Co dalej grupo?

Data: 2012-06-30 10:10:32
Autor: kc
Co dalej grupo?
Wpadłem na wgt.forex - zdechła, ifutures.pl - renesans, 7 komentarzy do wpisu Morfeusza, pl.biznes zdycha. Da się uratować? Proponuję na początek apel poległych. Zaczynam:

Kroovka - dawno nie widziany, pokonany przez rynek, który nie baczył jego prognoz.

Dieter - nieobecny, ostatnio aspirujący do miana analityka, mimo wielu kompletnie chybionych prognoz (aby być sprawiedliwym - niektóre trafne, mniej więcej fifty-fifty)

Endriu (dawniej dr Endriu) - nieobecny, w czasach aktywności mocno zaangazowany politycznie, kontrakty mu nie leżały - zbyt duży stopień ryzyka mówił, czy jakoś tak.

Fatso - złote, tłuste dziecko z wysp (srebrne może, nie pamiętam) zniknął bez powodu.

Skippy - wypisał się z grupy, bo nie leżały mu pisowskie wtręty. Udzielał się jakiś czas jeszcze na ifutures, teraz znikł.

No i panie tu były, też zniknęły. Pamiętam Marlena (chyba), Barbara - ciepło wspominam ze względu na dobre o mnie słowo...

To co zdychamy? Bo jeśli Futra tylko, to to nie jest grupa dyskusyjna tylko zakład bukmacherski bez żadnej puli nagród.

pozdrawiam

kc

Ps. czekam na komentarze, zwłaszcza od wymienionch.

Data: 2012-06-30 22:30:31
Autor: nazgul
Co dalej grupo?
W dniu 2012-06-30 12:10,  kc pisze:
[...]

ekoexport chyba wybaczył, kroovka naganiał przy 6zł
i na kghm przy 140 w zeszłym roku.

Data: 2012-07-01 12:46:38
Autor: andrewgolotnik
Co dalej grupo?
Endriu (dawniej dr Endriu) - nieobecny, w czasach aktywności mocno zaangazowany politycznie, kontrakty mu nie leżały - zbyt duży stopień ryzyka mówił, czy jakoś tak.

Che, che drogi kolego kc, Endriu cały czas w gotowości bojowej :). Powiem ci że coraz lepiej mi idzie jeżeli chodzi o kontrakty i chyba zaczynam po woli kumać o co w tych wykresach kaman. Jak tak się człowiek wgapia 5 lat w wykresy to i się może w końcu nauczy :).

Póki co szukam jakiegoś brokera w MT4 z demokontem które miało by swoją ciągłość dłuższą niż 3 miesiące (GO4X, XTB mają tylko trzymiesięczne okresy żywotności konta na Admiral oraz ForexBossa niet Wigu20 w ofercie, a CityIndex nie ma mt4). Lubię ten nasz grajdołoek zwany WGPW, niestety nikt nie oferuje pogrania demo na dłużej np.. choćby z rok. Wszyscy widoczne kuźwa liczą na frajerów którzy po trzech miesiącach zaczną topić kasę....

Jeżeli chodzi o politykę to jeden wykres oddaje więcej niż tysiąc słów:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1c0e049c7dea4d7b.html

Mówią, że przekroczenie rentowności 5% to duże kłopoty, i albo Hiszpania znajdzie takiego Mottiego, który poprzez dodruk eurosów wespół z Anielą uratuje po raz n-ty strefę euro przed upadkiem (w którą tak mocno wierzy nasz Donek wraz całym pokomunistycznym establishmentem), albo się nie znajdzie i wszystko jebnie  tak jak u nas za czasów komuny w latach 80-tych....

Póki co nie wygląda to dobrze i przypominam, że Grecja tuż przed katastrofą smoleńską też rozpoczynała od magicznego przekroczenia 5% progu rentowności.

Póki co nie pisze na grupie bo nie mam porządnego czytnika - zmiana komputera skutkująca tym, że w Windows 7 nie ma Outlook Express, i nie chce mi się codziennie logować aby coś tam napisać z konta google. Może to i lepiej bo kto by tam chciał czytać moje patriotyczne proPolsko-katolickie wypociny .....

P.S. Kolego Sys29 z Jaśkiem i Totusem, odwiedziliście w końcu egzorcystę jak wam nakazałem żeby na własne oczy zobaczyć oddziaływanie szatana ?.

Endriu

Data: 2012-07-01 13:15:25
Autor: charlie.delta.trader
Co dalej grupo?
W dniu niedziela, 1 lipca 2012 21:46:38 UTC+2 użytkownik andrewg...@gmail..com napisał:
> [...]

