Co ciekawego jeszcze do zobaczenia w Belgii?

Data: 2012-03-07 13:11:58
Autor: Jacek G.
Co ciekawego jeszcze do zobaczenia w Belgii?
On 7 Mar, 18:53, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Witam
Ano znowu jadę do Belgi, znowu biorę rower i będę zwiedzał okoliczne
tereny Aalst i nie tylko.
Co ciekawego, wartego zobaczenia jest jeszcze w tym państwie? Głównie
będziemy wyruszać z centralnego punktu jakim jest miejscowo¶ć Aalst
rowerami lub autem jeżeli trzeba będzie gdzie¶ dalej podjechać.
Byli¶my wiele lat temu w Belgii i Holandii. Zwiedzali¶my głównie
miasta, a rowery wykorzystywali¶my w niewielkim stopniu,  głównie do
poruszania się wła¶nie po miastach. Nie wiem czy byłe¶ w Gandawie
(Gent) i Brugii (Brugge) - je¶li nie, to koniecznie tam wpadnij -
zwłaszcza, że to niedaleko od Aalst. Antwerpia też ciekawa, choć to
już większe miasto.
--
Jacek G.

Data: 2012-03-07 22:59:20
Autor: piecia aka dracorp
Co ciekawego jeszcze do zobaczenia w Belgii?
Dnia Wed, 07 Mar 2012 13:11:58 -0800, Jacek G. napisał(a):

Byliśmy wiele lat temu w Belgii i Holandii. Zwiedzaliśmy głównie miasta,
a rowery wykorzystywaliĹ›my w niewielkim stopniu,  gĹ‚Ăłwnie do poruszania
się właśnie po miastach. Nie wiem czy byłeś w Gandawie (Gent) i Brugii
(Brugge) - jeśli nie, to koniecznie tam wpadnij - zwłaszcza, że to
niedaleko od Aalst. Antwerpia też ciekawa, choć to już większe miasto.

No właśnie większość miast już zwiedziliśmy, część pieszo, część rowerem.
Możliwe że są jakieś urokliwe miejsca o których zbytnio nie wiadomo. I takich właśnie szukam. Tym bardziej że jak pogoda dopisze to chcę dzień w dzień być na rowerze.
Na razie w planach jest Amsterdam(fakt że nie Belgia) i Antwerpia, ale ona z powodu koncertu. Będę starał się trzymać z dala od głównych dróg, może coś się ciekawe znajdzie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-08 00:19:02
Autor: oldboy
On 7 Mar, 23:59, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> [...]

> (Brugge) - je¶li nie, to koniecznie tam wpadnij - zwłaszcza, że to
> niedaleko od Aalst. Antwerpia też ciekawa, choć to już większe miasto.

No wła¶nie większo¶ć miast już zwiedzili¶my, czę¶ć pieszo, czę¶ć rowerem.
Możliwe że s± jakie¶ urokliwe miejsca o których zbytnio nie wiadomo. I
takich wła¶nie szukam. Tym bardziej że jak pogoda dopisze to chcę dzień w
dzień być na rowerze.
Na razie w planach jest Amsterdam(fakt że nie Belgia) i Antwerpia, ale
ona z powodu koncertu.
Będę starał się trzymać z dala od głównych dróg, może co¶ się ciekawe
znajdzie.

--
piecia aka dracorp

Polecam Ardeny

Data: 2012-03-08 08:40:32
Autor: rmikke
Co ciekawego jeszcze do zobaczenia w Belgii?
Dnia Wed, 7 Mar 2012 22:59:20 +0000 (UTC), piecia aka dracorp naskrobał/a:

[...]

A daloby sie zrobic takie zdjecie wzdluz tamy, zeby po jednej stronie bylo widac
morze, a po drugiej juz polder?

Nie mam pojecia, jak szerokie sa te waly...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Co ciekawego jeszcze do zobaczenia w Belgii?