Co czyim jest?

Data: 2012-02-20 18:29:03
Autor: TGor
Co czyim jest?
On 2012-02-20 14:10, Maciek wrote:

Czyli brakuje nam tylko jakiejś ruskiej sieci!

Tak. Jedynom polskom sieciom jest peeses Społem. Rzydzi wszystko kupujom a potem męczom Polaków. [pis. oryg.]

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-02-21 12:53:04
Autor: Maciek
Co czyim jest?
Użytkownik "TGor" <tgor@gazeta.peel> napisał
Czyli brakuje nam tylko jakiejś ruskiej sieci!
Tak. Jedynom polskom sieciom jest peeses Społem. Rzydzi wszystko kupujom a potem męczom Polaków. [pis. oryg.]

:)

Czyli jak to jest z P4? Chińczycy rzondzom?

--
M.

Data: 2012-02-22 19:36:57
Autor: TGor
Co czyim jest?
On 2012-02-21 12:53, Maciek wrote:

> Czyli jak to jest z P4? Chińczycy rzondzom?

Germanos czy Björgólfsson to Chińczycy?