Co dalej z Grecją?

Data: 2015-07-23 19:34:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co dalej z Grecją?

"MarekZ" mo2h82$et$1@srv13.cyf-kr.edu.pl

IMO nie jest możliwe, aby to się tak zakończyło.

IMO nie jest możliwe, aby to się tak zakończyło.

Naród który wydał Arystotelesa, Pitagorasa, Euklidesa, a także chałwę

Naród który wydał Skłodowską, Łukasiewicza -- którego notację odwrócono
na antypodach Australii, enigmatycznego Żygalskiego, a także ciasto
[ponoć teraz każda strona WWW korzystta z ciastek] o nazwie sękacz

Makedonikos,  nie zgodzi się na to co nastąpiło, pytanie tylko jak szybko.

nie zgodzi się na to co nastąpiło, pytanie tylko jak szybko.

Wersja optymistyczna jest taka, że grecki parlament tego nie zatwierdzi.

Wersja optymistyczna jest taka, że polski parlament tego nie zatwierdzi.

Mniej optymistyczna to Alexit po kilku tygodniach. Tsipras przegiął.

[   http://www.bladerep.com/products/product-overview-of-alexit-bladerep/alexit-bladerep-topcoat-12/alexit-bladerep-topcoat-12.html

wojna z wiatrakami? chyba tak...]

Mniej optymistyczna to wojna z wiatrakami. Balcerowicz przegiął.

-=-

Gdybym był bogaty, kupiłbym małą wyspę grecką, zbudowałbym tam
mikrorezydencję, zleciłbym Putionowi strzeżenie moich włości
i zapraszałbym Was do siebie. :) Codziennie bym pływał
i dziękowałbym Bogu za opiekę?... :) Z Bogiem lepiej nie
zadzierać -- zaraz mi grzmotnie, że stale opiekuje się mną...
[a ja tego nie widzę, bo mam wady wzroku? -- a czyja to wina, że ja mam wady wzroku?]

-=-

Obama mówi jakoś tak -- dziś wojny nie wygrywa się na ,,polu chwały'',
jak w XX wieku; dziś wojny wyglądają inaczej. Najwyraźniej Polska jest
wojennym prekursorem -- w XX wieku przegrała wojnę typu XXI wieku...

-=-

Polska sprzedała za bezcen swoje dobra ćwierć wieku temu, Grecja sprzedawać będzie teraz?...

-=-

Popierajcie nadal populistów, dla których 'wypukliny dyskowe' to
'skolioza' -- będziecie żyli coraz lepiej_inaczej. :) Popierajcie
,,bojowników o wolność, równość, braterstwo itd.'' -- będziecie
mieli po 5 tysięcy pln miesięcznie na każde dziecko (ale dzieci
już w Polsce wtedy nie będzie) itd...

   http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfabetycznie/kaczmarskiego/s/syn_marnotrawny.php

   Ludzie, których widzę - stoją do mnie tyłem:
   Ten pod bramą leje, ów na pannę czeka.
   Nawet pies znajomy na mój widok szczeka...
   Sam się z życia nader sprawnie obrobiłem,
   Więc chyłkiem powracam do domu o zmroku - jak złodziej.

[Kaczmarski nie zna życia? -- nie leje, ale zleca przelew?...]

W jednym (być może nie tylko w jednym) wywiadzie Kaczmarski mówi,
że jeśli komuś powiodło się na emigracji, to nie dlatego, że ten
ktoś otrzymał pomoc od innych ludzi. [od kiedy pamiętam, uważałem,
że pieniądze są najlepszym przyjacielem człowieka]

-=-

Dzięki reklamom popularność mojej strony przekracza 100 kliknięć na dobę. :)
Gdy zyskam nieco zdrowia, postawię brakujące elementy. Być może też dorzucę
jakieś zabawne wchody (interfejsy graficzne) w te dokumenty. Zdrowie mam
coraz gorsze -- albo zdarzy się cud, albo moje ciało długo nie pociągnie...

-=-

Świat rządzi się prostymi prawami dżungli, lecz od dziesięcioleci nie
,,armata'' jest ważna, lecz polityka -- intryga, gospodarka, wywiad...

Mam coraz gorsze zdanie o Rosjanach. Są wśród nich miliarderzy -- ale
greckie (prawosławne) wyspy kupują (anglikańscy czy hinduscy?)
Brytyjczycy, nie (prawosławni) Rosjanie...

Aby było jasne -- nie jestem prawosławny. Mam swój własny
Jednoosobowy) Kościół Powszechny. :) I uważam, że każda
religia jest równie dobra, lecz satanizmu nie zaliczam
do religii

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Co dalej z Grecją?