Co dla dziecka na komunię?

Data: 2010-05-10 20:56:38
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be7b662$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...

jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Proponuję coś, co zawsze się przyda. Odtwarzacz mp3. Dobry markowy produkt kupisz za ludzkie pieniądze (100-200zł).
Polecam mp3 store:
http://www.mp3store.pl/article/ibox/odtwarzacze-mp3mp4/mp4/ibox-lunar-2gb-5904356218988/2009190648721112430
http://www.mp3store.pl/article/iriver/odtwarzacze-mp3mp4/mp3/iriver-t6-2gb-black-8809055012318/2009300361423152429
http://www.mp3store.pl/article/iriver/odtwarzacze-mp3mp4/mp4/iriver-e30-2gb-black-8809055014572/2009270915748171004

Ktoś "nie z branży" nawet nie skuma ile to faktycznie kosztowało. A produkty "wyglądają drożej" :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-11 09:18:48
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.o2.pl> napisał w wiadomości news:hs9kt5$cir$1inews.gazeta.pl...

[...]

MP-trojka sie "przyda" ??? hiehiehhie Do czego? Do oglupiania dziecka kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????
lap-topek czy inny komputer owszem, ale to koszt (dobrego w miare stacjonarka z monitorem) 5-6 tys., wiec tu by "skladka" wchodzila w gre chyba tylko...

Data: 2010-05-11 14:43:06
Autor: Adam Moczulski
Co dla dziecka na komunię?
Misiek pisze:

lap-topek czy inny komputer owszem, ale to koszt (dobrego w miare stacjonarka z monitorem) 5-6 tys., wiec tu by "skladka" wchodzila w gre chyba tylko...

A co ośmioletnie dziecko zrobi z komputerem za 6 tys ? Dla takiego netbook za 700 zł + monitor 22' za 400 zł + zewnętrzny dysk za 300zł + pierdółki za 1oozł. Razem 1500 zł wystarczy na dwa trzy lata, nim dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

Adam

Data: 2010-05-11 15:40:02
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Tue, 11 May 2010 14:43:06 +0200, Adam Moczulski napisał(a):

nim dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

Data: 2010-05-11 06:57:28
Autor: Jarek P.
Co dla dziecka na komunię?
On 11 Maj, 15:40, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

A PO CO innego dziecku będzie potrzebny komputer? Tak realnie?
I proszę, nie pisz frazesów, że do odrabiania lekcji...

J.

Data: 2010-05-12 08:17:10
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Adam Moczulski" <adammoczulski@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4be950d6$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
Misiek pisze:

[...]

Blad, blad, blad...
MOglbys uslyszec "a co ja z takim zlomem zrobie" ??? hehehe
a tak serio - zestaw stacjonarny za 2-3 tys juz mozna kupic i to calkiem przyzwoity. Ja pisalem o zestawie za 6 tys tzn jakis czterordzeniowy, z duza iloscia ramu, przyzwoita karta grafa, monitorkiem takim 22-24" zeby... przez najblizsze co najmniej 2-4 lat byl w miare w porzadku :-)

Data: 2010-05-11 20:01:53
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be904d2$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

MP-trojka sie "przyda" ???

Tak, gdyż muzyka rozwija osobowość i wrażliwość.

kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????

Jeśli słuchasz takiej szmiry - to Twój wybór...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-12 08:18:34
Autor: Misiek
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@WYTNIJTO.o2.pl> napisał w wiadomości news:hsc62g$a20$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4be904d2$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

MP-trojka sie "przyda" ???

Tak, gdyż muzyka rozwija osobowość i wrażliwość.

Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
Radio wystarczy :-)

kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????

Jeśli słuchasz takiej szmiry - to Twój wybór...

Ja nie slucham... ale "mlodziez" teraz namietnie hehejhe

Data: 2010-05-12 18:29:00
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Wed, 12 May 2010 08:18:34 +0200, Misiek napisał(a):

Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
Radio wystarczy :-)

Albo filharmonia.

Data: 2010-05-12 18:34:45
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nemc124posp8.1dro2bs816pps$.dlg@40tude.net...

Albo filharmonia.

Tylko filharmonii raczej nie kupisz dzieciakowi na komunię...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-12 20:02:13
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?
Dnia Wed, 12 May 2010 18:34:45 +0200, Negatyw napisał(a):

[...]

Pozdrawiam

Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

Data: 2010-05-13 09:02:53
Autor: LEPEK
Co dla dziecka na komunię?
Ikselka pisze:

Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

Nie oszukujmy się - filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-05-13 09:12:33
Autor: Adam
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4beba41d$1news.home.net.pl...
Ikselka pisze:

Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

Nie oszukujmy się - filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.

dziwne - moje dzieciaki mają okazje bywać na koncertach muzyki klasycznej od wieku 4 lat i bynajmniej nie była dla nich to nigdy męczarnia.

Adam

Data: 2010-05-13 09:21:50
Autor: kris
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka pisze:

[...]

Myśle że to Tobie jako ojcu sie tylko tak wydaje

Krzysiek

Data: 2010-05-13 09:30:22
Autor: Bbjk
Co dla dziecka na komunię?
kris pisze:

dziwne - moje dzieciaki mają okazje bywać na koncertach muzyki klasycznej od wieku 4 lat i bynajmniej nie była dla nich to nigdy męczarnia.

Myśle że to Tobie jako ojcu sie tylko tak wydaje

Są koncerty przeznaczone dla dzieci, dla różnych poziomów wiekowych i z atrakcjami przeznaczonymi i zrozumiałymi dla np. przedszkolaków i te podobają się często maluchom.
--
Basia

Data: 2010-05-19 16:26:07
Autor: mk
Co dla dziecka na komunię?
Ikselka pisze:
Dnia Tue, 18 May 2010 14:26:11 +0200, mk napisał(a):

Ikselka pisze:
to ludzie inteligentni mają wyższe
potrzeby i szerokie zainteresowania.
No proszę....a muzyka poważna to z czym i w jakiem zbiorze: potrzeb czy zainteresowań?

A to się da oddzielić?

Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).
Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

Data: 2010-05-19 17:07:33
Autor: Ikselka
Co dla dziecka na komunię?

Ikselka pisze:
[...]

To się akurat już dawno okazało. Tudzież powiązanie zamiłowania do muzyki
poważnej ze zdolnościami matematycznymi np. No ale wtedy to już mamy tzw
człowieka renesansu :-)

Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

Ale wtedy krótką :-)

Data: 2010-05-12 18:33:52
Autor: Negatyw
Co dla dziecka na komunię?

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bea4832$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...

Radio wystarczy :-)

.... i jedna wielka komercja?

ale "mlodziez" teraz namietnie hehejhe

Po to właśnie są rodzice aby pokierować gustami dzieciaków.
Moja 5 miesięczna córeczka już dojrzewa w świecie rocka :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Data: 2010-05-13 08:59:02
Autor: LEPEK
Co dla dziecka na komunię?
Misiek pisze:

Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
Radio wystarczy :-)

Wiesz... To, co jest teraz w przeważającej części w radiu jest bardziej odmóżdżające od tego, co młodzież słucha z MP3.

Pozdr,