Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?

Data: 2009-04-26 11:57:23
Autor: rAzor
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
Użytkownik Fauteur <heGUPI CIULk> napisał:
Na psp - wulgarny jezyk zamiast argumentow.

No to pokażcie swoje argumenty, Skalimowski. Zdaje sie, że macie kolejna porcję insynuacji i oszczerstw w zanadrzu.

Data: 2009-04-26 12:08:06
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 11:57:23 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

No to pokażcie swoje argumenty, Skalimowski.

 wstydzisz sie swego nazwiska ? ;o)))

Zdaje sie, że macie kolejna porcję insynuacji i oszczerstw w zanadrzu.

 alz prosze bardzo. poznajesz? --
Czyli jesteś żydkiem.

No to się pytam - jesteś żydek, czy głupek? Bo mądry Polak by tak rabinom w dupy nie właził.

Nie, tympy kretynie od łechtaczki - w Krakowie krytykuje sie wodowanie
statków.

Naucz się liczyć co najmniej do piętnastu, tympy kretynie.

Spytaj zenona, bo jest z Krakowa, a cymbał drze ryja od wczoraj.

Powiem krótko - chuj wam, esbekom w dupę. Czaicie Skalimowski?
Jak chceta se pogadać to proszę o urzędowe pismo. A i tak CHUJA wskóracie, obleśny esbecki insynuatorze i oszcerco Skalimowski (chcesz
procesu cywilnego? - zaaapraaszam)  he he
Nie takie wiejskie ciule mnie próbowały podejść.

Chciałeś się umówić na browar? W Szczawnie? No to proszsz..
Kedy, kedy? Zmiękła ci rura, esbecka, insynuatorska padaczko?
Czekam. I na wiadome odszczekanie oszczerstwa na psp również.

Jesteś pewien, kretynie, ze nie straciłbyś miejsca pracy? Kobita jest mocno wykształcona.

Proszę bardzo - panie Heńku, pan będzie łaskaw donieść. Niech cała psp
zobaczy, żeś ubek, oszczerca i świński insynuator. Czekamy.

Ogólnie cieć i rozwodnik, żona go rzuciła (alkoholik?) i szuka dymu wśród grupowiczów. Cyc go olał, czepił się mnie, rozpowszechniając insynuacje o pedofilii, gwałtach i donosach do SB.
Krótko mówiąc - prosi się o rycerskie obicie ryja, tyle, że śmieć i
cham bez honoru wymięka, a grupa toleruje.
Chciałem wszystkim podziękować. Jesteście - kurwa - COOL.

Spierdalaj.

A to moja wina, ze głosowałeś na PiS, pohebie?

Łał! Jak się to robi? Bekon - ty też jesteś internetowym ło curwa guru?

Koluniu - nie mógłbys wypierdolić tej niby stopki, niby-sigu czy co
tam za gówno ci się do podeszwy przykleiło?

Zarabiasz dupą, ze ci kwitnie?

Bynajmniej, głupolu - martwię się o swoje podatki.

Jesteś typowym idiotą, któremu się wydaje, że jest prawicowcem.

Sra, nie wytka - nawet w TVN24 nie wypierają się tego i potwierdzają,
ze Palikot był ewidentnie nawalony jak świnia.

--

to z ostatnich dni. chcesz wiecej ? bedziesz brykac to ci zrobie QQ ;o).

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:11:01
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heDEBILsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 11:57:23 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

No to pokażcie swoje argumenty, Skalimowski.

 wstydzisz sie swego nazwiska ? ;o)))

A czy ja się nazywam Skalimowski?

Zdaje sie, że macie kolejna porcję insynuacji i oszczerstw w zanadrzu.

 alz prosze bardzo. poznajesz? --
Czyli jesteś żydkiem.

Połóż się, Skalimowski. Ale najpierw zapłać alimenty, nierobie. A właśnie - zaraz sprawdzę w KRD, czy się nalezycie wywiązujesz z obowiązku. he he he
Jak nie - to cię wsadzę do ciupy. :-P

Data: 2009-04-26 12:14:18
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:11:01 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  wstydzisz sie swego nazwiska ? ;o)))
A czy ja się nazywam Skalimowski?

 ja swego nazwiska sie nie wstydze, a ty ?

Połóż się, Skalimowski.

 sam sie poloz TCHORZU!

Ale najpierw zapłać alimenty, nierobie.

 na ciebie ? ;o)

A właśnie - zaraz sprawdzę w KRD, czy się nalezycie wywiązujesz z obowiązku. he he he

 spaytaj romana 01 albo tatusia macieja ;o)

Jak nie - to cię wsadzę do ciupy. :-P

 skoro lubisz sobie tam cos wsadzac to twoj problem ;o))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:16:23
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heDEEEEEEEEEEEEEEBILsk> napisał:
[...]

