Co ci przypomina, co ci przypomina...

Data: 2018-05-22 06:33:17
Autor: Pieniądze i Stołki
Co ci przypomina, co ci przypomina...
https://wiadomosci.wp.pl/zbigniew-maj-zlozono-mi-oferte-chodzilo-o-jednego-z-ministrow-rzadu-po-psl-6254104786175617a

"Materiał, który stanowi podstawę moich zarzutów, nie do końca jest
legalny - twierdzi Zbigniew Maj. - W mojej ocenie funkcjonariusze CBA
złamali przepisy i przekroczyli uprawnienia - dodał. Maj sugeruje, że była
oferta, że jeśli obciąży konkretną osobę, to mu odpuszczą."

"Maj twierdzi, że miał zasugerowane, że jeśli wskaże pewne osoby, ciężar
gatunkowy tego, co się dzieje z nim, będzie lżejszy. - Chodziło o jednego z
ministrów rządu PO-PSL - mówi Maj."

"Czy wchodzi się o 6.00 z drzwiami, rzuca się mnie na podłogę, przy mojej rodzinie, moja małżonka pilnowana przez funkcjonariusza, reszta biegnie do pokoju nieletniej córki, jest jeden krzyk, huk, w domu odbywają się dantejskie sceny - mówił w programie."

Dla porównania:

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/smierc-blidy-jest-ofiara-winnych-brak/dnjcnc6

"Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro lubi sięgać do zamierzchłych
śledztw, by prześwietlić rzetelność Donalda Tuska czy Aleksandra
Kwaśniewskiego. Tyle że Ziobro powinien zacząć od siebie - mija 10 lat od
śmierci Barbary Blidy w wyniku koszmarnej operacji ABW reżyserowanej przez
niego osobiście."

CL

Co ci przypomina, co ci przypomina...