Co dla dziecka na komunię?

Data: 2010-05-10 16:16:02
Autor: emarcin
Co dla dziecka na komunię?
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Wypada wszystko, a szczególnie jeżeli jest to wyborem "komunisty-tki".

W końcu kupujesz, by "pokazać się"? Jeżeli tak to komu?

Zadowolenie osoby obdarowywanej jest chyba cenniejsze i bardzej warte
zachodu.

W ubiegłym roku byłem "pobocznym" gościem na komunii i okazało się,
że plecak, do którego włożyłem przysłowiową kopertę, był w centrum
zainteresowania obdarowanego.

Pozdrawiam emarcin

Co dla dziecka na komunię?