Co czyim jest?

Data: 2012-02-20 14:10:22
Autor: Maciek
Co czyim jest?
Orange - pod płaszczykiem francji-elegancji po prostu żabia kupa,
T-mobile - taki sobie... ersatz,
Play - na początku to chyba był potop szwedzki ale ostatecznie to zdaje się jest Zupa z Radomia,
Plus - niby Polak rządzi od niedawna ale pamiętam, że Polkomtel chwalił się początkowo inwestycjami w milionach marek niemieckich... A i kredytu na zakup Plusa z przyległościami raczej nie dostał z jedynego (jaki pozostał) polskiego banku, więc siedzi w kieszeni wnuczki Wehrmachtu i jej kolegi, męża tej Włoszki, modelki.

Czyli brakuje nam tylko jakiejś ruskiej sieci!

--
M.

Data: 2012-02-20 14:40:39
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Co czyim jest?
Dnia 20-02-2012 o 14:10:22 Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):

[...]

Przenieś się do TP.

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-02-20 17:04:22
Autor: Maciek
Co czyim jest?
Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <w.no-spam.sura@optopol.com.pl> napisał

Przenieś się do TP.

TP nie jest polską firmą, tak się tylko nazywa.

A po cichu liczyłem, że mnie ktoś naprostuje z tym, że Play jest własnością Chińczyków...

--
M.

Data: 2012-02-20 16:28:18
Autor: ciekawski typek
Co czyim jest?

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jhtgn4$54g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz jedynie rdzenną, polską i katolicką sieć:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W_naszej_Rodzinie
prowadzoną przez jakąś firmę krzak Polskie Sieci Cyfrowe sp. z o.o. i największego patriotę w Polsce!

Data: 2012-02-21 20:30:09
Autor: jerzu
Co czyim jest?

http://www.krs-online.com.pl/polskie-sieci-cyfrowe-sp-z-o-o-krs-302825.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-21 20:39:18
Autor: ciekawski typek
Co czyim jest?

No i? Pokaż mi ich stronę www...

Data: 2012-02-22 21:30:58
Autor: jerzu
Co czyim jest?
On Tue, 21 Feb 2012 20:39:18 +0100, "ciekawski typek"
<comamwpisac@niewiem.pl> wrote:

No i? Pokaż mi ich stronę www...

A jest obowiązek "mania" strony www?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-22 23:21:14
Autor: ciekawski typek
Co czyim jest?

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:h3kak715o4844icf2jj22pmae2a4lollgc4ax.com...
On Tue, 21 Feb 2012 20:39:18 +0100, "ciekawski typek"
<comamwpisac@niewiem.pl> wrote:

No i? Pokaż mi ich stronę www...

A jest obowiązek "mania" strony www?

Jak nie chcę się być uważanym za firmę krzak, a za poważną, to owszem jest.

Data: 2012-02-20 17:04:27
Autor: J.F
Co czyim jest?
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jhtgn4$54g$1@inews.gazeta.pl...
Orange - pod płaszczykiem francji-elegancji po prostu żabia kupa,

Ale przynajmniej mozesz napisac do prezydenta i sie poskarzyc.

[...]

Pamiec masz krotka.
Nie w zakup Plusa, tylko w budowe, a Polkomtel - prawdziwie polska firma, gdzie jakies Vodafone miala niecale 25% udzialow.

Zeby tylko jeszcze coz tego wynikalo, a nie np przechowalnia dla znajomych :-)

J.

Data: 2012-02-20 17:10:46
Autor: Maciek
Co czyim jest?
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
Pamiec masz krotka.
Nie w zakup Plusa, tylko w budowe,

No w budowę, w budowę... ileś milionów niemieckich marek.

a Polkomtel - prawdziwie polska firma, gdzie jakies Vodafone miala niecale 25% udzialow.

Takie joint-venture :P
--
M.

Data: 2012-02-20 18:29:03
Autor: TGor
Co czyim jest?
On 2012-02-20 14:10, Maciek wrote:

Czyli brakuje nam tylko jakiejś ruskiej sieci!

Tak. Jedynom polskom sieciom jest peeses Społem. Rzydzi wszystko kupujom a potem męczom Polaków. [pis. oryg.]

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-02-21 12:53:04
Autor: Maciek
Co czyim jest?
Użytkownik "TGor" <tgor@gazeta.peel> napisał
Czyli brakuje nam tylko jakiejś ruskiej sieci!
Tak. Jedynom polskom sieciom jest peeses Społem. Rzydzi wszystko kupujom a potem męczom Polaków. [pis. oryg.]

:)

Czyli jak to jest z P4? Chińczycy rzondzom?

--
M.

Data: 2012-02-22 19:36:57
Autor: TGor
Co czyim jest?
On 2012-02-21 12:53, Maciek wrote:

> Czyli jak to jest z P4? Chińczycy rzondzom?

Germanos czy Björgólfsson to Chińczycy?

Data: 2012-02-21 14:29:15
Autor: SDD
Co czyim jest?
Maciek pisze:

Czyli brakuje nam tylko jakiejś ruskiej sieci!

Analiza struktur wlascicielskich kazdego wiekszego biznesu na swiecie, prowadzi predzej czy pozniej do jakiegos Pana Mosze czy Chaima, obywatela Izraela, ktory to posiada 100% akcji podmiotu na szczycie hierarchii wlascicielskiej.

Nie ma sie wiec co podniecac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-02-21 22:33:57
Autor: Maciek
Co czyim jest?
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał

Nie ma sie wiec co podniecac.

Nic z tych rzeczy. Po prostu parę dni temu wymądrzałem się przed jednym takim, z pozoru niekumatym, klientem TP. Gdy doszło do P4, to stanęło na ChRL. Wcale mnie to nie dziwi a jedynie zastanawia, czy gość miał rację.

--
M.

Data: 2012-02-22 13:34:28
Autor: ciekawski typek
Co czyim jest?

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:ji12i9$n6$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/P4
Ja tu widzę udziały grekocypryjsko-islandzkie. Chiny dostarczają sprzęt hujaweja.

Co czyim jest?