina, ze głosowałeś na PiS, pohebie?

Łał! Jak się to robi? Bekon - ty też jesteś internetowym ło curwa guru?

Koluniu - nie mógłbys wypierdolić tej niby stopki, niby-sigu czy co
tam za gówno ci się do podeszwy przykleiło?

Zarabiasz dupą, ze ci kwitnie?

Bynajmniej, głupolu - martwię się o swoje podatki.

Jesteś typowym idiotą, któremu się wydaje, że jest prawicowcem.

Sra, nie wytka - nawet w TVN24 nie wypierają się tego i potwierdzają,
ze Palikot był ewidentnie nawalony jak świnia.

--

to z ostatnich dni. chcesz wiecej ? bedziesz brykac to ci zrobie QQ ;o).

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:11:01
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heDEBILsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 11:57:23 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

No to pokażcie swoje argumenty, Skalimowski.

 wstydzisz sie swego nazwiska ? ;o)))

A czy ja się nazywam Skalimowski?

Zdaje sie, że macie kolejna porcję insynuacji i oszczerstw w zanadrzu.

 alz prosze bardzo. poznajesz? --
Czyli jesteś żydkiem.

Połóż się, Skalimowski. Ale najpierw zapłać alimenty, nierobie. A właśnie - zaraz sprawdzę w KRD, czy się nalezycie wywiązujesz z obowiązku. he he he
Jak nie - to cię wsadzę do ciupy. :-P

Data: 2009-04-26 12:14:18
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:11:01 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  wstydzisz sie swego nazwiska ? ;o)))
A czy ja się nazywam Skalimowski?

 ja swego nazwiska sie nie wstydze, a ty ?

Połóż się, Skalimowski.

 sam sie poloz TCHORZU!

Ale najpierw zapłać alimenty, nierobie.

 na ciebie ? ;o)

A właśnie - zaraz sprawdzę w KRD, czy się nalezycie wywiązujesz z obowiązku. he he he

 spaytaj romana 01 albo tatusia macieja ;o)

Jak nie - to cię wsadzę do ciupy. :-P

 skoro lubisz sobie tam cos wsadzac to twoj problem ;o))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:16:23
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heDEEEEEEEEEEEEEEBILsk> napisał:
[...]

Tchórzu? No to jak bedzie z tym browarkiem w Szczawnie? Będziesz, miśku - czy ci rura zmiękła? ;0))))

Data: 2009-04-26 12:19:31
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:16:23 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  sam sie poloz TCHORZU!
Tchórzu? No to jak bedzie z tym browarkiem w Szczawnie?

 oczywiscie, ze jestes TCHORZEM. malym cieniasem sadzacym,
 ze ujdzie ci to bezkarnie. ale pisz wiecej, pisz.

Będziesz, miśku - czy ci rura zmiękła? ;0))))

 przeciez ci napisalem, masz skleroze ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:22:13
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heŚMIEĆsk> napisał:
[...]

No dawaj, dawaj, śmieciu.

Będziesz, miśku - czy ci rura zmiękła? ;0))))

 przeciez ci napisalem, masz skleroze ?

Na razie puściłeś bąka, esbeku. Czekam na cię. Szykuj kulkę gęsiego szmalcu -przyda ci się.

Data: 2009-04-26 12:26:38
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:22:13 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  oczywiscie, ze jestes TCHORZEM. malym cieniasem sadzacym,
>  ze ujdzie ci to bezkarnie. ale pisz wiecej, pisz.
No dawaj, dawaj, śmieciu.

 jeszcze, jeszcze... mozesz z grubej rury ?

>  przeciez ci napisalem, masz skleroze ?
Na razie puściłeś bąka, esbeku.

 skoro to lubisz ;o)

Czekam na cię. Szykuj kulkę gęsiego szmalcu -przyda ci się.

 na wzgledy nie licz... ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:34:36
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Fauteur <heCIEEEEĆsk> napisał:
[...]

Dajesz, dajesz - śmieciu.

Data: 2009-04-26 12:35:44
Autor: Persecuteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:34:36 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  jeszcze, jeszcze... mozesz z grubej rury ?
Dajesz, dajesz - śmieciu.

 mozesz cos jeszcze, i wiecej ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:39:21
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Persecuteur <heCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEĆsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 12:34:36 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

 jeszcze, jeszcze... mozesz z grubej rury ?
Dajesz, dajesz - śmieciu.

 mozesz cos jeszcze, i wiecej ?

Dla ciebie, insynuatorski śmieciu? Nie wartyś nawet splunięcia. he he

Data: 2009-04-26 12:40:48
Autor: Persecuteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:39:21 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

 ok, mozesz sobie odpuscic. za to juz bekniesz.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:42:21
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Persecuteur <heCIEEEEEEEĆsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 12:39:21 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

 ok, mozesz sobie odpuscic. za to juz bekniesz.

No doobra, masz: TFU!
A co mi tam. ;o)))))))))))))))

Data: 2009-04-26 13:20:32
Autor: awe
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
Skonczcie z tym to juz robi sie zalosne, a przy okazji Henio gdzie mieszka?
awe

Data: 2009-04-26 13:29:18
Autor: rAzor
Użytkownik awe napisał:
Skonczcie z tym to juz robi sie zalosne,

Potwierdzam - ale to nie ja insynuowałem i siałem oszczerstwa. Jak hesk chciał, tak ma. A będzie miał jeszcze BARDZIEJ. Inna rzecz - nie pouczaj, bo sam hodujesz cvela i go permanetnie żywisz.

a przy okazji Henio gdzie mieszka?
awe

A to "do-do-do-do-skona-nna-nna-łe-łełe pytanie" - który Henio?

Data: 2009-04-26 14:04:43
Autor: awe

Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.jp> napisał w wiadomości news:gt1fk5$nbn$2news.interia.pl...
Użytkownik awe napisał:
[...]

no wiadomo ktory - Hesk.On jest z Bialegostoku?
awe

Data: 2009-04-26 14:20:07
Autor: rAzor
Użytkownik awe napisał:
[...]

Szukaj dokładnie, a znajdziesz dokładniusi adres tego alimenciarza i insynuatora. Ja, będąc przymuszony oszczerstwami i prowokacjami pana Henia, znalazłem. :-) Ale tutaj nie podam - nie nazywam się Skalimowski.
Jestem rAzor - mam zasady, nie gnoję gnojów, nawet jeżeli o to bardzo proszą.

Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?