Co dla dziecka na komunię?

Data: 2010-05-10 10:18:56
Autor: Tomasz O.
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4be7b662$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"
A co Cię to obchodzi jaki wypada? Kup na jaki Cię stać.
W zeszłym roku na przyjęcie dla dziewczynki kupiłem aparat cyfrowy. Najtańszy z markowych za około 250 zł. W tym roku dla chłopaka zegarek Timexa i Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.
Uwierz mi, że nie wstydzę się tego, że daje tak mało. Badziej bym się wstydził jakbym kupił quada albo skuter.

Tomasz

Data: 2010-05-10 10:20:05
Autor: BoDro
Co dla dziecka na komunię?
Tomasz O. pisze:
Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.

"gość" komunijny z powodzeniem może kupić właśnie coś książkowego i wsadzić do środka "kopertę" z kwotą, jaką uważa za słuszną...

--
Bogdan

Data: 2010-05-10 10:23:28
Autor: misio
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "Tomasz O."
[...]
Pozdrawiam
Tomasz

Moja sytuacja finansowa jest nieciekawa i rodzice dziecka o tym wiedzą. Z drugiej strony są dobrze sytuowani. Maja sklep, zbudowali dom... Dlatego chciałem cos z dolnej półki ale do zaakceptowania. Dziękuję za konkretne wskazówki.

Data: 2010-05-10 12:41:04
Autor: eMonika
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4be7c273$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tomasz O."
[...]
(...)
[...]

Wszystko zależy od rodziny i faktycznie wieś/miasto.
Ja jestem w szoku, ze ktoś moze sie wstydzić, że daje "TYLKO" 200 czy 250 zł. Wg mnie to ogromna suma!!. Ale ja jestem z duzego miasta i nie oczekuję drogich prezentów dla mojego dziecka, wręcz przeciwnie.

Bardzo ładna jest biżuteria z serii "CHARMS" w sklepach Yes i Apart - mozna wybrać coś w bardzo różnej cenie (wisiorki, bransoletki, zarówno złote, jak i srebrne, poszczególne elementy dosłownie od 40 zł) - a bedzie ładnie zapakowane i eleganckie jako prezent. Na pewno spodoba się 9-latce.

:-)   Monika

Co dla dziecka na komunię?