Co dla dziecka na komunię?

Data: 2010-05-10 09:32:02
Autor: misio
Co dla dziecka na komunię?
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Data: 2010-05-10 09:42:02
Autor: Panslavista
Co dla dziecka na komunię?
misio wrote:

Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Zależy czy z miasta czy ze wsi.

Data: 2010-05-10 10:04:45
Autor: misio
Co dla dziecka na komunię?
Zależy czy z miasta czy ze wsi.

Małe miasteczko. 1m2 mieszkania w bloku kosztuje tam 3000 zł.

Data: 2010-05-10 10:18:56
Autor: Tomasz O.
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4be7b662$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"
A co Cię to obchodzi jaki wypada? Kup na jaki Cię stać.
W zeszłym roku na przyjęcie dla dziewczynki kupiłem aparat cyfrowy. Najtańszy z markowych za około 250 zł. W tym roku dla chłopaka zegarek Timexa i Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.
Uwierz mi, że nie wstydzę się tego, że daje tak mało. Badziej bym się wstydził jakbym kupił quada albo skuter.

Tomasz

Data: 2010-05-10 10:20:05
Autor: BoDro
Co dla dziecka na komunię?
Tomasz O. pisze:
Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.

"gość" komunijny z powodzeniem może kupić właśnie coś książkowego i wsadzić do środka "kopertę" z kwotą, jaką uważa za słuszną...

--
Bogdan

Data: 2010-05-10 10:23:28
Autor: misio
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "Tomasz O."
[...]
Pozdrawiam
Tomasz

Moja sytuacja finansowa jest nieciekawa i rodzice dziecka o tym wiedzą. Z drugiej strony są dobrze sytuowani. Maja sklep, zbudowali dom... Dlatego chciałem cos z dolnej półki ale do zaakceptowania. Dziękuję za konkretne wskazówki.

Data: 2010-05-10 12:41:04
Autor: eMonika
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4be7c273$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tomasz O."
[...]
(...)
[...]

Wszystko zależy od rodziny i faktycznie wieś/miasto.
Ja jestem w szoku, ze ktoś moze sie wstydzić, że daje "TYLKO" 200 czy 250 zł. Wg mnie to ogromna suma!!. Ale ja jestem z duzego miasta i nie oczekuję drogich prezentów dla mojego dziecka, wręcz przeciwnie.

Bardzo ładna jest biżuteria z serii "CHARMS" w sklepach Yes i Apart - mozna wybrać coś w bardzo różnej cenie (wisiorki, bransoletki, zarówno złote, jak i srebrne, poszczególne elementy dosłownie od 40 zł) - a bedzie ładnie zapakowane i eleganckie jako prezent. Na pewno spodoba się 9-latce.

:-)   Monika

Data: 2010-05-10 10:34:08
Autor: Bbjk
Co dla dziecka na komunię?
misio pisze:
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Zapytaj na pl.soc.dzieci, tam chyba mają więcej doświadczenia "w temacie".
Może np. album "Świat Biblii w obrazach. Arcydzieła sztuki"? (poniżej 100 zł)? Bardzo ładna książka i do oglądania/czytania dla dziecka teraz i po latach. Jeśli uznasz, że mało, to jeszcze ogromny bukiet konwalii z atłasową kokardką z dedykacją dla dziewczynki.
(Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na marginesie).
--
Basia

Data: 2010-05-10 10:39:27
Autor: BoDro
Co dla dziecka na komunię?
Bbjk pisze:

(Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na marginesie).

no właśnie - kasa w kopercie (jeśli prezentodawca dojdzie do wniosku,
że np. sam album to za mało) - ma tę zaletę, że nie ma krępującej
sytuacji w kontekście "publicznej" rewii prezentów.