Póki co nie pisze na grupie bo nie mam porządnego czytnika - zmiana komputera skutkująca tym, że w Windows 7 nie ma Outlook Express, i nie chce mi się codziennie logować aby coś tam napisać z konta google. Może to i lepiej bo kto by tam chciał czytać moje patriotyczne proPolsko-katolickie wypociny .....

pisz jak najwięcej, za chwilę POlsza straci resztkę suwerenności i zaczną się więzienia dla oporników występujących przeciw ruskiej okupacji

wiele mówi zdjęcie przerażonego Czempińskiego podczas uroczystości pogrzebowych +gen.Petelickiego w światyni

bydło nie zdaje sobie sprawy że początkiem aneksji POlszy był zamach na CAS-ę z dowództwem Wojsk Lotniczych, a potem już poleciało

tę wojnę wygrało ruskie GRU

bydło jest przeznaczone do roboty za 1500 w kilku ratach i grillowania flaków za 5 zł/kg zwanych kiełbasą

zatem bogać się, zarabiaj pieniądze, to jedyna na razie metoda walki z bolszewią POwszechną, zanim nadejdzie czas bomb

Data: 2012-07-01 21:42:44
Autor: kc
Co dalej grupo?
charlie.delta.trader <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
pisz jak najwi=EAcej, za chwil=EA POlsza straci resztk=EA suwerenno=B6ci i =
zaczn=B1 si=EA wi=EAzienia dla opornik=F3w wyst=EApuj=B1cych przeciw ruskie=
j okupacji

wiele m=F3wi zdj=EAcie przera=BFonego Czempi=F1skiego podczas uroczysto=B6c=
i pogrzebowych +gen.Petelickiego w =B6wiatyni

byd=B3o nie zdaje sobie sprawy =BFe pocz=B1tkiem aneksji POlszy by=B3 zamac=
h na CAS-=EA z dow=F3dztwem Wojsk Lotniczych, a potem ju=BF polecia=B3o

t=EA wojn=EA wygra=B3o ruskie GRU

byd=B3o jest przeznaczone do roboty za 1500 w kilku ratach i grillowania fl=
ak=F3w za 5 z=B3/kg zwanych kie=B3bas=B1

zatem boga=E6 si=EA, zarabiaj pieni=B1dze, to jedyna na razie metoda walki =
z bolszewi=B1 POwszechn=B1, zanim nadejdzie czas bomb

Nie będzie tak źle. Jeszcze Polska nie zginęła, naród w chwilach zagrożenia potrafi się mobilizować. Zobacz jak szybko rosną cyferki na stronie petycji do Białego Domu. Smoleńsk pomógł wyeksponować całą agenturę, są na widelcu.
Dożyjemy jeszcze czasów, w których już nikt nie będzie kwestionował Wawelu.
Ale to OT, wracajmy do tematu.

Endriu, 5 lat to za mało, ja się gapię na to już 18 lat (z przerwami oczywiście). Rachunek zysków i strat dodatni, ale nie na tyle, żeby z tego żyć. Też się uczę i tak już zostanie :). Chętny jestem do nauki, ale w tym przypadku nie powinienem. Tak ma chyba większość. No i w moim przypadku nie ma problemu ryzyka. Po prostu jestem pewien jak zachowa się rynek, więc wchodzę. Tylko, że ten rynek czasem (hm, często) nie jest pewny tego samego co ja.

kc

Data: 2012-07-03 10:06:56
Autor: Kazimierz
Co dalej grupo?
Witam.

Oanda ma bezterminowe konto demo na MT4.

Pozdrawiam,
Kazimierz

Data: 2012-07-02 12:24:55
Autor: Seba_Fan
Co dalej grupo?
zaczeli pracować w normalnej pracy:)

Data: 2012-07-02 12:34:42
Autor: kc
Co dalej grupo?
Seba_Fan <sebastiano2012@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):
zaczeli pracować w normalnej pracy:)

To by wyjaśniało nieobecność tutaj, ale dlaczego to zrobili? :)

kc

Data: 2012-07-02 14:44:39
Autor: slawciod
Co dalej grupo?
W dniu 02.07.2012 14:34,  kc pisze:
Seba_Fan <sebastiano2012@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

zaczeli pracować w normalnej pracy:)

To by wyjaśniało nieobecność tutaj, ale dlaczego to zrobili? :)

kc

to wina tuska i komorowskiego ;)
pedałów i cyklistów, oraz żydomasoneriokomuny ;)
lub wszystkich powyższych/*
-- -- -- -- -- -
*/niepotrzebne skreslić

pozdrawiam

Data: 2012-07-02 20:11:49
Autor: kc
Co dalej grupo?

Użytkownik "slawciod" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jss55m$id4$1speranza.aioe.org...
[...]

