Co dla dziecka na komunię?

Data: 2010-05-12 19:06:57
Autor: Irokez
Co dla dziecka na komunię?
Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4be7b662$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Ja bym się zapytał rodziców.

Mam chcrześnice i teraz własnie komunię.
Wywiad i wszystko wiem z czego się dziewczynka ucieszy.
Tak ogólnikowo to wiesz.. poczytałes wyżej... ale każde dziecko jest inne.
Więc spróbuj jednak kupić to z czego bedzie zadowolona a nie to co wypada.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-05-12 19:54:04
Autor: BoDro
Co dla dziecka na komunię?
Irokez pisze:

Więc spróbuj jednak kupić to z czego bedzie zadowolona
> a nie to co wypada.

a może nie jest tak źle, jak nam się wydaje:

http://www.tvn24.pl/-1,1655974,0,1,quad-na-komunie-to-bujda,wiadomosc.html

--
Bogdan

Co dla dziecka na komunię?