--
Bogdan

Data: 2010-05-10 10:45:35
Autor: Bbjk
Co dla dziecka na komunię?
BoDro pisze:

no właśnie - kasa w kopercie (jeśli prezentodawca dojdzie do wniosku,
że np. sam album to za mało) - ma tę zaletę, że nie ma krępującej
sytuacji w kontekście "publicznej" rewii prezentów.

W ogóle uważam, że czas położyć kres rewii drogich prezentów komunijnych i w ogóle wypaczaniu charakteru wszystkiego. I to nie ze skąpstwa ;)

--
B.

Data: 2010-05-10 10:54:15
Autor: Tomasz O.
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs8ge7$rk2$1inews.gazeta.pl...
misio pisze:
[...]

Dokładnie. Mój wybór też nie był przypakowy. Jeżeli zna się dzieciaka to nie trudno kupić fajny i tani prezent.
Ja kupiłem zegarek (kolorowy, sportowy z bajerami) bo młody lubi takie gadżety a do tego Encyklopedię dla młodzieży, bo chlopak lubi oglądać, czytac wszelkie atlasy i książki popularno - naukowe.

Pozdrawiam

Tomasz

Data: 2010-05-10 12:36:26
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

[...]

jak ja mialem 1-wsza komunie to dostalem:
1. zegarek
2. zloty medalik na zlotym lancuszku
3. rower skladak
4. aparat fotograficzny marki SMIENA
5. jakies "poboczne" drobiazgi (w tym pieniadze z ktorych NIC do dzis nie mam)
To bylo dawno. Teraz sie ludzie przescigaja... laptopy. quady. skutery...
Z moich prezentow zegarek przetrwal moze ze 3-4 lat, skladak dosc dlugo, medalik na lancuszku mam do dzisiaj, aparatem tez troche zdjec zrobilem...
jak widac... niezbyt wiele tego bylo heh

Data: 2010-05-11 09:15:27
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1to6onghw7wep.1evji8xmn7tmo.dlg40tude.net...
[...]

Tak, to bylo NIEWIELE...
jak na ilosc gosci... to niewiele hiehiehie
Zapominasz ze nie przychodzi 4,5 osob a ze 20...

Data: 2010-05-11 11:25:33
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Tue, 11 May 2010 09:15:27 +0200, Misiek napisał(a):

[...]

Moje dzieci dostały od gości słodycze, książki, a od chrzestnych skromne
złote drobiazgi. Gotówka sporadycznie, w ilości niewartej wspomnienia, ale
dzieci były bardzo zadowolone. Z Komunii i z przyjęcia, jakie
przygotowałam.

Data: 2010-05-11 11:50:23
Autor: Panslavista
Co dla dziecka na komunię?
Ikselka wrote:

[...]

A moje - chłopcy: zegarek, obrazek - Pamiątkę z Komunii - córka dodatkowo
złoty łańcuszek z krzyżykiem - od chrzestnych. Ma do dzisiaj.

Data: 2010-05-11 12:29:48
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Tue, 11 May 2010 11:50:23 +0200, Panslavista napisał(a):

Ikselka wrote:

[...]

Moje też mają - obrazki, medalik i pierścionek, wydawnictwa encyklopedyczne
i biblie dla dzieci.

Data: 2010-05-11 12:34:16
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka wrote:

[...]

Przy czym, kiedy na Komunię dla dzieci mojego brata kupiłm książki (OWSZEM,
DROGIE), nastąpiła niemal obraza - nie wzięłąm pod uwagę, że tam książka to
wróg ;-PPP

Data: 2010-05-11 12:48:24
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka wrote:

[...]

Tam to znaczy gdzie?
bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga hehehe IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

Data: 2010-05-11 15:39:10
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka wrote:

[...]

