Co dla rodziny do 8000zł

Data: 2015-10-19 10:00:46
Autor: Budzik
Co dla rodziny do 8000zł
Użytkownik Radek D radek997@poczta.onet.pl ...

Potrzebne jest auto dla dwójki dorosłych + dwójki małych dzieci w fotelikach. 95% tras ma 3-15km w jedną stronę. Pozostałe to kilka wypadów  w roku w okolicach 150-250km. Nie więcej niż 1000km/msc.
Budżet niestety skromny do około 8000zł. Ważne by było mało awaryjne i tanie w eksploatacji, wygląd mało ważny. Z racji wygody myślę przede wszystkim o jakimś minivanie - Scenic I, Xsara Picasso, Mazda Premacy.
Multipla odpada ;-)

Co możecie mi podpowiedzieć ?

Obecnie mam Polo 6n 1.0 z 1996. Przez 9 lat od kupna byłem z nim 3 razy u mechanika (sumarycznie jakieś 1000zł) - jak go kupiłem miał ponad 160 000km (jeśli nie było kręcone) obecnie 230 000. Marzy mi się auto o takiej awaryjności ;-)

Jezeli marzysz o tym aby spokojnie przez 9 lat przejechac w miare bezawaryjnie 90.000 to własciwie wiekszosc zalezy od szczescia, jaki kupisz egzemplarz a nie co konkretnie.
Co to znaczy tanie w eksploatacji? Gaz? Prosty diesel?

Moze jakies doblo? :)
http://allegro.pl/i5715408246.html

Dlaczego nie multipla? :)

Co dla rodziny do 8000zł