Co dalej - nakaz sądowy zapłaty...

Data: 2010-10-01 13:43:32
Autor: Ariusz
Co dalej - nakaz sądowy zapłaty...
Złożyłem pismo reklamacyjne na wykonaną usługę, a właściwie 3 pisma 2x odwiedzili mnie fachowcy i stwierdzili słuszność moich roszczeń i obiecali naprawić nikt się nie zjawił, Na jedno z pism po minięciu ustawowego terminu dostałem odpowiedź, że część z moich roszczeń jest niezasadna, a resztę naprawią, mimo wyraźnego zaznaczenia w moim piśmie, że proszę o wyznaczenie terminu naprawy nic nie napisali nikt również nie zjawił się. W jednych z pism zawarłem konkretną kwotę "odszkodowania" która ewentualnie ma pokryć naprawę wykonaną prze kogoś innego.

Teraz mam zamiar wysłać im wezwanie do zapłaty i na to również nie spodziewam się odpowiedzi, a tym bardziej wypłaty odszkodowania

Wyczerpię tym samym wszystkie możliwość formalne kontaktu z tym przedsiębiorcą. Co dalej mogę zrobić, a właściwie jak - jest coś takiego jak sądowy nakaz zapłaty - jak go uzyskać? Wystąpić do sądu z czym?

Ariusz

Co dalej - nakaz sądowy zapłaty...