No w ich domu, w ich rodzinie - rodzice ledwo zdawszy maturę nie
przeczytali w życiu ani jednej książki, z wyjątkiem tych kilku
obowiązkowych na płatnych studiach, a dzieciom to w ogóle się nie czytalo,
o ile moi rodzice (tj. dziadkowie dzieci brata) tego nie zrobili od czasu
do czasu. Kiedy weszłam z tymi wspaniałymi (dla mnie) ksiażkami, zapadła
wymowna cisza i wtedy zdałam sobie sprawę, jak straszne fopa popełniam
;-PPP

bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga

Nie tylko w tej - to było jakieś... 13-14 lat temu.

hehehe IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

Jak tak dalej pójdzie, to wrócimy do tam-tamów...

Data: 2010-05-12 08:12:42
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p0u9jtbhje5p$.1xjk4sj3gqklz$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 11 May 2010 12:48:24 +0200, Misiek napisał(a):
(ciach)

[...]

Pomylka !!! mialo byc e-booki hehehe
Jakie fopa? heh... niech sie ciesza ze wogole cos dostali hehehe

Data: 2010-05-10 19:42:39
Autor: krys
Co dla dziecka na komunię?
Misiek wrote:

[...]

Miałam ten sam zestaw;-)
Ja do tego jeszcze narzutę na łóżko od Babci, taki regionalny wyrób z owczej wełny, robiony na krosnach. Babcia juz nie żyje, a kapa "peruwianka"(sama sobie jestem winna, bo mogłam wybrać wzór;-)), przykrywa dziś na łóżku mojego syna.
Ja na komunię tradycyjnie kupowałam ładne wydanie Biblii dla dzieci. Moje dostawały też jakieś tematyczne encyklopedie zgodne z zainteresowaniami.
J.

Data: 2010-05-10 15:12:27
Autor: Jacek
Co dla dziecka na komunię?
Podstawowe pytanie: GDZIE jest ta komunia?
Jacek
PS
Jeżeli w Krakowie to pewnie t-shirt i bombonierka wystarczy aż nadto ;-)

Data: 2010-05-10 16:16:02
Autor: emarcin
Co dla dziecka na komunię?
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Wypada wszystko, a szczególnie jeżeli jest to wyborem "komunisty-tki".

W końcu kupujesz, by "pokazać się"? Jeżeli tak to komu?

Zadowolenie osoby obdarowywanej jest chyba cenniejsze i bardzej warte
zachodu.

W ubiegłym roku byłem "pobocznym" gościem na komunii i okazało się,
że plecak, do którego włożyłem przysłowiową kopertę, był w centrum
zainteresowania obdarowanego.

Pozdrawiam emarcin

Data: 2010-05-10 18:02:36
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Mon, 10 May 2010 09:32:02 +0200, misio napisał(a):

Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Jeśli jesteś systematyczny i konsekwentny, to świetnym prezentem na Komunię
dla dziecka posiadającego już komputer jest zakup markowego oprogramowania
antywirusowego (polecam Kasperski, Norton) i zadeklarowanie systematycznego
przedłużania jego licencji aż do osiągniecia przez delikwenta np
pełnoletności. W ten sposób mozna rozłożyc sobie prezent na swego rodzaju
raty. Będziesz miał z głowy prezenty na urodziny czy imieniny dziecka.
Naprawdę dobry antywirus z licencją na 2 lata kupisz w granicach 200-300
zł.
http://shop.symantecstore.com/store/symeehho/pl_PL/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.918400/productID.134553800/categoryID.9153900
Zapytaj o wersję box - czyli pudełkową, nie elektroniczną, zeby było co
"wręczyć" :-)

Data: 2010-05-10 20:56:38
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be7b662$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...

jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Proponuję coś, co zawsze się przyda. Odtwarzacz mp3. Dobry markowy produkt kupisz za ludzkie pieniądze (100-200zł).
Polecam mp3 store:
http://www.mp3store.pl/article/ibox/odtwarzacze-mp3mp4/mp4/ibox-lunar-2gb-5904356218988/2009190648721112430
http://www.mp3store.pl/article/iriver/odtwarzacze-mp3mp4/mp3/iriver-t6-2gb-black-8809055012318/2009300361423152429
http://www.mp3store.pl/article/iriver/odtwarzacze-mp3mp4/mp4/iriver-e30-2gb-black-8809055014572/2009270915748171004

Ktoś "nie z branży" nawet nie skuma ile to faktycznie kosztowało. A produkty "wyglądają drożej" :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-11 09:18:48
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.o2.pl> napisał w wiadomości news:hs9kt5$cir$1inews.gazeta.pl...