O giełdzie tu rozmawiamy. Jak napiszę, że skreślam cyklistów, to znowu będziesz testował, ale moją cierpliwość.

kc

Data: 2012-07-02 14:49:03
Autor: slawciod
Co dalej grupo?
[...]

to pewnie wina tuska, komorowskiego,
pedałów cyklistów i żydomasoneriokomuny.
albo wszystkich powyższych :)

pozdrawiam

Data: 2012-07-02 19:19:05
Autor: root
Co dalej grupo?
Dnia Mon, 2 Jul 2012 12:34:42 +0000 (UTC), kc napisał(a):

Seba_Fan <sebastiano2012@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):
zaczeli pracować w normalnej pracy:)

To by wyjaśniało nieobecność tutaj, ale dlaczego to zrobili? :)

kc

A o czym tu deliberować. Może dostali żółtą kartkę od służb. Nie ma ich,
smętnie się zrobiło i jakoś tak straszno.

Data: 2012-07-03 01:09:33
Autor: Seba_Fan
Co dalej grupo?

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jss4h2$ien$1inews.gazeta.pl...
Seba_Fan <sebastiano2012@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

zaczeli pracować w normalnej pracy:)

To by wyjaśniało nieobecność tutaj, ale dlaczego to zrobili? :)

kc

Bo jest bardziej opłacalna i daje stały dochód co miesiąc.

Data: 2012-07-03 09:40:44
Autor: kc
Co dalej grupo?
Seba_Fan <sebastiano2012@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Bo jest bardziej opłacalna i daje stały dochód co miesiąc.

O ile nie buduje się stadionów i autostrad

kc

Data: 2012-07-12 08:11:21
Autor: stary
Co dalej grupo?
Pozdrawiam cię kc.Ty 18 latek a ja od początku gpw.Jakoś mi idzie)))

stary

Data: 2012-07-12 19:02:14
Autor: kc
Co dalej grupo?
stary <kabma@wp.pl> napisał(a):
Pozdrawiam cię kc.Ty 18 latek a ja od początku gpw.Jakoś mi idzie)))

stary

Dzięki i pozdrawiam wzajemnie. Zobaczymy co przyniesie dorosłość. :). Na początek muszę chyba oduczyć się łapania noży. Tylko, że pokusa jest, bo złapanie noża w odpowiednim momencie, to i satysfakcja spora :).

pozdrawiam
kc

Data: 2012-07-15 21:43:35
Autor: brutex
Co dalej grupo?
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Wpadłem na wgt.forex - zdechła, ifutures.pl - renesans, 7 komentarzy do
wpisu
Morfeusza, pl.biznes zdycha. Da się uratować? Proponuję na początek apel poległych.

He, he dobre: właśnie wpadłem sobie chyba po 7 latach tak z czystej ciekawości a tu właśnie pogrzeb, apel poległych :)
Z 8 lat temu (jak sobie czytałem) to pamiętam to już grupa padała.
Z 10 lat temu to przewijało się troche tych osobowości. Wtedy to jeszcze Kuczyn (PK - Piotr Kuczynśki) pisał ten od TV, właściwie to pierwsze szlify dydaktyczne robił zanim poszedł na głębsze wody do Parkietu i dalej. Lepiej pisać i innych pouczać, niż samemu spekulować za własne pieniądze:)
Worek - Łukasz Wardyn na finspreadzie wylądował (ciekaw jestem czy tam jeszcze siedzi). Dopiero firma wchodziła do PL, praktyczne u Nas podobnych platform nie było. Forex to dopiero raczkował.
Jakie dyskusje były: co to FX, jak działa no i ewentualnie ktora platforma zagraniczna lepsza. Oanda na pierwszym miejscu ze względu na najniższy spread.
Malin - Jacek Maliszewski od walut :)
Jacek vel Expert - nawiedzony internauta jakby to obecnie rzec. Wszędzie na wielu forach działał. Muszę mu przyznać że ta Jego teoria Groszowych Spólek Gieldowych sprawdziłaby się podczas hossy ktora nadeszła dopiero za kilka lat.
Kto tam jeszcze był hmmm MM Marek Meissner  zawsze od shortów powiem szczerze że bardzo przekonujący w argumentacji. No tylko że jak WIG 20 wspinał się na ze 1100 na 1200 mam nadzieje że wyskoczył ze względu na to co działo się później dla niedzwiedzi. Potem jakoś zamilkł :)
Archangell i kilku jeszcze. Raczej nikt się już nie odezwie, głównie wszystko teraz na blogach, jeśli jeszcze siedzi się w temacie.
No i Ja rzadko piszący, głównie czytający ;)
Pisze głównie z pamięci co było z 10 lat temu, ale raczej mało co pokręciłem.
Chyba już pisze do ściany, ale skrobnołem ku pamięci. Myślałem że chociaż fatso się ostał. Chyba posprzedawał srebereka wszystkie po 20$, nie kupił niżej więc uciekł ;) Pozdrawiam
brutex