Co dla dziecka na komunię?

Data: 2010-05-10 12:36:26
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4be7b662$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

jak ja mialem 1-wsza komunie to dostalem:
1. zegarek
2. zloty medalik na zlotym lancuszku
3. rower skladak
4. aparat fotograficzny marki SMIENA
5. jakies "poboczne" drobiazgi (w tym pieniadze z ktorych NIC do dzis nie mam)
To bylo dawno. Teraz sie ludzie przescigaja... laptopy. quady. skutery...
Z moich prezentow zegarek przetrwal moze ze 3-4 lat, skladak dosc dlugo, medalik na lancuszku mam do dzisiaj, aparatem tez troche zdjec zrobilem...
jak widac... niezbyt wiele tego bylo heh

Data: 2010-05-11 09:15:27
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1to6onghw7wep.1evji8xmn7tmo.dlg40tude.net...
[...]

Tak, to bylo NIEWIELE...
jak na ilosc gosci... to niewiele hiehiehie
Zapominasz ze nie przychodzi 4,5 osob a ze 20...

Data: 2010-05-11 11:25:33
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Tue, 11 May 2010 09:15:27 +0200, Misiek napisał(a):

[...]

Moje dzieci dostały od gości słodycze, książki, a od chrzestnych skromne
złote drobiazgi. Gotówka sporadycznie, w ilości niewartej wspomnienia, ale
dzieci były bardzo zadowolone. Z Komunii i z przyjęcia, jakie
przygotowałam.

Data: 2010-05-11 11:50:23
Autor: Panslavista
Co dla dziecka na komunię?
Ikselka wrote:

[...]

A moje - chłopcy: zegarek, obrazek - Pamiątkę z Komunii - córka dodatkowo
złoty łańcuszek z krzyżykiem - od chrzestnych. Ma do dzisiaj.

Data: 2010-05-11 12:29:48
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Tue, 11 May 2010 11:50:23 +0200, Panslavista napisał(a):

Ikselka wrote:

[...]

Moje też mają - obrazki, medalik i pierścionek, wydawnictwa encyklopedyczne
i biblie dla dzieci.

Data: 2010-05-11 12:34:16
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka wrote:

[...]

Przy czym, kiedy na Komunię dla dzieci mojego brata kupiłm książki (OWSZEM,
DROGIE), nastąpiła niemal obraza - nie wzięłąm pod uwagę, że tam książka to
wróg ;-PPP

Data: 2010-05-11 12:48:24
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka wrote:

[...]

Tam to znaczy gdzie?
bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga hehehe IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

Data: 2010-05-11 15:39:10
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka wrote:

[...]

No w ich domu, w ich rodzinie - rodzice ledwo zdawszy maturę nie
przeczytali w życiu ani jednej książki, z wyjątkiem tych kilku
obowiązkowych na płatnych studiach, a dzieciom to w ogóle się nie czytalo,
o ile moi rodzice (tj. dziadkowie dzieci brata) tego nie zrobili od czasu
do czasu. Kiedy weszłam z tymi wspaniałymi (dla mnie) ksiażkami, zapadła
wymowna cisza i wtedy zdałam sobie sprawę, jak straszne fopa popełniam
;-PPP

bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga

Nie tylko w tej - to było jakieś... 13-14 lat temu.

hehehe IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

Jak tak dalej pójdzie, to wrócimy do tam-tamów...

Data: 2010-05-12 08:12:42
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p0u9jtbhje5p$.1xjk4sj3gqklz$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 11 May 2010 12:48:24 +0200, Misiek napisał(a):
(ciach)

[...]

Pomylka !!! mialo byc e-booki hehehe
Jakie fopa? heh... niech sie ciesza ze wogole cos dostali hehehe

Data: 2010-05-10 19:42:39
Autor: krys
Co dla dziecka na komunię?
Misiek wrote:

[...]

Miałam ten sam zestaw;-)
Ja do tego jeszcze narzutę na łóżko od Babci, taki regionalny wyrób z owczej wełny, robiony na krosnach. Babcia juz nie żyje, a kapa "peruwianka"(sama sobie jestem winna, bo mogłam wybrać wzór;-)), przykrywa dziś na łóżku mojego syna.
Ja na komunię tradycyjnie kupowałam ładne wydanie Biblii dla dzieci. Moje dostawały też jakieś tematyczne encyklopedie zgodne z zainteresowaniami.
J.

Co dla dziecka na komunię?