"Co ci przypomina, co ci przypomina..."

Data: 2017-11-16 07:03:47
Autor: Opozycja Totalna
"Co ci przypomina, co ci przypomina..."
Data: 2017-11-16 03:51:25
Autor: Bytomir Kwasigroch
"Co ci przypomina, co ci przypomina..."
W PL generałów jak mrówków.

Toć w 2011 żeśta piali w te tony:

Po co nam tylu generałów? Mam ich więcej niż Amerykanie!
Nasze wojsko ma ich aż 119! Wielu z nich nigdy nie dowodziło wojakami, bo ich praca - choćby w tak zwanej logistyce czy w kadrach - to zwykłe urzędnicze zajęcie. - W Polsce nie trzeba nawet wyjeżdżać z Warszawy, żeby zostać generałem. To chore - mówi Faktowi gen. Waldemar Skrzypczak (55l.)

Pisiorstwo spełnia prośby poprzedników i też drzeta mordę? Bez sensu.
Na coś się zdecudujta, albo za dużo, albo za mało, a może w sam raz:)
Jak raz drzeta mordę, za dużo, teraz że likwidują etaty - źle, lud wam
nie uwierzy, przekaz dla luda musi być jasny i spójny. A wy raz kwiczyta w te,
zaraz zupełnie inaczej. Pod względem spójności i realizacji jednego celu
pisiorstwo przebija poprzedników. Czy będzie komisja ws. taśm Kalisz-Stolcman gdzie gadali o dowodach
na korupcję w MON? Czy pisiorstwo pociągnie watek postrzelonego
płk.Przybyła co burzył się na wały w MON? Oto jest pytanie?

Data: 2017-11-16 16:38:59
Autor: Opozycja Totalna
"Co ci przypomina, co ci przypomina..."
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:95c0c2b7-2fd5-421e-b537-2cac46e0f7b2googlegroups.com...
W PL generałów jak mrówków.

Masz coś konkretnego do powiedzenia w tym temacie czy cię przerasta?

CL

Data: 2017-11-16 04:00:49
Autor: jacekbialy80
"Co ci przypomina, co ci przypomina..."
Stalin mordował swoich oficerów. A my tutaj mamy sowieckich oficerów w polskich mundurach. Antoni nie powinien ich mordować, tylko zbudować dla nich polskie Guantanamo.

"Co ci przypomina, co ci przypomina..."