Tchórzu? No to jak bedzie z tym browarkiem w Szczawnie? Będziesz, miśku - czy ci rura zmiękła? ;0))))

Data: 2009-04-26 12:19:31
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:16:23 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  sam sie poloz TCHORZU!
Tchórzu? No to jak bedzie z tym browarkiem w Szczawnie?

 oczywiscie, ze jestes TCHORZEM. malym cieniasem sadzacym,
 ze ujdzie ci to bezkarnie. ale pisz wiecej, pisz.

Będziesz, miśku - czy ci rura zmiękła? ;0))))

 przeciez ci napisalem, masz skleroze ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:22:13
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heŚMIEĆsk> napisał:
[...]

No dawaj, dawaj, śmieciu.

Będziesz, miśku - czy ci rura zmiękła? ;0))))

 przeciez ci napisalem, masz skleroze ?

Na razie puściłeś bąka, esbeku. Czekam na cię. Szykuj kulkę gęsiego szmalcu -przyda ci się.

Data: 2009-04-26 12:26:38
Autor: Fauteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:22:13 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  oczywiscie, ze jestes TCHORZEM. malym cieniasem sadzacym,
>  ze ujdzie ci to bezkarnie. ale pisz wiecej, pisz.
No dawaj, dawaj, śmieciu.

 jeszcze, jeszcze... mozesz z grubej rury ?

>  przeciez ci napisalem, masz skleroze ?
Na razie puściłeś bąka, esbeku.

 skoro to lubisz ;o)

Czekam na cię. Szykuj kulkę gęsiego szmalcu -przyda ci się.

 na wzgledy nie licz... ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:34:36
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Fauteur <heCIEEEEĆsk> napisał:
[...]

Dajesz, dajesz - śmieciu.

Data: 2009-04-26 12:35:44
Autor: Persecuteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:34:36 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  jeszcze, jeszcze... mozesz z grubej rury ?
Dajesz, dajesz - śmieciu.

 mozesz cos jeszcze, i wiecej ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:39:21
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Persecuteur <heCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEĆsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 12:34:36 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

 jeszcze, jeszcze... mozesz z grubej rury ?
Dajesz, dajesz - śmieciu.

 mozesz cos jeszcze, i wiecej ?

Dla ciebie, insynuatorski śmieciu? Nie wartyś nawet splunięcia. he he

Data: 2009-04-26 12:40:48
Autor: Persecuteur
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
On Sun, 26 Apr 2009 12:39:21 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

 ok, mozesz sobie odpuscic. za to juz bekniesz.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:42:21
Autor: Heniek Skalimowski
Użytkownik Persecuteur <heCIEEEEEEEĆsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 12:39:21 +0200, Heniek Skalimowski
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

 ok, mozesz sobie odpuscic. za to juz bekniesz.

No doobra, masz: TFU!
A co mi tam. ;o)))))))))))))))

Data: 2009-04-26 13:20:32
Autor: awe
Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?
Skonczcie z tym to juz robi sie zalosne, a przy okazji Henio gdzie mieszka?
awe

Data: 2009-04-26 13:29:18
Autor: rAzor
Użytkownik awe napisał:
Skonczcie z tym to juz robi sie zalosne,

Potwierdzam - ale to nie ja insynuowałem i siałem oszczerstwa. Jak hesk chciał, tak ma. A będzie miał jeszcze BARDZIEJ. Inna rzecz - nie pouczaj, bo sam hodujesz cvela i go permanetnie żywisz.

a przy okazji Henio gdzie mieszka?
awe

A to "do-do-do-do-skona-nna-nna-łe-łełe pytanie" - który Henio?

Data: 2009-04-26 14:04:43
Autor: awe

Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.jp> napisał w wiadomości news:gt1fk5$nbn$2news.interia.pl...
Użytkownik awe napisał:
[...]

no wiadomo ktory - Hesk.On jest z Bialegostoku?
awe

Data: 2009-04-26 14:20:07
Autor: rAzor
Użytkownik awe napisał:
[...]

Szukaj dokładnie, a znajdziesz dokładniusi adres tego alimenciarza i insynuatora. Ja, będąc przymuszony oszczerstwami i prowokacjami pana Henia, znalazłem. :-) Ale tutaj nie podam - nie nazywam się Skalimowski.
Jestem rAzor - mam zasady, nie gnoję gnojów, nawet jeżeli o to bardzo proszą.

Co charakteryzuje fanatkow PiS-u?