Co czwarta licealistka na Ukrainie marzy o karierze prostytutki

Data: 2015-04-30 03:09:55
Autor: Stachu Chebel
Co czwarta licealistka na Ukrainie marzy o karierze prostytutki
Szczęść Boże!! Przede wszystkim wszelakim kandydatom na fotel/żyrandol. Przyjcie dalej ku katolickim wartościom wespół z naszymi siostrami z upainy !!

http://www.newsweek.pl/prostytutki-- -towar-- s-eksportowy-ukrainy,40875,1,1.html

Data: 2015-04-30 08:32:35
Autor: szklanynocnik
użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Po otwarciu granic przyjadą też lekarze, no chyba że pojadą jeszcze dalej
na zachód. Aj, tylko trza szpitale sprywatyzować, w końcu przed
wojną prawnicy, lekarze, handlowcy to była w dużej mierze srulowa działka
i do tego dążymy. Handel i bankowość jest już załatwiona,
do kompletu trza jeszcze szpitale.

Data: 2015-04-30 17:29:25
Autor: ruski szpieg
W dniu 30.04.2015 o 12:09, Stachu Chebel pisze:
[...]

Zapraszamy, zapraszamy... Ostatnio jest słabo z urodą panienek bo wszystkie lepsze na zachód wyjechały.

Data: 2015-04-30 11:33:28
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 17:29:27 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
> [...]
Zapraszamy, zapraszamy... Ostatnio jest słabo z urodą panienek bo wszystkie lepsze na zachód wyjechały.

Innymi słowy, nasze bogactwa naturalne poszły się jebać :)))

Data: 2015-04-30 21:22:15
Autor: Trefniś
W dniu .04.2015 o 20:33 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]
wszystkie lepsze na zachód wyjechały.

Innymi słowy, nasze bogactwa naturalne poszły się jebać :)))

Myślisz o Polkach, wygryzionych przez Ukrainki?
Polki uprawiają seks z defekacją w standardzie (rozprawy sądowe).
Ukrainki uczą się od Polek!

--
Trefniś

Data: 2015-04-30 12:28:23
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 21:22:22 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Innymi słowy, nasze bogactwa naturalne poszły się jebać :)))

Myślisz o Polkach, wygryzionych przez Ukrainki?
Polki uprawiają seks z defekacją w standardzie (rozprawy sądowe).
Ukrainki uczą się od Polek!

==========
Nie wiem, nie sprawdzałem, ale odnoszę wrażenie że empiryka jest Twoją domeną. Wierzę na słowo.

Data: 2015-04-30 21:35:31
Autor: Trefniś
Co czwarta licealistka na Ukrainie marzy o karierze prostytutki
W dniu .04.2015 o 21:28 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

(...)
Myślisz o Polkach, wygryzionych przez Ukrainki?
Polki uprawiają seks z defekacją w standardzie (rozprawy sądowe).
Ukrainki uczą się od Polek!

==========>
Nie wiem, nie sprawdzałem, ale odnoszę wrażenie że empiryka jest Twoją  domeną. Wierzę na słowo.

Pisałem, są _wyroki_ sądowe - nie musiałem empirycznie.
Jest wiele dowodów, że dla Polek polski mężczyzna jest upośledzony  cywilizacyjnie...
Czego Stachu Chebel (zwał, jak zwał) dowodem.

--
Trefniś

Data: 2015-05-01 07:30:04
Autor: ruski szpieg
W dniu 30.04.2015 o 21:35, Trefniś pisze:
Jest wiele dowodów, że dla Polek polski mężczyzna jest upośledzony
cywilizacyjnie...
Finansowo raczej:) U nas wystarczy zarabiać dwie średnie krajowe żeby znać więcej dup niż sedes w szalecie miejskim:)

Data: 2015-05-02 18:42:55
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 07:30 ruski szpieg <ruski.szpieg@mail.ru> pisze:

[...]

To jest tylko jeden z aspektów tego upośledzenia cywilizacyjnego.

--
Trefniś

Data: 2015-05-01 15:50:01
Autor: Marek
> [...]

Myślisz o Polkach, wygryzionych przez Ukrainki?
Polki uprawiają seks z defekacją w standardzie (rozprawy sądowe).

I co ?
Wygrales te sprawe ?

Data: 2015-05-01 22:04:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stachu Chebel wrote:

[...]

W mojej ulubionej Japonii też wiele uczennic (コギャル) - nie tylko marzy, ale i żyje z 援助交際(kanji wkleiłem z wikipedii, wymowa えんじょこうさい)tj. sponsorowanych randek ze starszymi adoratorami.

--
СВЕТ
МИР

Co czwarta licealistka na Ukrainie marzy o karierze prostytutki