[...]

MP-trojka sie "przyda" ??? hiehiehhie Do czego? Do oglupiania dziecka kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????
lap-topek czy inny komputer owszem, ale to koszt (dobrego w miare stacjonarka z monitorem) 5-6 tys., wiec tu by "skladka" wchodzila w gre chyba tylko...

Data: 2010-05-11 14:43:06
Autor: Adam Moczulski
Co dla dziecka na komunię?
Misiek pisze:

lap-topek czy inny komputer owszem, ale to koszt (dobrego w miare stacjonarka z monitorem) 5-6 tys., wiec tu by "skladka" wchodzila w gre chyba tylko...

A co ośmioletnie dziecko zrobi z komputerem za 6 tys ? Dla takiego netbook za 700 zł + monitor 22' za 400 zł + zewnętrzny dysk za 300zł + pierdółki za 1oozł. Razem 1500 zł wystarczy na dwa trzy lata, nim dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

Adam

Data: 2010-05-11 15:40:02
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Tue, 11 May 2010 14:43:06 +0200, Adam Moczulski napisał(a):

nim dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

Data: 2010-05-11 06:57:28
Autor: Jarek P.
Co dla dziecka na komunię?
On 11 Maj, 15:40, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

A PO CO innego dziecku będzie potrzebny komputer? Tak realnie?
I proszę, nie pisz frazesów, że do odrabiania lekcji...

J.

Data: 2010-05-12 08:17:10
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Adam Moczulski" <adammoczulski@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4be950d6$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
Misiek pisze:

[...]

Blad, blad, blad...
MOglbys uslyszec "a co ja z takim zlomem zrobie" ??? hehehe
a tak serio - zestaw stacjonarny za 2-3 tys juz mozna kupic i to calkiem przyzwoity. Ja pisalem o zestawie za 6 tys tzn jakis czterordzeniowy, z duza iloscia ramu, przyzwoita karta grafa, monitorkiem takim 22-24" zeby... przez najblizsze co najmniej 2-4 lat byl w miare w porzadku :-)

Data: 2010-05-11 20:01:53
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be904d2$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

MP-trojka sie "przyda" ???

Tak, gdyż muzyka rozwija osobowość i wrażliwość.

kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????

Jeśli słuchasz takiej szmiry - to Twój wybór...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-12 08:18:34
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.o2.pl> napisał w wiadomości news:hsc62g$a20$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be904d2$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

MP-trojka sie "przyda" ???

Tak, gdyż muzyka rozwija osobowość i wrażliwość.

Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
Radio wystarczy :-)

kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????

Jeśli słuchasz takiej szmiry - to Twój wybór...

Ja nie slucham... ale "mlodziez" teraz namietnie hehejhe

Data: 2010-05-12 18:29:00
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Wed, 12 May 2010 08:18:34 +0200, Misiek napisał(a):

Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
Radio wystarczy :-)

Albo filharmonia.

Data: 2010-05-12 18:34:45
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nemc124posp8.1dro2bs816pps$.dlg@40tude.net...

Albo filharmonia.

Tylko filharmonii raczej nie kupisz dzieciakowi na komunię...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-12 20:02:13
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Wed, 12 May 2010 18:34:45 +0200, Negatyw napisał(a):

[...]

Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

Data: 2010-05-13 09:02:53
Autor: LEPEK
Co dla dziecka na komunię?
Ikselka pisze:

Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

Nie oszukujmy się - filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-05-13 09:12:33
Autor: Adam
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4beba41d$1news.home.net.pl...
Ikselka pisze:

Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

Nie oszukujmy się - filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.

dziwne - moje dzieciaki mają okazje bywać na koncertach muzyki klasycznej od wieku 4 lat i bynajmniej nie była dla nich to nigdy męczarnia.

Adam

Data: 2010-05-13 09:21:50
Autor: kris
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka pisze:

[...]

Myśle że to Tobie jako ojcu sie tylko tak wydaje

Krzysiek

Data: 2010-05-13 09:30:22
Autor: Bbjk
Co dla dziecka na komunię?
kris pisze:

dziwne - moje dzieciaki mają okazje bywać na koncertach muzyki klasycznej od wieku 4 lat i bynajmniej nie była dla nich to nigdy męczarnia.

Myśle że to Tobie jako ojcu sie tylko tak wydaje

Są koncerty przeznaczone dla dzieci, dla różnych poziomów wiekowych i z atrakcjami przeznaczonymi i zrozumiałymi dla np. przedszkolaków i te podobają się często maluchom.
--
Basia

Data: 2010-05-19 16:26:07
Autor: mk
Co dla dziecka na komunię?
Ikselka pisze:
Dnia Tue, 18 May 2010 14:26:11 +0200, mk napisał(a):

Ikselka pisze:
to ludzie inteligentni mają wyższe
potrzeby i szerokie zainteresowania.
No proszę....a muzyka poważna to z czym i w jakiem zbiorze: potrzeb czy zainteresowań?

A to się da oddzielić?

Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).
Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

Data: 2010-05-19 17:07:33
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka pisze:
[...]

To się akurat już dawno okazało. Tudzież powiązanie zamiłowania do muzyki
poważnej ze zdolnościami matematycznymi np. No ale wtedy to już mamy tzw
człowieka renesansu :-)

Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

Ale wtedy krótką :-)

Data: 2010-05-12 18:33:52
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bea4832$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...

Radio wystarczy :-)

.... i jedna wielka komercja?

ale "mlodziez" teraz namietnie hehejhe

Po to właśnie są rodzice aby pokierować gustami dzieciaków.
Moja 5 miesięczna córeczka już dojrzewa w świecie rocka :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-13 08:59:02
Autor: LEPEK
Co dla dziecka na komunię?
Misiek pisze:

Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
Radio wystarczy :-)

Wiesz... To, co jest teraz w przeważającej części w radiu jest bardziej odmóżdżające od tego, co młodzież słucha z MP3.

Pozdr,

Data: 2010-05-12 10:16:00
Autor: GB
Co dla dziecka na komunię?
misio pisze:
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"
W takim razie kup coś od siebie dla niego. Książka, film. Coś co sprawi, że przekażesz mu wartość którą chciałabys by miał. Kupowanie na zasadzie   kasa, albo wypada jest jakimś wyjściem ale myślę wcale nie najlapeszym.

Data: 2010-05-12 19:06:57
Autor: Irokez
Co dla dziecka na komunię?
[...]

Ja bym się zapytał rodziców.

Mam chcrześnice i teraz własnie komunię.
Wywiad i wszystko wiem z czego się dziewczynka ucieszy.
Tak ogólnikowo to wiesz.. poczytałes wyżej... ale każde dziecko jest inne.
Więc spróbuj jednak kupić to z czego bedzie zadowolona a nie to co wypada.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-05-12 19:54:04
Autor: BoDro
Co dla dziecka na komunię?
Irokez pisze:

Więc spróbuj jednak kupić to z czego bedzie zadowolona
> a nie to co wypada.

a może nie jest tak źle, jak nam się wydaje:

http://www.tvn24.pl/-1,1655974,0,1,quad-na-komunie-to-bujda,wiadomosc.html

--
Bogdan

Co dla dziecka na komunię?